بازدید 6881
۹

ضرب و شتم پرسنل اورژانس در تهران

توکلی تصریح کرد: زمانی که کارشناسان اورژانس در حال خدمت رسانی بودند ناگهان عده‌ای از تماشاگران حادثه! به بهانه تاخیر اورژانس با کارشناسان درگیری فیزیکی پیدا می‌کنند و منجر به جراحت شدید پرسنل خدوم اورژانس و آسیب به آمبولانس می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۷۶۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱ 24 May 2023

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرپرست اورژانس استان تهران از ضرب و شتم نیروی اورژانس این استان خبر داد و گفت:با حضور عوامل انتظامی در محل ضرب و شتم نیرو‌های اورژانس پایان یافت.

 محمد اسماعیل توکلی از ضرب و شتم نیروی اورژانس استان تهران خبر داد و گفت: حوالی ساعت ۱۶:۱۷ دقیقه روز گذشته (سه شنبه)، گزارشی مبنی بر تصادف یک دستگاه موتورسیکلت و عابر پیاده به مرکز ۱۱۵ اورژانس استان تهران اعلام شد.

سرپرست اورژانس استان تهران خاطرنشان کرد: بلافاصله نیرو‌های اورژانس استان تهران به محل حادثه در خاک سفید تهرانپارس اعزام شدند.

توکلی تصریح کرد: زمانی که کارشناسان اورژانس در حال خدمت رسانی بودند ناگهان عده‌ای از تماشاگران حادثه! به بهانه تاخیر اورژانس با کارشناسان درگیری فیزیکی پیدا می‌کنند و منجر به جراحت شدید پرسنل خدوم اورژانس و آسیب به آمبولانس می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه میزان ناوگان و منابع فعلی جوابگوی حجم درخواست مددجویان نیست، افزود: نیاز به عزم جدی در کشور جهت بهبود شرایط حال حاضر اورژانس استان تهران است.

توکلی تصریح کرد: هم‌اکنون کارشناس حادثه دیده تحت مراقبت پزشکی هستند و اداره حقوقی اورژانس تا حصول نتیجه و مجازات خاطیان پیگیر شکایت از این افراد است.

وی تاکید کرد: با توجه به کمبود منابع و فرسودگی ناوگان و خستگی همکاران عزیز و پرتلاش بدلیل حجم بالای ماموریت‌های اعزامی، از مردم فهیم درخواستم دارم از رفتار‌های عجولانه و هیجانی نسبت به برخی از تاخیر‌های ناخواسته همکاران ما پرهیز کنند.

سرپرست اورژانس استان تهران در پایان گفت: قطعا درکنار ارائه خدمت به مردم شریف، کرامت همکاران تلاشگر اورژانس ۱۱۵ و حفظ سلامتی این عزیزان از اولویت‌های مهم ما است و با هرگونه تعدی از طریق مراجع قضایی برخورد می‌شود و تا حصول نتیجه پیگیری جدی ادامه پیدا خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۹
هم اورژانس دیر میرسه و هم ۱۱۰
همیشه یا دعوا تمو شده میان
بیمار هم اوژانسه خیلی زمان میبره تا آمبولانس بیاد
اولا جامعه بیمار شدخ دوما امکانات زیر صفر سوما سیستم فاسده
بنده یک موقعیت اورژانسی برایم پیش آمد پرسنل (راننده وهمراه) برخورد بسیار بدی داشتند .انگار امبولانس مال پدرشون بود. برخورد نامناسب برخی مردم جای خود ولی اورژانس هم باید درگزینش پرسنل خود دقت کرده وبا متخلفان هم برخورد قاطع کند.
چه حماقتی
خوب حالا اروژانس اعتصاب کنه و دیگه نیاد تکلیف چیه ؟
چه توقعاتی . مگه پارتی مختلط بوده که باید سریع برسن
بسیار کار خوبی کردن.فقط باید الان کارتو باکتک جلوببری
۱۱۰ زنگ بزن بگو دعوا شده دو نفر به قتل رسیدن ۵ نفر هم در آستانه مردن هستن و چاقو خوردن. اگر زیر نیم ساعت اومد هر چی خواستی بگو
رییس پلیس تهران هم بیاد در حین تماس کورنومتر رو بزنه
بعد میان میگن زیر ۳ دقیقه اونجا بودن!!!!
برای چیزهای در سطح دعوای بگو مگو و ..‌. که اصلا ممکنه نیاد
مردم فهیم
دو بار ناچار به استفاده از خدمات اورژانس شدم که فکر میکنم از همین مرکزی که در موردش خبر زدید اعزام شده بودند، یک بار وقتی مادرم در حال فوت بودند و این آقایون با بی خیالی تمام و بعد از رفتن دنبالشون توی خیابون تشریف آوردند و تازه گفتند چاقو دارید ما دستگاه تنفس مصنوعیمون رو درست کنیم؟ و ....
یک بار دیگه هم وقتی پدرم سکته کرده بودند امکان ایستادن هم نداشتند و کارشناس محترم اورژانس متوجه که نشد هیچ میگفت برانکار نمیخواد حاجی بلند شو خودت راه بیا و در نهایت هم گفت چیزی نیست خودتون برید بیمارستان،
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی