بازدید 4728
۹

حملات موشکی و پهپادی روسیه به پایتخت اوکراین

شهر کی‌یف پایتخت اوکراین ظهر امروز هدف حملات شدید موشکی قرار گرفت و انفجارهای شدید در آسمان این شهر شنیده شد. حملات تا لحظه تنظیم این خبر ادامه دارد.
کد خبر: ۱۱۷۷۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲ 29 May 2023


به گزارش تابناک به نقل از الجزیره، در حمله امروز از موشک‌های بالستیک، کروزه و انواع پهپادها استفاده شده است. همچنین مردم با به صدا در آمدن آژیرهای خطر به پناهگاهها فرار کرده و صدای آژیر ماشین‌های آتش نشانی که به سمت مرکز شهر حرکت می‌کنند شنیده می‌شود.

سخنگوی نیروهای مسلح اوکراین گفته است که حملات با موشک‌های بالستیک پر سرعت انجام شده است. او گفت که 37 موشک کروز و 29 پهپاد نیز طی ساعات گذشته در خاک اوکراین منهدم شده‌اند.

همزمان وزارت دفاع روسیه نیز خبر داد که منطقه بلوگورود در روسیه هدف حمله 30 گلوله توپخانه قرار گرفته و روستاهای این منطقه به شدت هدف حملات اوکراینی‌ها است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
پوتین جانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
تمام جنگها در دوره بایدن رخ داده
علی
| United States of America |
۱۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
ناشناس عزیز این جنگ نتیجه زیاده خواهی دروغگویی غرب و ناتو هستش. بعد از انقراض اتحاد جماهیر شوروی و به تبع آن لغو پیمان ورشو، غرب قول داد بعد از اتحاد آلمان شرقی و آلمان غربی به طرف شرق گسترش پیدا نکنه، امروز آلمان کجا و اکراین کجا…..
اي غرب كثيف و وحشي و جنايتكار 7 سال سوريه را زدين حالا نوبت خودتونه
پوتین دیکتاتور اخرت نزدیکه.درود بر زلنسکی
پوتین نکن بیشتر ازاین خرابی ا حیف اکراین ومردمان به این زیبایی! داری خرابش میکنی .ته ته جنگ عاقبت خوبی برا پوتین وروسیه ندارد.حالا بگیر گرفتی همه اکراین که چی بشه .
خوب به سرشونن میاد اروپای دوزاری
مطمئنا غرب مدارک و جمع آوری میکنه برای دادگاه های آینده ، که روسیه بازخواست کنه....
اینا خسارتهای حین جنگه هرچه از اکراین تا پایان جنگ بماند قیمت تسلیحات غربی است که حالا اکراین استفاده میکنه بدبختها مردم اکراین هستند که قربانی اند و مثل گوسفند نابود میشن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر