بازدید 2800

مجمع عمومی سال مالی ۱۴۰۱ شرکت نفت پارس برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت نفت پارس یکشنبه، ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۱ با حضور بیش از ۹۰ درصد از صاحبان سهام در مجتمع آموزشی لاله صدر، برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۷۸۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵ 13 June 2023

مجمع عمومی سال مالی ۱۴۰۱ شرکت نفت پارس برگزار شد

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی نفت پارس، در این جلسه پس از قرائت گزارش فعالیت هیات مدیره، حسابرس و بازرس قانونی و پاسخ مدیران شرکت و تعیین تکالیف مربوطه و همچنین پاسخ به سوالات سهامداران حاضر در جلسه، صورت‌های مالی شرکت نفت پارس مطرح و به اتفاق آرا مورد تصویب مجمع قرار گرفت.
نفت پارس در سال مالی ۱۴۰۱، رکورد درآمد عملیاتی با ۹ هزار و ۲۶۰ میلیارد تومان را ثبت نمود که افزایش ۳۸ درصدی نسبت به سال مالی ۱۴۰۰ داشت.
همچنین رکورد سودآوری خالص با ۲۱۵۰ میلیارد تومان تحقق یافت که افزایش ۷۶ درصدی نسبت به سال مالی ۱۴۰۰ را نشان می‌دهد.
تقسیم سود به مبلغ ۱۷۰۰ میلیارد تومان معادل ۸۲ درصد سود قابل تقسیم عملکرد شرکت در سال ۱۴۰۱ و به ازای هر سهم ۸۵۰  ریال تعیین شد.
تعیین پاداش هیات مدیره از مصوبات بعدی مجمع بود که هیات مدیره، مبلغ تعیین شده بعنوان پاداش را به بنیاد برکت با هدف اختصاص به فعالیت‌های محرومیت زدایی، اهدا کردند.
موسسه حسابرسی مفید راهبر به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی برای سال مالی جدید انتخاب شد و روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه رسمی و کثیرالانتشار جهت درج آگهی و اطلاعیه‌های رسمی تعیین گردید.
گفتنی است؛ ارزش شرکت نفت پارس به عنوان اولین شرکت بورسی ایران در بازار سرمایه طی سه سال گذشته از حدود ۵ هزار و ۴۰۰  میلیارد تومان به ۲۱ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته که رشد حدود ۴ برابری داشته و روند صعودی چشمگیری را تجربه کرده است.  
این شرکت در سال ۱۴۰۱ به عنوان برترین صادر کننده نمونه کشور، شرکت برتر در جایزه ملی تعالی و دریافت تندیس بلورین و رتبه برتر در حوزه انرژی، حائز رتبه اول کشوری و دریافت جایزه ملی منابع انسانی و استاندارد ۳۴۰۰۰ و برترین واحد نمونه ملی وکارفرمای استان تهران انتخاب شده است.

مجمع عمومی سال مالی ۱۴۰۱ شرکت نفت پارس برگزار شد

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی