بازدید 10685

گروسی: غنی‌سازی اورانیوم ممنوع نیست

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در واکنش به اظهارات «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که گفته بود که آژانس در مقابل ایران تسلیم شده ست، گفت: «آن‌چه که ما گفتیم این بود که از جانب ایران پاسخی دریافت کردیم که قابل قبول بوده است
کد خبر: ۱۱۷۸۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۴ 05 June 2023

 

به گزارش تابناک، «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امروز (دوشنبه) در کنفرانس خبری خود در واکنش به اظهارات «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که گفته بود که آژانس در مقابل ایران تسلیم شده ست، گفت: «آن‌چه که ما گفتیم این بود که از جانب ایران پاسخی دریافت کردیم که قابل قبول بوده است و آژانس به ارزیابی‌های بیشتر خود در خصوص این سایت ادامه می‌دهد. ما به این‌گونه اظهارنظرات عادت داریم، کار آژانس بی‌طرفانه و فنی است. ما همواره وقایع را آن‌طور که هست، بیان می‌کنیم. درک آن‌ها از این موضوعات به ما ارتباطی ندارد. ما در خصوص نقطه نظرات مقام‌های دولتی اظهارنظر نمی‌کنیم».

وی با تأکید در خصوص همکاری ایران و آژانس گفت: «موضع خود را در قبال فعالیت‌های هسته‌ای ایران تغییر نداده‌ایم اما پاسخ‌های قابل قبولی از ایران دریافت کرده‌ایم و آن‌ها را راستی‌آزمایی خواهیم کرد».

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل