بازدید 1931
۳

رئیسی:همگرایی کشورهای اسلامی درحمایت ازفلسطین

رئیس جمهور در گفتگو با نخست وزیر بنگلادش همگرایی و اتفاق‌نظر کشورهای اسلامی در حمایت از مسئله فلسطین و محکومیت تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی را مهم و ضروری عنوان کرد.
کد خبر: ۱۱۷۱۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۳ 18 April 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، رئیس جمهور بعد از ظهر امروز دوشنبه در رئيسي: همگرایی کشورهای اسلامی در حمایت از فلسطین و محکومیت تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی ضروری استتماس تلفنی با خانم «شیخ حَصینه» نخست وزیر بنگلادش همگرایی و اتفاق‌نظر کشورهای اسلامی در حمایت از مسئله فلسطین و محکومیت تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی به ویژه اقدامات ددمنشانه این رژیم در مسجد الاقصی و علیه روزه‌داران فلسطینی را بسیار مهم و ضروری عنوان کرد.

آقاي رئیسی در ادامه با تبریک پیشاپیش عید سعید فطر به دولت و ملت مسلمان بنگلادش، محور سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران را بر پایه توسعه و تقویت روابط با کشورهای جهان به خصوص کشورهای اسلامی عنوان و ابراز امیدواری کرد روابط خوب ایران و بنگلادش بویژه در حوزه همکاری‌های همه جانبه اقتصادی و تجاری بیش از پیش توسعه یابد.

شیخ حَصینه، نخست وزیر بنگلادش نیز در این گفتگوی تلفنی ضمن محکومیت شدید اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی علیه روزه‌داران فلسطینی تاکید کرد: حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی موضع ثابت دولت و ملت بنگلادش است.

نخست وزیر بنگلادش با اشاره به اهمیت توسعه روابط با جمهوری اسلامی ایران، بر تقویت این روابط به ویژه در حوزه تجاری و اقتصادی و همکاری‌های منطقه‌ای برای رسیدن به سطح مطلوب تاکید کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
دغدغه رئیس جمهور ایران : فلسطین
سید عزیز بچسب به حل مشکلات کشور ...............................................
لطفا درپی مشکل مردم باشید وضع خیلی وخیمه فراتر از انچه فکر می کنید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار