بازدید 19010

مدودف: ما باید تمام سرزمین‌های خود را پس بگیریم

معاون شورای امنیت ملی روسیه با تاکید بر لزوم بازگشت تمام اراضی این کشور، گفت که مأموریت اصلی مسکو اکنون تحمیل شکستی سنگین به تمام غرب است.
کد خبر: ۱۱۷۳۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸ 01 May 2023

به گزارش تابناک به نقل از فارس، «دیمیتری مدودف» معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه امروز (دوشنبه) بر لزوم پس‌گرفتن تمام اراضی و مناطق متعلق به این کشور تاکید کرد.

مدودف در مصاحبه با شکبه «ریانووستی»، گفت: «مأموریت اصلی ما تحمیل شکست فراگیر به همه دشمنان اوکراینی-نازی، آمریکایی و پیروان آنها در ناتو از جمله لهستان و سایر کشورهای غربی است».

وی با بیان اینکه روسیه اکنون روی اهداف کاملاً متفاوتی نسبت به گذشته تمرکز کرده، توضیح داد: «نهایتاً ما باید تمام سرزمین‌های خود را پس بگیریم و از مردم خود برای همیشه محافظت کنیم».

این مقام ارشد روس در واکنش به محدودیت اعمال‌شده توسط شبکه اجتماعی «توئیتر» بر یکی از نوشته‌های وی درباره لهستان، گفت که توئیتر تسلیم فشارهای دولت‌های آمریکا و اوکراین شده است.

بیشتر بخوانید

به نوشته ریانووستی، مدودف در این‌باره اظهار داشت: «این [شبکه اجتماعی] همان کاری را که با ترامپ انجام داد درباره توئیت من نیز اجرا کرد. معلوم است که ایلان [ماسک] هم با این [فشارها] مخالفت نکرد، افسوس».

وی البته با بیان اینکه بدون توئیتر هم می‌توان صدای خود را به جهان رساند، افزود: «از این گذشته، این فقط یک شبکه اجتماعی خارجی است که به نفع بنیان آمریکا فعالیت می‌کند. ما کاملاً بدون خوش‌بینی از آن برای پیش‌برد اهداف تبلیغاتی خود استفاده کردیم».

معاون شورای امنیت ملی روسیه پیش از این نیز گفته بود که تنها راه توقف جنگ بین روسیه و اوکراین، شکست خردکننده و اقدامات تلافی جویانه علیه شخصیت‌های مهم کی‌یف است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۷۵
انتشار یافته: ۲۲
کدوم سرزمین متوهم؟ اوکراین نازی آخه؟ واقعا ادمهای جنایتکار هر دلیلی برای جنایاتشون میسازن
مردم شما فقط روسها هستن و بقیه ملل تحت ستم روسها نیز بزودی آزاد خواهند شد به امید نابودی مطلق روس و آزادیه تمام ملل شوروی سابق
فعلا که تو باتلاق آمریکا گیر کردید
یه روز چند متر پیشروی میکنید زبونتون درازه میشه یه روزم که عقب نشینی میکنید از ترس شکست خوردن میگید بمب هسته ای میزنیم شما یه مشت نوچه ای رهبران شوروی سابق هستید که الان تو قدرنید روسیه تو خوابم نمیتونه بر اروپا غرب پیروز بشه فقط قراره هزینه کنید تو باتلاق آمریکا شیطان بزرگ
با شناختی که از اجدادامثال این مردک داریم منظورش از سرزمینهای خودمان همه کره زمین است. پطرکبیر دروصیتش خواستاررسیدن روسیه به آبهای گرم شده که معنایش کاملا معلوم است.
بقوت خدا روسیه باید شکست بخورد متجاوز باید تنبیه شود
پس سرزمین های ما رو هم پس بدین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
سرزمینهای شما؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
اونقدری که انگلیس در غرب و اونور خلیج فارس و شرق، از ایران سرزمین جدا کرده، روس‌ها هم همونقدر جدا کردن ، پس همه رو با هم بگو. مگر اینکه ماموریت دیگه ای داشته باشی
خیلی دور برداشتی!
دمتگرم حرف حق؟ کمی درس تاریخ بد نیست اوکراین ملت اوکراین روسیی هستند تمام اوکراین وطن روسیه ؟ زانسکی یک یهودی منافق
این یارو روانیه
فعلا واجب تر از ما کسی دیگر نیست اذر بایجان ترکمنستان ارمنستان نخجوان وووو
تنها راه برای حل مسئله اوکراین استفاده روسیه از سلاح تاکتیکی هسته ای بر علیه تجمع نیروهای نازی اوکراین و ختم قائله ناتو و لهستان و نوچه های آنهاست.
شماها ادمهای عجیبی هستیدد
درسته چون دشمن از سرزمینهای جدا شده استفاده میکنه و اون کشور روبه سلطه خود درمیاره سرزمینهای کوچک به حمایت نیاز دارن در نتیجه زیر بار هر استعماری میروند.مثل اوکراین...که نتیجه راهم دید هیچکس حمایتش نکرد.چون برای سرمایه داران بهتر ه که در کشورهای بزرگ سرمایه گذاری کنند تاکشورهای کوچک. حتی فروش اسلحه
اگه اینطوریه پس لطف کنید سرزمین هایی که از ایران باستان تصرف کرده اید پس بدهید.
مدودف حقیقت را می گوید و حقیقت تلخ است
مدودف
آره انصافا حق میگه
تمام بد بختی دنیا زیر سر روسیه و انگلیس وامریکاست
روسیه روزی سراغ ایران هم خواهد آمد از اشغالگران حمایت کردن تاوان سنگینی داره میخواد آمریکا غرب باشه یا روسیه
به عنوان زاپاس پوتین حرفای گنده تر از دهانت میزنی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست