۱۰ خبر مهم برای بورس فردا چهارشنبه ۲۴ خرداد

بورس فردا چهارشنبه ۲۴ خرداد در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
کد خبر: ۱۱۷۹۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۳ 13 June 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس،  بورس فردا چهارشنبه ۲۴ خردادماه در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید. این اخبار، مهمترین اخبار منتشر شده تا ساعت ۱۵ بود.

۱- کساوه: دریافت مجوز افزایش نرخ فروش محصولات (کاشی و سرامیک)
۲- قجام از محل واگذاری بخشی از سرمایه گذاری در سهام قند بیستون (قیستو) به تعداد ۳,۶۴۵,۸۹۶ سهم فروخته شده مبلغ ۱۱۵,۸۶۶ میلیون ریال برای سال مالی منتهی به ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ سود شناسایی شده است.
۳- سخنگوی اقتصادی دولت: رشد نقدینگی در دو ماه اخیر نسبت به مدت مشابه سال قبل کمتر شده است. در دو ماهه اول سال جاری، نرخ رشد نقدینگی معادل ۲.۱ درصد شد. این رشد در دو ماهه اول سال ۹۸: ۳.۱ درصد، دو ماهه اول سال ۹۹: ۵ درصد، دو ماهه اول سال ۱۴۰۰: ۳.۶ درصد و دو ماهه اول سال ۱۴۰۱: ۲.۳ درصد بود.
۴- بورس کالا شرایط خرید دیگنیتی پرستیژ را برای عرضه روز دوشنبه ۲۹ خرداد اعلام کرد. مهلت ثبت سفارش ساعت ۱۶ روز یکشنبه ۲۸ خرداد بوده و به منظور مدیریت سفارش‌های دریافتی مشتریان کارگزاران امکان مسدودسازی سفارش‌های دریافتی را تا ساعت ۱۷ روز یکشنبه خواهند داشت.
۵- وزیر اقتصاد: هفته‌های آینده شاهد آزادسازی منابع ایران هستیم
۶- مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: متقاضیان مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو فردا (۲۴ خرداد) با اطلاع از زمان واگذاری خودرو می‌توانند ۱۰۰ میلیون تومان مسدودی خود را برداشت کنند.
۷- باقری، معاون سیاسی وزارت خارجه در توییتر خود نوشت:  با همتایان آلمانی، فرانسوی و انگلیسی خود در ابوظبی ملاقات کرده و در مورد طیفی از موضوعات و نگرانی‌های متقابل با هم گفتگو نمودیم.
۸- هیأت مدیره نماد پتایر افزایش سرمایه ۱۳ درصدی این شرکت از محل سود انباشته را به تصویب رساند.
۹- با توجه به این که واریز سود سهام عدالت سال ۱۴۰۲ در دو مرحله انجام می‌شود و همین طور باقی مانده سود سهام عدالت سال گذشته نیز در سال جاری پرداخت خواهد شد بر این اساس سهامداران عدالت امسال ۳ مرحله واریز سود خواهند داشت.
۱۰- واشنگتن: هیچ مذاکره‌ای با ایران درباره توافق موقت نداشتیم

 

  • ده خبر مهم بورس فردا هر روز راس ساعت ۱۷ منتشر خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی