بازدید 5385
۳

استقلال، شوآف قربان‌زاده را بایکوت کرد!

کد خبر: ۱۱۷۳۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷ 03 May 2023

اقدام عجیب رئیس سازمان خصوصی‌سازی و حضور او در تمرین روز گذشته استقلال باعث تعجب رسانه‌ها و هواداران شده است. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ در همین حال بایکوت خبری باشگاه استقلال در مورد رفتن «قربان‌زاده» به محل تمرین آبی‌ها، تقابل جدیدی را بین بدنه این باشگاه با مدیری که هر دو مدیرعامل اخیر استقلال را متهم کرده است، شکل گرفت.

حسین قربان‌زاده، در اقدامی نادر ، به عنوان رئیس سازمان دولتی خصوصی‌سازی در اقتصاد ایران روز گذشته در تمرین تیم فوتبال استقلال حضور یافت؛ اتفاقی عجیب که سؤالات زیادی را در اذهان به وجود می‌آورد به ویژه اینکه رسانه رسمی باشگاه استقلال نه خبری از آن منتشر کرد و نه عکسی.

اکنون بسیاری از رسانه‌ها این پرسش را مطرح کرده‌اند که قربان‌زاده در شرایط کنونی کاری مهمتر از حضور در تمرین استقلال ندارد؟ حضور او در تمرین استقلال چه گره‌ای از مشکلات خصوصی‌ شدن این تیم باز می‌کند؟

بهتر نیست او به جای چنین کاری پاسخگوی مالکیت مشترک پرسپولیس و استقلال باشد که همچنان دردسرساز است؟ قربان‌زاده با حضور در تمرین استقلال چه هدفی را دنبال می‌کند که در خارج از تمرین نمی‌تواند در پی آن باشد؟

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
ذات قربانزاده رو حقوقدانان برجسته و دانشگاهی بهتر میشناسن، فردی که برای اخذ جواز وکالت بدون آزمون بخاطر بی سوادیش ، حسابی خودش رو ......
وای بحال جامعه ای که این شده مسئوولش و تاسف .
مطرح شدن
دنبال حاشيه درست كردن براي تيم هستند تا لنگ قهرمان بشه
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
آخرین اخبار
وب گردی