بازدید 16434

ژاپن آماده برقراری روابط اقتصادی با ایران است

سفیر ژاپن گفت: با توجه به پتانسیل‌های دو کشور ژاپن آماده برقراری ارتباط اقتصادی با ایران است.
کد خبر: ۱۱۷۱۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴ 16 April 2023


به گزارش تابناک به نقل از مهر، کازو توشی آیکاوا ظهر یکشنبه در دیدار با استاندار کرمان اظهارداشت: با وجود تحریم‌ها اما تمام تلاش خود را برای مراودات اقتصادی مطلوب با ایران انجام می‌دهیم و در این راستا امیدواریم در آینده نزدیک با احیای برجام موانع افزایش ارتباطات اقتصادی رفع شود.

وی عنوان کرد: هم اکنون نیز برخی از شرکت‌های ژاپنی در ایران در حال فعالیت هستند که این فعالیت‌ها می‌تواند افزایش یابد.

آیکاوا افزود: یکی از اقداماتی که در ایران در حال انجام است اقداماتی در سه استان کرمان که درگیر با خشکسالی هستند با کمک سازمانهای بین المللی انجام می‌شود.

وی کرمان را یکی از استان‌های مهاجر پذیر دانست و افزود: یکی از اهداف سفر ما بررسی وضعیت موجود و کمک به مهاجران است و هزار بسته بهداشتی در همین راستا بین مهاجران توزیع می‌شود.

وی همچنین از اهدای دو دستگاه «ام. آر. آی» و نصب آنها در بم و کهنوج اشاره کرد و گفت: ژاپن همچنان آماده کمک برای حمایت از پناهندگان است در بحث بازسازی بم نیز ژاپن تجربه خوبی در زمینه کار در استان کرمان دارد.

وی در خصوص کمک در خصوص مشکلات خشکسالی گفت: تحقیقاتی در این زمینه در ژاپن انجام شده و آماده همکاری با محققان کرمانی هستیم.

وی در خصوص توسعه گردشگری بین دو کشور نیز گفت: کرمان جزو استان‌های تاریخی ایران است و حضور گردشگران چینی در کرمان برای بنده جالب بود و این نشان می‌دهد امکان حضور گردشگران ژاپنی نیز در کرمان وجود دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۸
هورا.... هورا....مابردیم..ما بردیم...
خوبه که با کشوری چون ژاپن همکاری کرد ولی استاد اینکه به مهاجرین کمک میکنید یا... نمیشه اسمشو گذاشت همکاری بین دوکشور. شما لطف کنید تو سازمان ملل زیر پا به برجام نزنید نمیخواد کمک کنید
باشه حتما
اول از ارباب تان اجازه بگیرید وقتی جدی آمدید چشم
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
تو وکیل مدافع مردمی که حرف میزنی؟
اگه راست میگین دوباره به ایرانیها ویزای کار بدین بیایم اونجا خلاف کنیم ودوباره ژاپن را به گند بکشیم
نور به قبر شینزو ابه ببارد.هنوز در بیت رهبری و در هر ملاقات با رهبری بودند که ایران دو فروند کشتی زاپن را در دریا زد.
از کدخدا اجازه گرفتی؟
خوبه با ژاپن برید ازشون دقت و عدالت را در کشور داری یاد بگیرید
آقایان ژاپنی لطفا فعلا نیایید تا ما با این حکومت تکلیفمون رو روشن کنیم یا اونها ما رو برانداز می کنند یا ما اونها رو برانداز می کنیم بالاخره تکلیف روشن میشه
کشوری که در صنعت هسته ای فرانسه ، در اجرای پروژه ی آف ۱۴ امریکا، در کارخانه فولکس واگن آلمان و..... سرمایه گذاری می کرد و به کشورهایی همچون افغانستان وام بلاعوض می داد ، کارش به کجا رسیده که ژاپن دودستگاه ام آر ای به ایران صدقه می دهد . ای دادوبیداد .
حرف مفت زده
اگر اشتباه نکنم سالها پبش ژاپن پیشنهاد احیای دشت‌های کویر اطراف تهران قم واطراف دریاچه وحوصله سلطان تا سمنان وبیشتر را داده بود این کار را انجام وبیست سال بهره برداری به ایران واگذار می کند این کار چه مشگلی داشت اگر با نظارت کامل حکومت ما این پروژه انجام می‌داد چقدر ایجاد اشتغال برای مردم وبهره برداری بعد رامحاسبه درست انجام بدهیم واین نوع قرارهایی گیری ومشارکت کنیم
ژاپن کشوره خوبیه
بنظر من با کشورهایضعیف النفس که اختیاری از خود ندارند با احتیاط کاری انجام به بهتره
خدایا بارالهی درپناه خودت ایرانم را نگهدار و بر قدرت و اقتدار و رزق بابرکتش بیفزا و دشمنانت و دشمنانش را محتاج به خودت و ملت عاشقت بگردان
خیلی ذوق زده نشید، گفته با احیای برجام میتوانیمبا هم همکاری کنیم
ژاپن و آلمان دو کشور طراز اول در صنعت
هر کشوری با اینها مراودات اقتصادی داشته باشد ضرر نمیکند .
حرفهای دیگه را هم گوش نکنید حاشیه است حاشیه!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر