تبریک رئیس مجلس پاکستان به قالیباف

رئیس مجلس ملی پاکستان در پیامی به محمد باقر قالیباف، انتخاب مجدد وی به ریاست مجلس شورای اسلامی را تبریک و بر نقش مهم مجالس دو کشور در تعمیق روابط فی مابین تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۷۶۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴ 24 May 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، روابط عمومی دفتر ریاست پارلمان ملی پاکستان در اسلام‌آباد با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: راجا پرویز اشرف انتخاب مجدد محمدباقر قالیباف را گواهی بر ریاست شایسته، تعهد تزلزل ناپذیر، اعتماد و اطمینان نمایندگان ملت ایران در مجلس دانست و این موفقیت را به وی تبریک گفت.

در این پیام آمده است: مجلس ایران تحت هدایت خردمندانه قالیباف به عنوان یک نهاد دموکراتیک حیاتی شکوفا شده که آزادانه بحث‌های مرتبط با ابتکارات قانون گذاری را ترویج و نمایندگی اقشار مختلف با دیدگاه‌های سیاسی را در کشور ایران تضمین می‌کند.

رئیس مجلس پاکستان با اشاره به نقش مجالس در توسعه روابط دوجانبه، اظهار کرد که تلاش‌های خستگی ناپذیر رئیس مجلس شورای اسلامی برای حمایت از اصول دموکراسی و دفاع از منافع مردم ایران، تحسین و احترام زیادی را در سطح ملی و بین المللی به همراه داشته است.

وی با آرزوی توفیق روزافزون برای قالیباف در سمت ریاست مجلس شورای اسلامی، ابراز امیدواری کرد که روابط دوجانبه پاکستان و ایران در دوره وی با رشد و پیشرفت بیشتری همراه خواهد بود.

نمایندگان ملت روز سه‌شنبه در چهارمین اجلاسیه مجلس شورای اسلامی با ادامه ریاست محمدباقر قالیباف بر مجلس یازدهم موافقت کردند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر