بازدید 7938
۱

یادداشت رضا میرکریمی در وضعیت اکران سینما

دوستان می گویند خوبیت ندارد یک فیلمساز برای تبلیغ فیلم خودش پشت سر هم پست تبلیغی بگذارد. راستش را بخواهید ترجیح خودم این نیست. ولی چه کنم وقتی بعد از سی و اندی سال کار در سینما، امروز آخرین فیلمم در فقر تبلیغاتی و سئانس های نامرغوب سینماها و در آشفتگی و بی برنامه گی اکران بیش از هفت فیلم همزمان، روی پرده ها رفته است.
کد خبر: ۱۱۷۹۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷ 15 June 2023

یادداشت رضا میرکریمی در وضعیت اکران سینما

رضا میرکریمی کارگردان سینمای ایران که این روزها تازه ترین ساخته‌اش، نگهبان شب را روی پرده سینماها دارد، در یادداشتی نسبت به وضعیت آشفته اکران اعتراض کرد.

به گزارش «تابناک»؛ رضا میرکریمی در این یادداشت که به همراه کلیپی از فیلمش منتشر کرد، نوشت: «دوستان می گویند خوبیت ندارد یک فیلمساز برای تبلیغ فیلم خودش پشت سر هم پست تبلیغی بگذارد. راستش را بخواهید ترجیح خودم این نیست. ولی چه کنم وقتی بعد از سی و اندی سال کار در سینما، امروز آخرین فیلمم در فقر تبلیغاتی و سئانس های نامرغوب سینماها و در آشفتگی و بی برنامه گی اکران بیش از هفت فیلم همزمان، روی پرده ها رفته است.

توی این شرایط نه برای خودم کسر شان می دانم و نه ابایی دارم از اینکه تیزر وپوستر برای فیلمم بسازم و از تنها رسانه محدودی که در دسترس دارم برای معرفی آن به مردم استفاده کنم. هیچ اعتراضی هم به فروش فیلم های تجاری و کمدی ندارم نوش جان شان.

ولی ای‌کاش در میان حکمرانان خام اندیش فرهنگی کشور، درک درستی از اینکه در نهایت داریم به کدام سمت و سو می رویم می‌دیدم؛ تا کمی خیالم راحت می‌شد.

قطعه کاملتری از ترانه پایانی «نگهبان‌شب» در پاسخ به درخواست دوستان:

تعداد بازدید : 868



خواننده زن: حمیده محمدی
خواننده مرد: بردیا بابک
ملودی و شعر: رضا جوادی
تنظیم موسیقی: فواد حجازی
نریشن: مریلا زارعی»

اکران نگهبان شب با یادداشت‌های تحسین آمیز گروهی از سینماگران از جمله رضا کیانیان، مونا زندی حقیقی، مصطفی کیایی و... مواجه شد و این سینماگران تماشاگران را دعوت به تماشای این فیلم سینمایی کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حیف که ما تو شهرمون؛ ببخشید کلان شهرمون؛ سینما نداریم....
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی