بازدید 6003

راز زنی با دمپایی قرمز!

کد خبر: ۱۱۷۳۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۵ 02 May 2023

پدر در حیاط خانه‌شان با نوزاد سرگرم بود که زنی با دمپایی قرمز وارد شد. زن نگاهی عجیب داشت، مرد خواست چیزی بپرسد که زن ناشناس با داد و فریاد او را به نوزاد‌ربایی متهم کرد و سمت بچه رفت.

وقتی زن مرموز نوزاد را در آغوش گرفت و با ادعای اینکه مادر واقعی بچه است خواست از در خارج شود، پدر نوزاد، بچه را قاپید و در آغوشش محکم فشرد، زن باز داد و فریاد راه انداخت و وقتی مادر بچه هم سررسید خواست فرار کند اما...

زن جوان با دمپایی قرمز قصد ربودن نوزاد خرمشهری را داشت که غافلگیر شد.

به گزارش ایران، ساعت 17 عصر جمعه 8 اردیبهشت ماه سال‌جاری بود که اهالی منطقه جدیده خرمشهر در تماس با مأموران پلیس از یک کودک‌ربایی گزارش دادند و خیلی زود تیمی از مأموران کلانتری 14 خرمشهر برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

مأموران با حضور در محل با زن جوانی که دمپایی قرمز به پا داشت روبه‌رو شدند و این در حالی بود که زن جوان در محاصره اهالی محل قرار گرفته بود.

تیم پلیسی در محل پی برد زن جوان پس از وارد شدن به خانه یکی از اهالی منطقه، قصد ربودن کودک 50 روزه را داشته که خانواده و اهالی محل متوجه ماجرا شده و با محاصره زن جوان مانع کودک‌ربایی شده‌اند و زن جوان را دستگیر کرده‌اند.

بدین ترتیب زن جوان در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و پس از تکمیل پرونده روانه زندان شد.

گفت‌و‌گو با پدر نوزاد

عادل غلامی پدر نوزاد خرمشهری گفت: ساعت 5 جلوی در خانه ایستاده بودم که زن ناشناس وارد خانه‌مان شد و ادعا کرد پسرم مهدی فرزند او است و می‌گفت که من فرزندش را ربوده‌ام و در حالی که قصد داشت پسرم را با خودش ببرد، همسرم و بستگان‌مان که در خانه بودند به کمکم آمدند و مانع ربودن فرزندم شدند که زن جوان فرزندم را رها کرد. وی افزود: در حالی که این زن به سرعت یک خودروی دربستی در خیابان گرفت و قصد فرار داشت، اهالی محل با اطلاع از اقدام این زن جوان وارد عمل شده و مانع فرار او شدند.

پدر مهدی کوچولو ادامه داد: این زن را تا به حال ندیده بودم و نمی‌شناختم و پس از دستگیری او در بررسی‌های پلیسی مشخص شد زن جوان در نزدیکی محل زندگی‌مان سکونت دارد.

بنا بر این گزارش، هنوز انگیزه اصلی این زن جوان در ماجرای ربایش نوزاد 50 روزه مشخص نیست و تحقیقات در پلیس آگاهی خرمشهر ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی