بازدید 4644

درویش: همه ملت ایران پرسپولیسی‌اند مگر عده کمی!

کد خبر: ۱۱۷۷۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۵ 31 May 2023

مدیرعامل پرسپولیس در اظهارنظری عجیب روی آنتن زنده تلویزیون و شبکه سه گفت: از آنجا که همه ملت ایران پرسپولیسی هستند مگر عده‌ای کم، مردم ایران در این شب عزیز خوشحال بودند!

به گزارش تابناک ورزشی؛ رضا درویش گفت: هواداران استقلال هم از بازی زیبایی که دو تیم ارائه دادند خوشحال هستند. تیم بسیار قدرتمندی بودند و حریف سرسختی نشان دادند‌.

او درباره نگرانی بابت انتقال یحیی به گل‌گهر سیرجان گفت: گل‌محمدی یکسال دیگر قرارداد دارد و شایعات انتقالش به گل‌گهر، مسائل حاشیه‌ای است که می‌خواهند برای مان جو درست کنند.

او درباره میزان پاداش بازیکنان پرسپولیس گفت: اگر بخواهیم به بازیکنان پرسپولیس پاداش بدهیم، باید تمام بانک‌های ایران را جمع کنیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۳
اقاى درويش هم به سان بعضى مسئولان ديگر ، جوگير شده و مدعى شد همه پرسپوليسى هستند به جزء عده كمى .!!!!
منظور درویش دقیقا دولت و مجلس و اون کسانی هستند که از دو تا تیم ، یکی رو حمایت کردن و دیگری رو تا تونستن کوبوندن....
باور بفرمایید فوتبال اهمیت خاصی نداره. همه ملت ایران!!!!
ههههههههههههههههههه
شد آب و نون .....!!!
درست میگه بنده خدا. داورها و گزارشگرای تلویزیون را شمرده
چه قدر خوشحالم که فوتبال ذره ای برایم اهمیت ندارد
تراختور یادت رفته
احساسی صحبت کرده اهمیتی ندارد
خواهشاً به بعضی ها بفرمایید با یه برد فوری جو گیر نشوند و خودشون را نماینده همه مردم و تمام روسای بانکها بدونند، آقای درویش پیاده شو با هم بریم، حالا حالا ها خیلی باید بدوی تا بش برسی،دو قهرمانی در آسیا کار هر تیمی نیست،.....بهنره بری در حیاط خودت بازی کنی .
با سلام متاسفم برای ایشان که درک صحیحی از بازی فوتبال ندارد و مدیر هم هست .خیر کل ملت ایران پرسپولیسی نیست ولی پرسپولیس تیم دولتی است که با هزینه های بسیار بالا در حال گرفتن جام می باشد.بهتر است سایر تیم ها بازیها منطقه ای برای خودشان را انجام بدهند و هر ساله شما پرسپولیس را با هزینه های میلیاری از جیب مردم قهرمان اعلام کنید.ورزش فوتبال در ایران حال همه رو به هم زده .تک تیم دولتی با هزینه های بسیار بالا تیم پرسپولیس قهرمان هر ساله جام ها به لطف دولت مردان و حمایت های بسیار زیاد و تیم های شهرستانی هم که هیچ ، متاسفم برای وزیر بی عرضه ورزش کشور
درویش چان چی زدی که همه ملت را نام میبری میشه اون عذده کمی چند میلیون هستند 20 30 یا 40 میلیون از نظر شما عده کمی هستند سنجیده حرف بزنید ؟
توهم زده! بیشتر مردم فوتبال نمی بینند. اینها فکر میکنند چون نان برای خودشان دارد بقیه هم خوشحال هستند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر