بازدید 3386
۲

افزایش ۴۶ درصدی صادرات کالای ایرانی به عمان

بر اساس اطلاعات منتشر شده از طرف رئیس پیشین اتاق مشترک ایران و عمان، میزان صادرات کالا‌های ایرانی به عمان در سال گذشته ۴۶ درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۱۱۷۵۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰ 14 May 2023

 

به گزارش تابناک به نقل از برنا، محسن ضرابی رئیس پیشین اتاق مشترک ایران و عمان گفت: حجم مبادلات تجاری ایران و عمان در سال گذشته به ۱.۹ دهم میلیارد دلار رسیده که در حال حاضر فاصله کم با هدفگذاری ۲ میلیارد دلاری تجارت دو کشور داریم.  

محسن ضرابی افزود: در سال گذشته حجم صادرات کالا به عمان حدود ۱.۱ دهم میلیارد دلار بوده که این میزان نسبت به سال قبلش ۴۶ درصد افزایش داشته است

 وی  گفت: سهم ایران از واردات کالای عمان در سال گذشته  ۳.۳ دهم درصد بوده که این میزان در سال ۱۴۰۰حدود ۲.۱ دهم درصد بود. آقای ضرابی افزود این میزان تا ۱۰ درصد هم می تواند افزایش یابد.  

رئیس پیشین اتاق مشترک ایران و عمان در پایان افزود: باتوجه به اینکه کالا‌های وارداتی به عمان مورد تحلیل و بررسی قرار میگیرد بیشتر کالا‌های ایرانی از جمله مواد غذایی، ساختمانی و صنعتی ظرفیت حضور در بازار عمان را دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
البته بیشتر صادرات ایران مواد غذایی است از شکم مردم ایران کسر میکنند و صادر میکنند برای تامین دلار ....
انشاالله که چوب حراج نزدیم و به قیمت جهانی صادرات می‌شود.تا حداقل مقداری از بار مالیات سنگین بر دوش مردم بدبخت ایران کاهش یابد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل