بازدید 6146
۴

تیم ملی ایران ۲۰روز اردو مهمان عربستان!

کد خبر: ۱۱۷۴۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹ 09 May 2023

رییس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: تیم ملی ایران ۲۰ روز قبل از قهرمانی جهان ۲۰۲۳ در عربستان اردو می زند.  

به گزارش تابناک ورزشی، سجاد انوشیروانی در مورد عملکرد حسین سلطانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ کره‌جنوبی بیان کرد: با یک تمرین نتیجه خوبی بود. حسین سلطانی وزنه‌های ۱۹۵ و ۱۹۶ کیلوگرم را خوب کشید و در حرکت یک ضرب، وزنه ۱۵۷ کیلوگرم را روی اشتباه خودش انداخت. باید این اشتباهات را به حداقل برسانیم تا بتوانیم بهترین نتایج را بگیریم. همه بچه‌های ما خوب هستند و پتانسیل بالایی دارند. اردوها تداوم داشته باشد، مطمئن باشید همه قطعا مدعی خواهند بود.

انوشیروانی از اردوی تیم ملی وزنه‌برداری قبل از قهرمانی جهان ۲۰۲۳ در عربستان خبر داد و گفت: یکی از برنامه های ما این است ۲۰ روز قبل از قهرمانی جهانی ۲۰۲۳ در عربستان میزبان مسابقات اردو بزنیم تا وزنه‌برداران از لحاظ آب و هوایی هماهنگ شوند. با رییس فدراسیون عربستان صحبت کردم و وظیفه ما این است که این کار را انجام دهیم. از بچه ها انتظار داریم رفته رفته بهتر شوند و روزهای بهتری را ببینیم. موفقیت این بچه ها مانند موفقیت خود ماست. حس و حالی که داریم این است که انگار خودمان روی تخته رفته ایم و امیدوارم خوشحالی ها تداوم داشته باشد و در همه وزن‌ها نتایجی درخور نام ایران بگیریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
تازه گی ها ایران و عربستان چه نونی بهم قرض می دهند ( چه نونی بهم قرض می دهند تقریبا همون تعارف شاه عبدالعظیم ه )
یه جوری تیتر زدید انگار کل هزینه اردو رو عربستان قراره بده
داداش یک دلیل یا بهانه دیگه می پاوردی بهتر بود. کره یک جزیره سرسبزه و عربستان کویره. اون وقت برای هماهنگی آب و هوایی قبل از مسابقات کره می خوای بری عربستان؟!!
بگو مفته . مفت باشه کوفت باشه از قدیم گفتند. این بیشتر قابل قبول بود.
عربستان هم از این اردو می خواد برای تقویت تیم خودش سود ببره فکر نکن خاطرتون رو می خواد. تیم وزنه برداری ایران در دنیا حرف برای گفتن داشته همیشه. شاید هم بتونند چند نفرشون رو دعوت کنند که با پرچم عربستان وزنه بزنند یا به باشگاههای اونجا برن. فکر اینها را هم باید بکنید.
داداش برادر ذوق مرگ شدیم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل