بازدید 3038

کشف چهار تُن انواع مواد مخدر در آذربایجان غربی

- فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: سال گذشته بیش از چهار تُن انواع مواد مخدر با تلاش ماموران انتظامی در این استان کشف شد.
کد خبر: ۱۱۷۵۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰ 18 May 2023


به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار رحیم جهانبخش روز پنجشنبه اظهار کرد: در راستای مبارزه بی امان با پدیده شوم اعتیاد و مواد مخدر در سطح استان با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در سال ۱۴۰۱ با انجام چندین عملیات ضربتی و منسجم، ۶۲ باند قاچاق مواد مخدر نیز منهدم شد.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی و تلاش همکارانم در مجموعه پلیس مبارزه با مواد مخدر ۲ هزار و ۳۹۹ طرح در قالب طرح عملیات پاکسازی پیرامون مراکز آموزشی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی، کنترل محورهای مواصلاتی، نقاط آلوده شهری و روستایی، برخورد با عناصر اصلی توزیع مواد مخدر، خرده فروشان در سطح استان اجرا شد.

سردار جهانبخش ادامه داد: مقدار سه تُن و ۷۰۳ کیلوگرم از انواع مواد مخدر با اجرای موفقیت آمیز این طرح‌ها کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی اضافه کرد: در این مدت تعداد ۱۰ هزار و ۴۳۳ نفر در راستای مبارزه با مواد مخدر دستگیر شدند که از این تعداد، ۳۸۱ نفر قاچاقچی، یک هزار و ۶۲۰ نفر توزیع کننده و هشت هزار و ۴۳۲ نفر معتاد بودند که همگی معتادین به مراکز درمانی ترک اعتیاد معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه برابر برآوردهای صورت گرفته، تعداد بیش از هفت هزار نفر معتاد متجاهر در سطح استان وجود دارد، گفت: با تعاملات انجام شده و مساعدت استانداری، تعداد یک هزار نفر بر ظرفیت فعلی مراکز درمانی کمپ‌های ترک اعتیاد در سطح استان افزوده شده است.

سردار جهانبخش از عزم جدی همه رده‌های انتظامی استان در عرصه مبارزه با مواد مخدر خبر داد و یادآور شد: در مبارزه با مواد مخدر تاکنون شهدای بسیاری تقدیم نظم و امنیت میهن عزیزمان شده که قطعا همه ما در مقابل خون آن عزیزان مسوول و مکلف به ایفای نقش هستیم و در این میان لازم است تک تک افراد جامعه در مواجهه با پدیده شوم اعتیاد و توزیع موادمخدر با جدیت بیشتری ایفای نقش کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار