بازدید 3398

اعلام نحوه تردد در مراسم سالگرد ارتحال امام‌ (ره)

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: شهروندان تهرانی که قصد شرکت در مراسم سی و چهارمین ارتحال امام خمینی (ره) را دارند و با خودروی شخصی می‌خواهند استفاده کنند باید از جاده قدیم تردد و در این مراسم شرکت کنند.
کد خبر: ۱۱۷۷۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰ 03 June 2023

به گزارش تابناک به نقل از شهر، محمد رازقی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ نحوه تردد شهروندان تهرانی در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) گفت: شهروندان تهرانی که قصد شرکت در مراسم سی و چهارمین ارتحال امام خمینی (ره) را دارند و با خودروی شخصی می‌خواهند استفاده کنند، باید از جاده قدیم تردد و در این مراسم شرکت کنند.

وی افزود: تاکسی‌های ون برای تردد این عزیزان برای رسیدن تا نزدیکترین محل آماده شده است و تا حرم مطهر منتقل می‌کنند.

سرهنگ رازقی بیان داشت: شهروندان تهرانی اگر از آزادراه خلیج فارس تردد کنند به هیچ عنوان محلی برای پارک خودروی آن‌ها نیست و می‌بایست از جاده قدیم قم تردد کرده و وارد قطعات بهشت زهرا شده و توسط تاکسی‌های وی پیش بینی شده به حرم مطهر انتقال یابند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ افزود: پیش بینی می‌شود در این مراسم بیش از یک و نیم میلیون نفر زائر داشته باشیم و به تبع آن ناگزیریم این برنامه ریزی‌ها را داشته باشیم و برای هر گروهی که حضور می‌یباند محل مخصوص خود را در نظر بگیریم.

وی گفت: برای کسانی که با موتورسیکلت تردد می‌کنند نیز داخل بهشت زهرا جنب ایستگاه مترو محلی در نظر گرفته شده است و پارکینگ موتورسیکلت است و موتورخود را به راحتی پارک کرده و در مراسم شرکت خواهند کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار