اخبار مهم کدال یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲

امروز یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
کد خبر: ۱۱۷۱۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۳ 16 April 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، امروز یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.

نتیجه برگزاری مزایده وسپهر

شرکت وسپهر (سهامی عام) در نظر دارد تعداد ۹.۴۹۹.۸۵۰.۳۵۵ سهم از سهام تحت مالکیت خود در شرکت سرمایه گذاری توسعه ساختمان سپهر تهران سهامی خاص (معادل ۹۴.۹۹۸ درصد از کل سهام شرکت مذکور) را واگذار نماید. با توجه به عدم وجود متقاضی، معامله مذکور به نتیجه نرسیده است.

زمان تشکیل جلسه هیئت‌مدیره در خصوص افزایش سرمایه کچاد

عنایت به مجوز افزایش سرمایه به کچاد مورخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۷ و باستناد مصوبۀ مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۰۱، جلسۀ هیئت مدیره به منظور تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۱۹۲,۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به مبلغ ۲۷۱,۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال (از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۷۹,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال) در روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۰۹ برگزار خواهد گردید.

نتیجه برگزاری مزایده حتاید

پیرو صورتجلسه هیات مدیره مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۰۵شرکت حتاید در نظر دارد تعداد ۴۷ دستگاه تجهیزات مستعمل و اسقاط خود (خرید داخلی) واقع در شهر بندرعباس را از طریق مزایده عمومی به فروش رساند. پیشنهاد قیمت مناسب از شرکت کنندگان در مزایده در مقایسه با قیمت پایه تعیین شده دریافت نشد.

آگهی ثبت افزایش سرمایه سهرمز

با عنایت به مجوز افزایش سرمایه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۶ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ افزایش سرمایۀ شرکت سهرمز از مبلغ ۱,۰۸۴,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱,۸۲۴,۰۰۰ میلیون ریال (از محل سود انباشته مبلغ ۷۴۰۰۰۰ میلیون ریال) در تاریخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۷ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه کساپا

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه کساپا از مبلغ ۶۲۸,۱۰۴,۲۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲,۶۲۸,۱۰۴,۲۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور توسعه ماشین آلات و تجهیزات و طرح‌های مصوب در این خصوص که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۷ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، در پیوست کدال ارائه می‌گردد. بدیهی است انجام افزایش سرمایة یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می‌باشد.

آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه ساروم

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت می‌گردد تا در جلسه مجمع عمومی شرکت ساروم که در ساعت ۱۰:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۰ در استان تهران، شهر تهران به آدرس سالن آمفی تئاتر شرکت بین المللی بازرسی کالای تجاری واقع در تهران خیابان شهید مطهری، بعد از تقاطع قائم مقام فراهانی، پلاک ۳۳۴، طبقه همکف برگزار می‌گردد حضور بهم رسانند.

پرداخت سود نقدی دسبحان

برنامه زمانبندی پرداخت سود نقدی سهام شرکت دسبحان منتهی به سال مالی ۲۹/۱۲/۱۴۰۱ بدین صورت است که: سود سهامداران حقیقی سجامی در تاریخ ۳۰/۸/۱۴۰۲ از طریق سامانه سجام واریز می‌گردد. سود سهامداران حقیقی غیرسجامی بعد از تاریخ اعلام شده از طریق مراجعه حضوری به هر یک از شعب بانک پارسیان در سراسر کشور و با ارائه کارت ملی قابل دریافت است. سود سهامداران حقوقی، صندوق‌ها و سبد‌ها در دی ماه سال ۱۴۰۲ از طریق سامانه سجام و در غیر اینصورت با درخواست کتبی ایشان بهمراه اعلام شماره حساب بانکی به حساب معرفی شده آن‌ها واریز خواهد شد.

پرداخت سود نقدی گلدیرا

برنامه زمانبندی پرداخت سود نقدی سهام شرکت گلدیرا منتهی به سال مالی ۱۰/۱۰/۱۴۰۲ بدین صورت است که: سود سهامداران حقیقی از تاریخ ۱۵/۳/۱۴۰۲ لغایت ۱۵/۴/۱۴۰۲ از طریق واریز به حساب معرفی شده در سامانه سجام و سود سهامداران حقوقی از ۱۵/۴/۱۴۰۲ لغایت ۳۰/۸/۱۴۰۲ از طریق سامانه سجام واریز خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست