بازدید 8321
۹
حزباوی به پول نجومی نه گفت؟

شکست کی‌روش در بردن پدیده ایرانی به تیم ملی قطر

کی‌روش در دوران طولانی که در فوتبال پراستعداد ایران حضور داشت کمتر به پدیده‌های نوظهور شاغل در لیگ ایران بها می‌داد اما حالا در تیم ملی قطر سراغ معدن بازیکنان ایرانی را گرفته است تا با انتقال آنها زیر پرچم این کشور کوچک عربی، برای خود کارنامه بسازد.
کد خبر: ۱۱۷۳۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵ 29 April 2023

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال قطر، فعلا در جذب پدیده ایرانی ناکام ماند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ سرمربی پرتغالی پیشین ایرانی تیم قطر، در دوران طولانی که در فوتبال پراستعداد ایران حضور داشت کمتر به پدیده‌های نوظهور شاغل در لیگ ایران بها می‌داد اما حالا در تیم ملی قطر سراغ معدن بازیکنان ایرانی را گرفته است تا با انتقال آنها زیر پرچم این کشور کوچک عربی، برای خود کارنامه بسازد.

تیم ملی قطر، تا کنون از کشورهای دور مانند آمریکای جنوبی بازیکن و ستاره جذب می‌کرد که سباستین کوئینتانا یکی از معروفترین آنها بود اما حالا در مصاف با تیم ملی جوانان ایران، یکی از بهترین شاگردان مرفاوی را پسندیده است.

طبق ادعای سرمربی فولاد خوزستان، «حزباوی» پیشنهاد پوشیدن پیراهن تیم ملی قطر در ازای قراردادی طولانی مدت و نجومی را رد کرد.

«علیرضا منصوریان» سرمربی فولاد در این رابطه گفت: قصد پنهان کردن چیزی را ندارم. ما هم شنیده‌ایم که قطر به دنبال محمدامین حزباوی است و پیشنهاد شهروندی دادند تا او بتواند برای تیم ملی این کشور بازی کند.

شکست کی‌روش در بردن پدیده ایرانی به تیم ملی قطر

 خود حزباوی علاقه دارد تحت لوای پرچم ایران بازی کند و وقتی این شایعات را شنید به شدت ناراحت شد؛ از طرفی امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی هم روی او نظر مثبتی دارد و اجازه نمی‌دهیم چنین ستاره‌ای از کشور خارج شود!

احتمالا منظور منصوریان استفاده از زور یا ممنوع الخروجی برای جلوگیری از پیوستن حزباوی به تیم ملی کشوری عربی نبوده است و قصد او تامین امکانات و زمینه لازم برای حفظ چنین بازیکن ارزنده‌ای است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۹
تو ایران بمون و با یک نظر سیاسی مخالف کلا از صحنه ورزش محو شو
لُر خریدنی نیست‌.
درسته که در کشورمان مشکلات زاده ولی تا آنجا که میشود بایستی در وطن ماند و سعی کرد که وطن را درست کرد. ایران، وطن ما.
با این وضعیت فوتبال ایران و تحریم ها و امکاناتی وجود دارد من بودم صدرصد میرفتم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
بسلامت !
یارو لر نیست بلکه عرب است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
مودب باش چه لر چه عرب ایشان یک ایرانی با غیرت است خدا حفظش کند !
طبق ادعای سرمربی فولاد خوزستان، «حزباوی» پیشنهاد پوشیدن پیراهن تیم ملی قطر در ازای قراردادی طولانی مدت و نجومی را رد کرد.!!!!
خیلی زود متوجه اشتباهش خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
بابا شما چه آدمهایی هستید ؟ نه سر پیازید و نه ته پیاز بعد راجع به یک آدم عقل و بالغ که بوسیله ورزش مغز و بدن سالمی هم دارد نظر میدهید ؟ هر وقت کسی به شما پیشنهاد داد شما آزادید بروید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست