بازدید 3608

نامه فیفا به استقلال: پرونده استراماچونی بسته شد

کد خبر: ۱۱۷۵۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۳ 18 May 2023

با اعلام باشگاه استقلال، فیفا طی نامه‌ای به این باشگاه رسما بسته شدن پرونده آندره‌آ استراماچونی را اعلام کرد تا با تمام اتفاقات تلخ در چند وقت اخیر، ماجرای این مربی ایتالیایی و استقلال تمام شود.

به گزارش تابناک ورزشی، بالاخره پرونده مربی ایتالیایی سابق باشگاه استقلال بسته شد و فیفا طی ایمیلی به این باشگاه اعلام کرد که این پرونده به طور کامل بسته شده است و استقلال دیگر به آندره‌آ استراماچونی بدهکار نیست.

باشگاه استقلال در این رابطه نوشت: پس از تلاش‌ها و پیگیری‌های حجت کریمی سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال و همکاران ایشان، چندی پیش مطالبات آندره‌آ استراماچونی و سایر هزینه‌های جانبی این پرونده پرداخت شد. امروز نیز فیفا طی نامه‌ای به باشگاه استقلال رسما بسته شدن پرونده این مربی را اعلام کرد و به این ترتیب موضوع استراماچونی به طور کامل پایان یافت.

این پرونده در حالی بسته شد که نگرانی‌هایی در ارتباط با حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا به علت دیرکرد در پرداخت مطالبات سرمربی سابق آبی‌ها وجود دارد و بسیاری از مدیران فوتبال ایران شانس چندانی را به علت این مساله برای حضور استقلال در آسیا قائل نیستند. البته نتیجه نهایی اعلام حضور یا غیبت استقلال در آسیا خرداد ماه اعلام می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها