بازدید 4358

سیتی به فینال جام حذفی رسید؛ بدون گل‌خورده!

کد خبر: ۱۱۷۲۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶ 22 April 2023

منچسترسیتی با پیروزی 3-0 بر شفیلدیونایتد به اولین تیم در تاریخ جام حذفی انگلیس تبدیل شد که بدون دریافت حتی یک گل خورده به فینال این جام می‌رسد.تاخت و تاز سیتی در جام حذفی: بدون گل خورده در فینال!

شاگردان پپ گواردیولا امشب در ورزشگاه ومبلی در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس به‌مصاف شفیلدیونایتد رفتند و با درخشش ریاض محرز و هت‌تریک او، موفق شدند حریف را 3-0 شکست داده و راهی فینال شوند.

اما پیروزی امشب منچسترسیتی باعث شد این تیم به رکوردی خاص دست پیدا کند. سیتیزن‌ها حالا اولین تیم در تاریخ بلند جام حذفی انگلیس هستند که در یک فصل بدون دریافت حتی یک گل راهی فینال می‌شود.

سیتی به فینال جام حذفی رسید؛ بدون گل‌خورده!

منچسترسیتی فصل جاری جام حذفی را از دور سوم رقابت‌ها با دیدار با چلسی آغاز کرد. سیتیزن‌ها در خانه‌شان در ورزشگاه اتحاد موفق شدند چلسی را 4-0 شکست داده و راهی دور چهارم شوند.

تیم پپ در مرحله چهارم هم با یک حریف قدرتمند مواجه شد و به‌مصاف آرسنال رفت. سیتی در این بازی که بار دیگر در خانه‌اش برگزار شد، موفق شد شاگردان آرتتا را 1-0 شکست داده و به مرحله بعد برسد.

سیتی در دور پنجم به خانه بریستول رفت و این تیم را 3-0 از پیش رو برداشت. شاگردان گواردیولا با این پیروزی راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شدند.

شاگردان گواردیولا در مرحله یک‌چهارم به‌مصاف برنلی رفتند که هدایتش را وینسنت کمپانی، ستاره سابق سیتی، برعهده داشت. ولی سیتیزن‌ها به اسطوره‌شان رحم نکردند و برنلی را 6-0 در هم کوبیدند.

سیتی امشب هم در نیمه‌نهایی جام حذفی در ومبلی به‌مصاف شفیلدیونایتد رفت و به لطف درخشش ریاض محرز و سه گلی که او به ثمر رساند، 3-0 پیروز شده و راهی فینال شدند. حریف تیم پپ در فینال یکی از دو تیم منچستریونایتد یا برایتون خواهد بود که در دیگر بازی مرحله نیمه‌نهایی با هم دیدار خواهند کرد. باید دید آیا سیتی می‌تواند بدون دریافت گل خورده قهرمان این فصل جام حذفی انگلیس بشود؟ 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی