بازدید 2336

شاخص بورس امروز چهارشنبه ۱۴۰۲/۲/۱۳

بازار سهام که در روز‌های گذشته صعود‌های شارپی را پشت سر گذاشته بود، همگام با کاهش نرخ ارز در بازار آزاد، نسبت به روز‌های گذشته پرعرضه‌تر دنبال شد.
کد خبر: ۱۱۷۳۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱ 03 May 2023

 

به گزارش تابناک به نقل از دانشجو، بازار سهام آخرین روز کاری هفته را بر خلاف روز‌های گذشته چندان پر قدرت آغاز نکرد و همگام با کاهش نرخ ارز در بازار آزاد، بازار سرمایه نیز پرعرضه آغاز به کار کرد. اگرچه اقبال خریداران به سهام گروه بانکی و خودرویی بیشتر از مابقی سهام بازار بود، اما کلیت بازار نسبت به روز‌های گذشته پر عرضه‌تر بود؛ بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی ۳۶۰۰ هزار واحدی به ۲ میلیون ۵۱۴ هزار واحد رسید. همچنین شاخص کل هم وزن نیز رشدی ۱۰ هزار واحدی را تجربه کرد و توانست خود را به ارتفاع ۸۵۵ هزار واحد برساند.

گفتنی است سه نماد کچاد، فملی و فارس بیشترین تاثیر در شاخص کل بورس و سه نماد وسپهر، خاور و آریا بیشترین تاثیر را در شاخص فرابورس داشته اند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خرد در بازار امروز مورخ ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، مبلغ ۲۳ هزار میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بود.

در بازار بورس امروز ۲۳۵ نماد در محدوده‌ی مثبت و ۱۹۱ نماد در محدوده‌ی منفی و در بازار فرابورس ۱۹۱ نماد در محدوده‌ی مثبت و ۱۳۶ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست