بازدید 15166

گزارش بازرس ویژه به رئیس‌جمهور در مورد متخلفانِ «واگذاری رانتی خودرو» و «ماجرای خودروهای شاسی بلند»

پس از تذکر به دستگاه‌های متخلف، به خودروسازان هم دوباره ابلاغ شد بر اساس ابلاغیه و دستور ریاست محترم جمهور از اسفندماه ۱۴۰۰، تحت هیچ شرایطی حق واگذاری بی ضابطه خودرو به مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی در سه قوه و یا سایر اشخاص حقیقی یا حقوقی خصوصی را مغایر با روال عادی فروش به آحاد مردم ندارند.
کد خبر: ۱۱۷۳۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷ 03 May 2023

گزارش بازرس ویژه به رئیس‌جمهور در مورد متخلفانِ «واگذاری رانتی خودرو» و «ماجرای خودروهای شاسی بلند»

 

تابناک _ نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امر مبارزه با فساد، از معرفی متخلفانِ واگذاری رانتیِ خودرو در گزارشی محرمانه به رئیسی خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن درویشیان‌ در گفت‌وگویی درباره‌ آخرین اخبار پیگیری‌ پرونده‌ واگذاری رانتی خودرو گفت: در پی دستور رئیس‌جمهور برای بررسی موضوع، بلافاصله با وزارت صمت و خودروسازان مکاتبه کردیم و از آنها در این خصوص توضیح خواستیم. پس از ارزیابی دقیق ابعاد موضوع و احراز تخلف، در گام اول از ادامه واگذاری خودروهای درخواستی به اشخاص که در قالب تفاهم نامه و امثالهم خارج از روال فروش خودرو به عموم مردم بوده، جلوگیری کردیم‌.

بازرس ویژه رئیس‌جمهور درباره متخلفان این پرونده‌ توضیح داد: در گزارشی محرمانه، دستگاه‌ها و افراد متخلف را به رئیس‌جمهور معرفی کردیم و در همان بدو امر مدیرعامل ایران خودرو نیز در همین رابطه برکنار شد. البته این شرکت در گذشته نیز با مصوبه داخلی درصدد واگذاری تعدادی خودروی شاسی بلند (هایما S8 وارداتی CKD) قبل از عرضه عمومی به مردم و با رانت قابل توجه به مدیران خود بود که با ورود به موقع بازرسی ویژه منتفی گردید.

حجت‌الاسلام والمسلمین درویشیان افزود: پس از تذکر به دستگاه‌های متخلف، به خودروسازان هم دوباره ابلاغ شد، براساس ابلاغیه و دستور ریاست محترم جمهور از اسفندماه ۱۴۰۰، تحت هیچ شرایطی حق واگذاری بی ضابطه خودرو به مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی در سه قوه و یا سایر اشخاص حقیقی یا حقوقی خصوصی را مغایر با روال عادی فروش به آحاد مردم ندارند و از وزیر وقت صمت هم خواسته شد ضمن توقف تفاهم نامه های خودروسازان با دستگاه‌های اجرایی، نظارت مضاعف و جدی‌تری داشته باشند تا شاهد تکرار این مسأله‌ نباشیم‌ و مادامی که شرایط عرضه خودرو به این وضعیت باشد و نیاز مردم برطرف نشود، این مطالبه نظارتی همچنان پابرجاست.

وی خاطرنشان‌ کرد: هم اکنون با اقدامات انجام شده، هیچ خودرویی‌ بدون رعایت ضوابط قانونی نباید عرضه شود و اگر گزارشی مبنی بر تخلف دوباره دریافت کنیم، ضمن اطلاع رسانی تخلفات، بدون هرگونه اغماض، قطعاً با ایشان برخورد خواهیم کرد؛ همانطور که در نتیجه بررسی قبلی، دستور توبیخ تعدادی از مدیران و دستور برکناری برخی نیز از سوی رییس جمهور صادر شد.

بیشتر بخوانید

پاسخ بازرس ویژه رئیس‌جمهور به شبهه‌افکنی یک نماینده درباره واگذاری خودروهای شاسی‌ بلند

بازرس ویژه رئیس‌جمهور همچنین در پاسخ به سوالی درخصوص اظهارنظر و شبهه‌ یکی از نمایندگان مجلس در خصوص تحویل خودروهای شاسی بلند یک خودروساز خاص به نمایندگان قبل از استیضاح به ایرنا گفت: بررسی‌های قبلی انجام شده و مدارک به‌دست آمده حاکی است، تفاهم‌نامه‌ای از تابستان ۱۴۰۰ و قبل از تشکیل کابینه دولت سیزدهم بین یک شرکت شبه کاغذی غیرمرتبط (رادین مبین غرب) با آن خودروساز منعقد و طبق مستندات بدست آمده، با کارسازی یکی از مسؤلان وقت در مجلس نسبت به واگذاری بیش از یکصد خودرو به قیمت کارخانه و بدون قرعه‌کشی به تعدادی از ایشان و براساس معرفی و واسطه‌گری شرکت صوری مذکور انجام شده و این رویه تا اواسط ۱۴۰۱ ادامه یافته که طبق بررسی انجام شده، وزیر وقت صمت اطلاعی از وقوع و یا کم و کیف آن نداشته و ظاهراً تعدادی از نمایندگان هم از آن بی اطلاع بوده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۸
در انتظار بررسی: ۵۵
انتشار یافته: ۸۷
آخه چرا همیشه اول حاشا میکنید. به جاش در اسرع وقت بدون ملاحظه سیاسی کاری، برابر مقررات برخورد و مجازات کنید. به خدا اینجوری برای همه بهتره.
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
تا نباشد چیزکی...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
الان شرکت فرنام خودرو داره تارا و شاهین را به ثورت
اقساط با تحویل فوری ثبت نام می کنه. یکی بیاد جواب بده چرا خودرو سازها توی لیست پیش فروش ابن خودرو ها را ندارند ولی این شرکت داره تحویل فوری انجام میده با ۳ برابر قیمت کارخانه؟؟؟؟؟؟؟
محسن
| Belgium |
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
وقتی که قانون گذازان رشوه می گیرند و بگیر و به بند دارند،معلوم است چه بلایی سر ان جامعه می اید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
خوب حالا اگه راست می گید اسم این نماینده ها رو به مردم اعلام کنید وواونها رو از خانه مردم اخراج کنید
سیدمهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
پس کل ماجرا کاملا صحت داشت. حالا اینکه وعده رو قبلا دادن و قرار شده به شرط عدم استیضاح الان تحویل بدن هیچ مشکلی رو حل نمیکنه.
این نشان از علاقه وافر مافیای خودرو به وزیر پیشین داره گه چقدر ملت رو فدای خودروسازا کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
بااین حساب منتظر برخورد بانمایندگانی هستیم که خودروها رو دریافت کردندواعلام اسامی انها تامردم تکلیفشان با این قانون گذاران بی قانون مشخص بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
شرافت یعنی انحلال و استعفای دسته جمعی نمایندگان مجلس و کنارگیری از کلیمه منسب های دولتی حتی اگر از این خودروها نگرفتید و فقط ساکت بودین غیر این باشه هیچ مقامی مستثنی نیست و همه آگاه از چنین رانتی که بعنوان رشوه در نظر گرفته میشه بودن از جمله بازرسین ،قوه قضایه ،مراجع تقلید و ریاست جمهوری و .. و ساکت بودین نمیدونیم قسم حضرت عباس رو باور کنیم یا دم خروس را . تازه مگه دستتون درد نکنه که افشا کننده فساد را به جایزه یک ملیاردیش رسوندین الان براش برای جایزه احضاریه قوه قضایه امده
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
وقتی فساد و رشوه و بی‌حجابی در جامعه ایی روتین شد روزهای بسیار بد در انتظار آن است مسبب اصلی آن هم مسولان هستند
اظهارات این جناب بازرس ویژه درتضاد با اظهارات چندروزپیش رییس هیت نظارت برنمایندگان (حاج غضنفر) میباشد.پس حداقل یکیشون دروغ میگه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
هر دوشون راست مي گن . منتها اون يكي راست چپكي مي گه و اين يكي هم راست راستكي مي گه !
پيگيري رانت ها وام ها استخدام هاي فاميليشونم باشين كه چه كسي انجام داده و چه كسي نه
هم خودرو شاسی داد هم وزارت را
# وزیر ..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
قابل توجه وزیر بعدی.
وقتی میخوای ماشین بدی باید به همه بدی نه فقط 70 نفر
چرا نمایندگان مجلس حاشا میکنند نوکر دولت هستند نه نوکر مردم ؟
خوب الان که ثابت شد این نمایندگان مجلس شاسی بلند بدون قرعه کشی و با قیمت کارخانه گرفتند چرا برکنار نمی‌شوند این خیانت کاران به ملت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
وقتی نماینده خودرو را تحویل می گیرد از هر مصوبه که باعث زیان خودش شود و کاهش قیمت ها جلوگیری می کند مانند واردات خودرو ، و دود ان به چشم همه مردم کشور می رود
مملکت رانت و رشوه و باج سبیل و پارتی بازی و حقوقای نجومی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
مملکت مستعان
قابل توجه آقای قالیباف
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
دولت مستضعفین چهار درصدی
سید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
اگر خودش هم نگرفته باشه
ناشناس
| Iraq |
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
سیسمونی گیت
چرا ثبت نام و رانت تصادفی ؟
70 درصد اختلاف قیمت کارخانه و بازار را دولت مالیات بگیرد آنوقت خودرو ارزان خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
اين مالياتي كه مي گين از مردم مي گيرند خواهشا طرح در نبكن
خوب چرا از نمایندگانی که خودروها را گرفته اند نمی خواهید خودرو را با پول خسارت وارد ه به بیت المال برگردانند. فساد بیداد می کند
حداقل برای شعور مردم ارزش قائل باشید،شرکت کاغذی؟!با مجلسی ک مدعی عدالت،پاک بودن ....اگر شرکت کاغذی بوده ک این خودش تخلف در تخلفه،از طرفی شایدم میخواستن رد گم کنن
پس چرا به مديران سازمان حج و زيارت و بعثه و همچنين به كاركنان آنها خودرو جك S 5 واگذار گرديد و هيچ برخوردي هم با متخلفان و گيرندگان خودرو صورت نگرفت ؟
یکی از ایشون بپرسه موضوع تحویل هر سه سال یکبار خودرو به پرسنل خودشون در قالب حواله به قیمت کارخونه در حالی که با بیرون حدود 400 میلیون تومن تفاوت قیمت داره رو هم برسی کردین یا نه ؟؟؟ آیا این موضوع مصداق بارز تعارض منافع نیست ؟؟؟پرسنل خودرو سازا که میلیون میلیون حقوق میگیرن خونشون رنگینتر از مردمه که سه سال یبار هم بدون ضابطه ماشین دریافت میکنن ؟؟؟
شاسی رو خوردن یه لیوان آب هم رووش
مملکت بی در و پیکر
کسی هم قبلا از تحویل خودرو بدون ضابطه به کارکنان صدا و سیما خبر داده بود به کحا رسید؟
من که متوجه نشدم
یه شرکت کاغذی برای نماینده ها خودرو بدون قرعه کشی و بقیمت کارخونه گرفته خود نمایندگان هم خبر ندارن!
بعدشم این موجودات پاک و معصوم که بزور بهشون خودرو دادن خبر از کمبود و جیره بندی خودرو در کشور ندارن؟
فساد سیستمی دولت قبل وبعد نمی شناسه سرو ته یک کرباسید
ما نبودیم ولی گرفتیم
چند روز قبل از سال جدید هم به تعدادی از کارکنان وزارت صمت خودرو بدون نوبت واگذار شده
هردم از این باغ بری میرسد اول تکذیب بعد.....
فساد و رانت خواری آنقدر نهادینه شده است که نماینده مجلس رسما رشوه گیری می کند مافیای خودرو مونتاژ کنی و واردات اختصاصی رسما رشوه می دهد نه کسی یقه مجلس رشوه گیر را می گیرد نه کسی یقه مافیای خودرو مونتاژ کنی را می گیرد انگار آب از آب تکان نخورده است بعد تسنیم با آب و تاب گزارش می دهد که برای هنرپیشه گان که حجاب ندارند پرونده قضایی تشکیل شده است !!!
همین نشان می دهد که چقدر ساختارهای کشور به فساد آلوده شده اند و همین فساد اجازه هیچ اصلاحی را نمی دهد تا نام رفراندوم می آید برآشفته می شوند برای مردم فلسطین پیشنهاد رفراندوم می دهند برای مردم ایران ادعا می کنند قدرت تحلیل ندارند بعد مشورعیتشان را از همین انتخابات مردم بدون قدرت تحلیل گرفته اند !!!!!
پاسخ ها
اویسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
احسنت، درود به شرفت
خب بالاخره معلوم شد که خودروهای شاسی بلند هم درست بوده...دمت گرم نماینده تبریز...فقط از این به بعد حواست باشه آتو ازت نگیرن که بیچاره ت میکنن چون لو دادی نمایندگان خدوم مملکت را
تابي جان
چرا اظهار نظر من در مورد دريافت رانتي ماشين توسط مديران و كاركنان سازمان حج و زيارت و بعثه را حذف كردي ؟!
يه آدم سالم تو اين سيستم پيدا ميشه؟
مسئولین خواهشا با مردم وبخصوص نظام روراست باشید.میدونید کارهای به نام دین اسلام داره تموم میشه.خجالت بکشید!!!!!!!!
نمایندگانی امثال نماینده تبریز به خاطر افشای فساد، باید تشویق بشن نه اینکه تهدید و نمایندگان فاسد هم معرفی و مجازات در انتظارشان باید باشد
پاسخ ها
امین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
فساد همه جا را گرفته سر پوش نگذارید میشه یه وزیر ازکارهای زیر مجموعه خود بی خبر باشد حال با آن نماینده های با خبر چکار میکنند؟؟؟؟
"نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امر مبارزه با فساد" برای بورس نداریم؟
کسی نمی بیند مدیر و بازارگردان "صندوق دولتی دارایکم" هر کار دلش میخواد با سهامدار میکند.
روزی 500 تا 600 میلیارد تومان فروش سهم و پایانی درجا می زند!
زیر مجموعه ها همه مثبت و درجا می زند!
اختلاف با ارزش خالص هر واحد حدود 30 درصد! (ارزش خالص به مرز 28 هزار تومان رسیده و قیمت سهم زیر 22 هزار)
فقط دنبال یک بهانه برای پایین اوردن قیمت سهم.
در یک ماه گذشته میانگین حجم معاملات برابر با 22 میلیون واحد در روز بوده است که یعنی بیش از مجموع کل واحدهای صندوق در یک ماه خرید و فروش شده است .
بیشتر زیرمجموعه ها مانند بانک صادرات 50 درصد در یک ماه رشد داشته اند.
تعداد واحدهای صندوق باید بصورت لحظه ای در سایت بورس نمایش داده شود تا جلوی صدور بی پایان واحدهای جدید برای صندوق گرفته شود.
فقط مجلس انقلابی و لا غیر .
اسامی نمایندگان را هم شفاف سازی کنید
خوب چرا اون نمایندگانی که خودرو گرفتند حاشا کردند و زدند ریزش؟ بایستی برخورد شود. اگر از بالا برخورد شود دیگر زیردستان کار میاد دستشان که این خبرها نیست. اعتماد مردم هم جلب میشود. دم اون نماینده ای که این فساد را گفته گرم. 60-70 تا نماینده فاسد بایستی به قوه فضاییه بروند. استعفا بدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
. اینطوری سنگ رو‌سنگ بند نمیشه همه از هم آمار دارن
سوای بحث تورم بزودی قیمت خودرو ریزشی وحشتناک خواهد داشت تقاتضا در این بازار کاملا کاذب و آنهم به دلیل زد و بندهای مافیایی بوده و هست که نمی تواند ادامه پیدا کند کار خودرو تمام است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
خدا کنه ولی ما 40 ساله منتظریم
آفرین بر نماینده آزادی خواه آقای بیگی
رشوه در کشور بیداد می کند
نکته حیرت انگیز در چنین خلاف هایی که متاسفانه در حال از بین بردن اعتماد عمومی است، آنست که چرا اینقدر راحت از این مدیر به آن مدیر و از این مسئول و به آن مسئول دوباره عینا تکرار می شوند؟!!! یعنی مجازات خیلی دردناک و بازدارنده نیست؟!
عدم اطلاع وزیر از این کند بزرگ و همچنین مجلس انقلابی از رانا خواری و ویژه خواری عذر بدتر از گناه است
پس من نتیجه می گیرم ممکن است قوانین حتی در حد قانون مربوط به پیشرفت قضایای هسته ای در حقیقت برای پر کردن جیب خیلی ها می دونه باشه و الی آخر
یعنی باید دقت کرد انقلابی نمایی با انقلابی گری تفاوت دارد
با قوانین کشور را شلوغ می کنند و جیب خود را پر می کنند
خب پس معلوم شد که حقیقت داشته..... بنظر من اول اونایی که با شدت و حرارت و با استفاده از امکاناتی مثل مجلس یا صدا و سیما تکذیب کردن باید مجازات بشن... بنظر من گناه اینا بیشتره... گناه کسی که فساد رو با استفاده از امکانت میپوشونه بیشتر از کسی هستش که جرم میکنه چون مجرم دلش به این افراد گرمه که مرتکب فساد میشه وگرنه جراتش رو نداشتن
از الان منتظر هستیم ببینم که انتخاب این سال مجلس چه جوری خواهد شد .
(وزیر وقت صمت اطلاعی از وقوع و یا کم و کیف آن نداشته و ظاهراً تعدادی از نمایندگان هم از آن بی اطلاع بوده‌اند.)

پس خودروها رو گرفتن

مبارکه

مهم نیست که وزیر اطلاع داشته یا نداشته

دغه دغه مردم این بود

که خدائی نکرده بی جهت اتهامی به مجلس انقلابی وارد شود و به جایگاه والای مجلس

انقلابی و نمایندگان مردمی لطمه ای وارد شود

مجددا مبارک باشد
چنان حاشایی بزرگواران نماینده شاسی بگیر مجلس راه انداختند که در نگاه اول، آدم می گفت،:این آقای بیگی چطور جرأت چنین پیرایه ای را به ساحت مقدسشان روا داشته؟ کارشون ایول الله داره که چقدر تام وتمام بدنبال پیگیری تام وتمام ومحاکمه و أیضاچه وچه جناب بیگی بودند!! مرحبا بشجاعتهم.حالا حداقل تمام اونایی که چنان آتش تندی بخرج دادن در هر مقام وجایی که هستند اول از آقای بیگی و بعد از مردم عذرخواهی کنند و جبران مافات.
مدیران عامل شرکتهای بهمن خودرو وکرمان خودرو را احضار کنید تا ببینید چقدر خودرو خارج ازعرف و قانون به افراد .....داده اند......
پاسخ ها
پیلا پیلا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
رشوه دهنده و رشوه گیرنده هر دو باید مجازات سخت شوند. راستی از شبنم خانم (ش.ن) چه خبر؟
میلیاردها رانت و فساد انجام میشده و وزیر محترم هم خبر نداشته اند!! به به چه چه گویا نماینده ویژه نمی دانند قیمت هر کدام از این خودرو ها معادل کار دو نسل یک کارگر هست یعنی پدر کار کنه همه اش رو پس انداز کنه پسر کار کنه پسانداز کنه نوه میتونه یه دونه از اینها رو بخره!!! بعد وزیر خبر نداشته رئیس جمهور خبر نداشته پس کجا بودن ؟ هیشکی خبر نداشته اینا چرا حقوق می گیرن چرا اسم خودشونو مسئول گذاشتن؟
در یک کلام آین آقا خیلی سعی کرد که به عموم بقبولاند که تخصیص خورو به نامیندگان در این دولت تصمیم گیری نشده و قبل از آن بوده است .قبول کردیم ولی مجلس فعلی که در زمان دولت قبلی بوده و هنوز نمایندگان تعویض نشده اند. پس همین بود شعار مجلس انقلابی و نماینده انقلابی ؟
گندش که در آمد.
اگر انقلابیش این باشد پس ضد انقلابیش چیه ؟
پاسخ ها
ali
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
اسم نمایندگان انقلابی اعلام بشه دولت مردمی هم عذرخواهی کنه
بعد دوسال از عمر دولت انقد گشتن تا بندازنش گردن دولت قبل .
مشخص شد این نماینده ها مرتبا داشتن ماشین میگرفتن و چون یه عده شون نگرفتن قضیه رو لو دادن .
یه زحمت بکشند تابستان این عزیزان ن را بفرستند معادن گچ سمنان و گرمسار یا کار اجباری در بیابانهای شهداد و کرمان حالشون جا بیاد. مشکل اینجاست تناسبی بین جرم و جریمه مسئولین در باب فساد دیده نمیشه. الان جناب بابک زنجانی در زندان فوق لوکس با امکانات مناسب در حال سپری کردن دوره ندامت! خود هستند. سیبری نداریم ولی بیابون و کویر داریم برای ادب کردن این عزیزان. زندان برای چی! مفت بخورن بخوابند!
خلبان بلند پرواز باید بر شاسی بلند سواران ریاست کند.
اسم نمایندگان را اعلام کنید.
این شرکت "رادین مبین غرب" هم چه شرکته شیرینی هست. برید روزنامه رسمی اش را ببینید. قشنگ معلومه شرکت رو کاغذه! به بار تو زیرزمین بوده نشانیش. نه سایتی نه چیزی! مافیا همین چیزهاست دیگه. دم نماینده تبریز گرم.
دادگستری کل استان فارس، آدرس فلکه شهرداری شیراز را بررسی نمایید که چه تعداد تا حالا واگذاری خودرو، بدون نوبت و با قیمت کارخانه به پرسنل سازمان دادند.
من به کمک یک روش ابداعیخودم، لیست منتشر شده و خط خورده نمایندگانی که خودرو گرفته بودند را بازیابی کردم.
حال که مشخص شد نماینده محترم تبریز راست گفته است جناب دادستان کل کشور بفرمایند چه کسی را دادگاهی خواهند کرد.!!!!
مجلس انقلابی :))))))))))))))))))))))))))))
مبارکه ... 100 تا نماینده ، خدا خیر بده
اقاي اقا بيگي اگه پاداش دولت را از افشاي اين فساد دريافت كرديد لطفا مردم را نيز با خبر كنيد / حقير پيشنهاد حذف دو دوره كامل مجلس را دارم تا بلكه از دامنه اين فساد و رانتها كاسته شود من يكي به عنوان شهروند قانوني را سراغ ندارم كه به نفع مستضف باشه و عملياتي بشه
سلام
باز هم سمبل کردن و ماست مالی شروع شد. این جوابها در مورد فساد نهادینه به درد مردم نمیخوره
باید نمایند گان مانند کره جنوبی و ژاپن خودکشی کنند دسته جمعی حد اقل مجازات برای خودشان
حالا طبق قانون کسی که افشا کرده فساد را نماینده تبریز 10 میلیارد جایزه بگیرد یا ..........
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
مطمئن باشید این نماینده دوره بعد تایید صلاحیت نمیشه
امرین به معروف کجایند؟
خودروساز برای رضای خدا به نمایندگان به قیمت کارخانه و بدون قرعه کشی خودرو تحویل داده؟ که نمایندگان خدوم ماشین خوب سوار شوند؟
وزیر صمت نمیدانسته، رییس مجلس نمیدانسته، نماینده هایی که نگرفتن نمیدانستند!
نهادهای نظارتی در خودروسازی، وزارت صمت، مجلس،و... هم نمیدانسته اند؟
الان هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان چه کار خواهد کرد؟ نمایندگان خودو گرفته را تشویق و نماینده افشا کننده را تنبیه؟
شرکت صوری را چه کسی ایجاد کرده البته مردم نامحرم هستند وهمه چیز ماست مالی و فراموش میشود
به قول شاعر هر چیزی بگندد نمکش میزنن وای به روزی که بگندد نمک
درود به آقای دکتر آقا بیگی نماینده با شرف مجلس
« تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۵
تابناک_ سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس با اشاره به به برگزاری جلسه فوق‌العاده این هیئت برای رسیدگی به اظهارات علیرضابیگی مبنی بر تحویل خودروی شاسی بلند به ۷۵ نماینده برای پس گرفتن استیضاح با حضور وی گفت: با بررسی اظهارات آقای علیرضابیگی، اظهارات وی کذب تشخیص داده شد و پرونده وی در دستگاه قضایی مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.»
شما را به خدا قسم ، آیا نباید خون گریه کنیم ؟
کجای کارید وقتی یه کارمند معمولی سالی ۱۰-۱۵تا ماشین برای خودش وفامیلاش در میاره تو بازار آزاد می فروشه .تازه هستن آدمایی که یه پولی میگیرن بنامت ماشین در میارن.اونوقت توقع داری بالا دستی بی کار بشینه اونم با نمایندها وشرکت ها زدو بند میکنه و...
دروغ ریشه ی این مملکت را خشک خواهد کرد.
میگه فقط ماشینه فضای کشور الوده شده .اگه کسی سالم باشه و حق رو بگه باید تاوان بده.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست