بازدید 6926

دولت میلیاردها بابت چک‌ها، به فتح‌الله‌زاده بدهکار می‌شود یا ۵میلیارد را پس می‌گیرد؟

کد خبر: ۱۱۷۰۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴ 10 April 2023

با گذشت یک هفته از مناظره جنجالی حسین قربان‌زاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی و علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال، همچنان حاشیه‌ها پیرامون این باشگاه ادامه دارد، هرچند بدهی استراماچونی هنوز تسویه نشده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ سازمان خصوصی‌سازی که در دوره آجورلو طبق اعتراف رئیس خود حسین قربان‌زاده ۵۰۰ الی ۶۰۰ میلیارد هزینه بدون مجوز را نادیده گرفت و هیچ شکایت و بیانیه‌ای علیه مدیر وقت استقلال صادر نکرد، حالا جای پاسخگویی بابت حذف استقلال از آسیا، با سوژه چک‌های فتح‌الله‌زاده درحال سرگرم کردن هواداران خشمگین استقلال است.

پس از اینکه هفته گذشته تیم سه‌نفره‌ سازمان خصوصی‌سازی در باشگاه استقلال حضور یافت و به بررسی صورت‌های مالی پرداخت، نمایندگان وزارت ورزش و دیوان محاسبات هم در باشگاه استقلال حاضر شدند، این افراد علاوه بر بررسی صورت‌های مالی، با مدیران باشگاه نیز به گفت‌وگو پرداختند.

این در حالی است که این مدیر دولتی، به وجود میلیاردها تومان بدهی دیگر در صورت علنی شدن سایر چک های فتح‌الله‌زاده در برنامه زنده تلویزیونی اعتراف کرده است.

سبک مدیریتی در فوتبال ایران طی دهه ۷۰ و ۸۰ ، و نبودن تعریف امروز از هیات مدیره و درآمدزایی، باعث می‌شد مدیرعامل در باشگاه‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس از اعتبار و حتی دسته‌چک شخصی خرج کند و حالا اگر قرار به تسویه همه حساب‌ها باشد، شاید بازهم سیستم دولتی به درست یا غلط بدهکار افرادی چون عابدینی و فتح‌الله‌زاده شود!

مدیرانی که با انواع ترفندها پول جذب باشگاه های سرخابی می‌کردند و در روزگار خود برای هواداران و سکوها بمب می‌ترکاندند! 

دولت میلیاردها بابت چک‌ها، به فتح‌الله‌زاده بدهکار می‌شود یا ۵میلیارد را پس می‌گیرد؟

رئیس سازمان خصوصی‌سازی هفته گذشته، فتح‌الله‌زاده را به گرفتن دو چک تکراری و دریافت پنج میلیارد تومان بابت آنها متهم کرده و به وی تا روز شنبه 19 فروردین فرصت داده بود که این پول را بازگرداند، مدیرعامل استقلال اما این ادعا را رد کرده است. با وجود گذشت 48 ساعت از مهلت سازمان خصوصی‌سازی همچنان از سرنوشت اولتیماتوم سازمان خصوصی‌سازی خبری نیست؛ هرچند گفته می‌شود فتح‌الله‌زاده دیداری با یکی از مسئولان سازمان خصوصی‌سازی برای رفع ابهامات داشته است.

در عین حال نمایندگان دیوان محاسبات و وزارت ورزش با حضور در باشگاه استقلال به بررسی اسناد و مدارک پرداختند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست