بازدید 3435
۲

ورود سازمان بازرسی به همه قراردادهای تیم‌های دولتی

کد خبر: ۱۱۷۳۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷ 01 May 2023

بازرس‌کل امور ورزش، جوانان و میراث فرهنگی سازمان بازرسی کل کشور گفت: با توجه به تاکیدات ریاست سازمان بازرسی مبنی بر شناسایی گلوگاه‌های فساد خیز این موضوعات با جدیت پیگیری خواهد شد.

به گزارش تابناک ورزشی، لقمان کیاپاشا در گفت‌وگوی زنده تلفنی با شبکه خبر که در پی استقرار هیات بازرسی در فدراسیون فوتبال انجام شد، با بیان اینکه شناسایی گلوگاه‌های فسادخیز، ارائه راهکارها و رسیدگی و اجرای برنامه‌های کلان در سال ۱۴۰۲ در دستور کار سازمان بازرسی است، تصریح کرد: بررسی‌های سازمان بازرسی طی سنوات گذشته و همچنین گزارش‌های واصله، از غیرمتعارف بودن قراردادها حکایت دارد و بر این اساس سازمان بازرسی به موضوع ورود کرده است.

کیاپاشا با خاطرنشان کردن بررسی قراردادهای باشگاه‌های دولتی و صنعتی در فوتبال، تصریح کرد: این باشگاه‌ها از بودجه عمومی استفاده می‌کنند لذا باید نحوه و نوع قراردادها ضابطه مند بوده و براساس بودجه تخصیص سالانه در این زمینه اقدام کنند.

بازرس کل امور ورزش، جوانان و میراث فرهنگی سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه در برخی باشگاه‌ها به لحاظ رقابت برای جذب بازیکن قراردادهای غیر متعارف بسته می‌شود، گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و وضعیت باشگاه‌ها از لحاظ انباشت بدهی، همه قراردادها باید متناسب با شرایط مالی باشگاه باشد.

کیاپاشا تاکید کرد: اگرچه الزاماتی از سوی فیفا و AFC برای صدور مجوزهای حرفه‌ای در نظر گرفته شده است؛ اما متاسفانه به این الزامات نیز کم توجهی شده است، لذا موارد بررسی شده تنها منوط به قراردادهای مربوط به بازیکنان و کادر فنی نیست بلکه در این زمینه قراردادهای حامیان مالی نیز مطرح است.

بازرس کل امور ورزش، جوانان و میراث فرهنگی سازمان بازرسی کل کشور، با بیان اینکه همه قراردادهای بسته شده در فوتبال مورد رصد قرار می‌گیرد، یادآور شد: با توجه به تاکیدات ریاست سازمان بازرسی مبنی بر شناسایی گلوگاه‌های فساد خیز این موضوعات با جدیت پیگیری خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
وقتی مدیران عامل تیم های فوتبال دولتی توسط سپاه و بکمک بازنشسته های سپاه تعیین می شود بازرسی کل چه کار می تواند بکند .
نتیجه نامه بازرسی به مخابرات و وزیر ارتباطات در مورد ابونمان به کجا رسید لطفا بازرسی اطلاع رسانی کند .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی