بازدید 5344
۱

سوت قطار مسافری خاش - زاهدان امروز به صدا درمی‌آید

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: قطار مسافربری خاش به زاهدان امروز سه شنبه با حضور معاونین وزیر راه و شهرسازی راه اندازی می شود.
کد خبر: ۱۱۷۸۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹ 13 June 2023

به گزارش «تابناک»، منصور بیجار در گفت وگو با ایسنا- افزود: با پیگیری‌های مداوم استاندار و مسئولین استانی بعد از فراهم شدن زیرساخت‌های  لازم بخشی از پروژه مهم راه آهن «زاهدان-چابهار» در حد فاصل زاهدان به خاش  از امروز با حضور معاونین محترم وزارت راه و شهرسازی راه اندازی می شود.

وی افزود: این قطار به صورت هر روزه رأس ساعت ۶ صبح از خاش به سمت زاهدان حرکت می‌کند و با طی مسیری حدود دو ساعت به مقصد می رسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان با اشاره به ایمنی بالای سفر با قطار ادامه داد: همچنین این قطار مجدداً در ساعت ۱۶ همان روز به سمت خاش حرکت می کند.

وی گفت: در ابتدا برای این قطار دو سالن با ظرفیت ۲۱۶ مسافر با امکانات کامل از جمله سیستم های سرمایشی و گرمایشی و سایر امکانات رفاهی لازم پیش بینی شده است.

بیجار با اشاره به اینکه در صورت افزایش تقاضا تعداد سالن ها افزوده می شود، تصریح کرد: نکته مهم هزینه پایین این سفر است که به میزان یک سوم هزینه سفر با خودرو در همین مسیر است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
كار خوبيه به مردم ضعيف منطقه بايد در زمينه توسعه زيرساختها كمك بشه
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی
وب گردی