بازدید 6417
این بار در بسکتبال ۲۰۲۷

قطر دوباره میزبان جام جهانی شد!

کد خبر: ۱۱۷۲۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴ 28 April 2023

قطری‌‌‌‌ها که همین چهارماه پیش میزبان جام‌جهانی فوتبال بودند، اینبار میزبانی یکی دیگر از رویدادهای ورزشی بزرگ جهان را به افتخارات مدیریتی خود در ورزش اضافه خواهند کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ فدراسیون بسکتبال قطر از پیروز شدن در رقابت برای کسب میزبانی رقابت‌های جام جهانی 2027 خبر داد؛ تورنمنتی که تمام بازی‌های آن قرار است در شهر کوچک دوحه برگزار شود.

فدراسیون جهانی بسکتبال (فیبا) دلیل اعطای میزبانی جام جهانی 2027 به قطری‌ها را تحسین‌برانگیز بودن پیشنهاد آنها و انعطاف‌پذیری بی‌نظیر آن برای ارائه خدمات بهتر به هواداران عنوان کرده است.

قطر دوباره میزبان جام جهانی شد!

فیفا با معرفی قطر به عنوان یکی از شاهراه‌های ارتباطی به واسطه داشتن پرواز‌های مستقیم به اکثر کشورهای شرکت کننده در جام جهانی، امکانات این کشور همچون سیستم حمل نقل عمومی پیشرفته و نزدیکی محل برگزاری تمام مسابقات - ویژگی که به تماشاگران اجازه می‌دهد برای تماشای چند بازی برنامه ریزی کنند - را دلیلی مهم در موفقیت آن برای کسب امتیاز میزبان دانسته است.

پیروزی قطری‌ها در کسب میزبانی جام جهانی بسکتبال سال 2027 در حالی است که آنها پیش از این میزبان مهمترین رویدادهای دو رشته ورزشی دیگر، یعنی جام جهانی فوتبال 2022 و مسابقات قهرمانی جهان هندبال سال 2015 بوده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست