بازدید 3532
۱

رئیس جمهور به البرز سفر می‌کند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز از سفر رئیس جمهور به این استان به منظور شرکت در آیین تجلیل از کارگران در یک مجتمع تولیدی و صنعتی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۳۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰ 01 May 2023

به گزارش «تابناک»، عبدالله دارایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اعلام سفر ریاست جمهوری اسلامی ایران به استان البرز اظهار کرد: حجت‌الاسلام رئیسی رئیس جمهور، امروز به منظور تکریم و پاسداشت کارگران، تجلیل و قدردانی از نخبگان جامعه کار و تولید کشور در یک مجتمع تولیدی و صنعتی در این استان حاضر و آئین تجلیل از کارگران نمونه، گروه‌های کار نمونه و واحدهای تولیدی صنعتی نمونه کشوری شرکت می‌کنند.

وی بیان کرد: سی و چهارمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید این بار با حضور ریاست جمهوری اسلامی ایران در استان البرز برگزار می‌شود که وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایشان را همراهی خواهند کرد و مورد استقبال خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و استاندار جناب آقای عبداللهی و آیت الله حسینی‌همدانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج قرار خواهند گرفت.

گفتنی است از استان البرز نیز یک واحد نمونه تولیدی و یک گروه کار نمونه و یک نفر نیز به عنوان کارگر نمونه کشوری انتخاب و با دریافت تندیس و لوح تقدیر از ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱
سفرهای پوپولیستی اگه برا مردم آب نداره برا یه عده نون خوبی داره
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی