بازدید 2169

مجموعه خسروانی 193 جای دغدغه برای مشتریان باقی نمی گذارد

مجموعه شعب خسروانی 193 ، بیش از 18 سال است که نماینده رسمی مدیران خودرو هستند. 5 سال رتبه اول فروش مدیران خودرو در کل کشور و 7 سال رتبه برتر ISQI تنها بخشی از افتخارات این برند است ودارای 3 شعبه در تهران است و علاوه بر فروش خودرو ، در بخش خدمات پس از فروش و تعمیرگاه نیز پیشرو است.
کد خبر: ۱۱۷۲۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱ 26 April 2023

مجموعه خسروانی 193 جای دغدغه برای مشتریان باقی نمی گذارد

این روزها که تب خرید خودرو بیش از پیش بالا گرفته و متقاضیان خودرو بعد از عبور از مراحل سختی نظیر ثبت نام، بلوکه کردن پول، تکمیل فرایند در سامانه تخصیص یکپارچه و... بالاخره موفق می شوند تا اجازه خرید یک دستگاه خودرو پیدا کنند، دغدغه بعدی آنها انتخاب یک نمایندگی مطمئن و معتبر است که خستگی از تن آنها در اورد و با خدماتی خاص، آنها را تا تحویل خودرو همراهی کند.

مجموعه شعب خسروانی 193 (نمایندگی مدیران خودرو) ، بیش از 18 سال است که نماینده رسمی مدیران خودرو هستند. 5 سال رتبه اول فروش مدیران خودرو در کل کشور و 7 سال رتبه برتر ISQI تنها بخشی از افتخارات این برند است. خسروانی 193 دارای 3 شعبه در تهران است و علاوه بر فروش خودرو ، در بخش خدمات پس از فروش و تعمیرگاه نیز پیشرو است.

تجهیزات تعمیرگاهی به روز و نیروهای بسیار متخصص این مجموعه، در کمتر جایی دیده می شود، تا جایی که حتی برخی از پذیرش های تعمیرگاهی در سایر نمایندگی ها نیز، به این نمایندگی واگذار می شوند. خدمات VIP و کارواش رایگان خودروها بعد از انجام تعمیرات یکی از خدمات مجموعه خسروانی 193 (نمایندگی مدیران خودرو) است. همچنین خسروانی 193 یکی از معدود نمایندگی های مدیران خودرو است که خدمات کامل صافکاری مدرن را ارائه می دهد.

مجموعه خسروانی 193 جای دغدغه برای مشتریان باقی نمی گذارد

یکی دیگر از خدمات تکمیلی که امکان ارائه به مشتریان دارد، تحت عنوان اتو آپ فعال است. اتو آپ در هر 3 شعبه خسروانی 193 برای ارائه خدمات آپشن، کاور، سرامیک و احیای رنگ خودرو می پذیرد.

مشتری چه تجربه هایی در مجموعه شعب خسروانی 193 خواهد داشت؟

گستردگی مجموعه شعب خسروانی 193 در استان تهران، دسترسی همه مردم را راحت تر کرده، به علاوه اینجا می توانید خودرو قسطی بخرید! تعداد زیادی خودروهای صفر و کارکرده در شو روم های مجموعه شعب خسروانی 193 وجود دارد که به شما معرفی می شوند و در صورتی که تمایل داشته باشید، با کمک انواع لیزینگ بانکی و با شرایط دلخواه عالی ((به صورت اقساطی)) در اختیار شما قرار می گیرد! انواع خودروهای لوکس کارکرده نیز در سایر شعب این مجموعه موجود است.

به علاوه، این مجموعه نمایندگی در طرح جایگزینی خودروهای نو با کارکرده نیز بسیار پیشرو است و تنوع زیادی برای جایگزینی در پیش روی مشتریان خود می گذارد.

مجموعه خسروانی 193 جای دغدغه برای مشتریان باقی نمی گذارد

چرا به نفع مشتری است که در سامانه یکپارچه، مجموعه شعب خسروانی 193 (نمایندگی مدیران خودرو) را انتخاب کند؟

مشتری مداری و پیگیری 24 ساعته تقاضاهای مشتریان فقط در این نمایندگی صورت می گیرد. وقتی مشتری در طرح فروش خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو موفق به خرید می شود، در مرحله بعد ضمن تکمیل مشخصات در سامانه باید یک نمایندگی را جهت تحویل خودرو انتخاب کند. تمامی شعب خسروانی 193 آمادگی ارائه این خدمت به مشتران را دارند. بنابراین مشتریان می توانند برای تکمیل مراحل خرید خودروهای MVM و فونیکس در زمان انتخاب نمایندگی در سامانه یکپارچه، یکی از شعب خسروانی 193 (نمایندگی مدیران خودرو) را انتخاب کنند و چه از طریق سامانه و چه از طریق مراجعه حضوری به شعب، ثبت نام خود را کامل کنند.

راستی در شعب خسروانی 193 رسم بر این است که خودرو صفر کیلومتر مدیران خودرو با خودروبر درب منزل مشتری تحویل داده می شود. پس هیچ جای نگرانی نیست، از صفر تا صد، از تکمیل ثبت نام تا لحظه تحویل خودرو و سوییچ درب منزلتان، کار را ما بسپارید!

برای کسب اطلاعات بیشتر و تکمیل ثبت نام، با کارشناسان شعب ما در تماس باشید:

شعبه غرب:

یادگار امام جنوب، خیابان دامپزشکی، بلوار استاد معین، ابتدای طوس شرقی، پلاک ۵۵۹

02166034660

شعبه شرق:

تهرانپارس، کنارگذر بزرگراه زین الدین، خیابان وفادار، بعد از اتوبان باقری، پلاک۱۰۵۶

02177040670

شعبه شریعتی:

خیابان شریعتی، بالاتر از پل صدر، بعد از پل رومی، جنب بن‌بست حقیقت خواه، فونیکس

02122003300

شعبه جاده مخصوص:

کیلومتر ۱۱ جاده مخصوص، ابتدای خیابان سپاه اسلام، پلاک ۸۷

02144903000

شعبه دزاشیب:

تجریش، ابتدای دزاشیب، نرسیده به آتش نشانی، پلاک ۱۵

02122707171

www.khosravani.com

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر