موسوی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس ماند

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: ما در مجلس همچنان منتظریم که لایحه از سوی دولت به مجلس تقدیم شود و بلافاصله پس از این کمیسیون تلفیق برنامه در گام اول تشکیل خواهد شد اما هنوز زمان قطعی تقدیم برنامه هفتم به مجلس اعلام نشده است.
کد خبر: ۱۱۷۶۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۶ 27 May 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، سید نظام‌الدین موسوی سخنگوی هیأت‌ رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، در تشریح اولین جلسه هیئت رئیسه اجلاسیه چهارم مجلس، گفت: موضوع محوری بیانات و عنایات مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان بود که توجه به عملیاتی شدن توصیه‌های مقام معظم رهبری در یک سال پایانی مجلس مورد تاکید اعضا هیئت رئیسه بود.

وی با بیان اینکه همچنین در این جلسه به مسائل مرتبط با اداره مجلس و موضوع معیشت که دارای اولویت است، پرداخته شد، افزود: تقسیم وظایف مسئولیت‌های هیئت رئیسه دستور کار دیگر این جلسه بود که بر اساس آیین‌نامه داخلی مجلس محل استقرار اعضاء در صحن مجلس و در زمان جلسات و مسئولیت‌های آنها مشخص شد. همچنین در بخش ناظرین هیئت رئیسه هم با توجه به تغییر صورت گرفته و اضافه شدن آقای پیرهادی، مقرر شد وی مسئولیت کارپردازی اداری و مالی مجلس را بر عهده داشته باشند، آقای سلیمی کارپرداز فرهنگی و سید نظام‌الدین موسوی نیز بحث کارپردازی مهندسی و پشتیبانی  و سخنگویی هیئت رئیسه را دنبال می‌کنند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با تاکید بر اینکه نحوه بررسی برنامه هفتم نیز موضوع دیگری بود که در جلسه امروز هیئت رئیسه به آن اشاره شد، گفت: البته ما در مجلس همچنان منتظر هستیم که لایحه از سوی دولت به مجلس تقدیم شود و بلافاصله پس از این کمیسیون تلفیق برنامه در گام اول تشکیل خواهد شد اما هنوز زمان قطعی تقدیم برنامه هفتم به مجلس اعلام نشده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر