بازدید 23813
سه هزار و سیصد و چهاردهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

واکنش وزیر نفت به شایعه افزایش قیمت بنزین / مجوز افزایش ۴۰ درصدی قیمت خودرو صادر شد / قالیباف: مجلس کجا جلوی قانون مربوط به حجاب و عفاف را گرفته؟ این حرف از اساس کذب است / دبیرکل حزب موتلفه: در جمهوری اسلامی اصلا نظام سرکوب نداریم؛ نظام روشنگری داریم

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: اقتصاد ایران به بهشت قاچاقچیان و دلالان تبدیل خواهد شد؟/ نماینده مجلس: آقای رئیس جمهور! چکش عدالتتان را روی میز سازمان برنامه و بودجه فرود آورید/ پیگیری واردات خودرو با عمر کمتر از پنج سال در هیات دولت / سفیر چین در تهران: جمعیت بسیاری از ایرانی‌ها در انتظار صدور ویزا هستند و... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۷۰۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۲ 05 April 2023

م‍رضیه یاسی: «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

خودکشی «کیومرث پوراحمد» تایید شد
دادستان عمومی و انقلاب مرکز گیلان از درگذشت کیومرث پوراحمد، کارگردان سینما و تلویزیون در انزلی خبر داد. سید مهدی فلاح میری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با تایید خبر فوت کیومرث پور احمد گفت: به محض دریافت گزارش، بازپرس ویژه قتل در محل حاضر شدند و با بررسی‌های اولیه نظر بر خودکشی این کارگردان سینما داشتند که واکاوی جزئیات، مستلزم رسیدگی دقیق قضایی است. وی افزود: کیومرث پوراحمد ساعت یک بامداد روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱/۱۶ در یکی از واحد‌های دهکده ساحلی انزلی فوت کرده است.  دادستان مرکز استان در ادامه اظهار داشت: درحال حاضر جسد به پزشکی قانونی انتقال داده شد تا علت تامه مرگ بررسی و خبر تکمیلی متعاقبا اطلاع رسانی شود. /انتخاب

وزارت کشور: شعار «زن زندگی آزادی» عوام فریبانه بود
وزارت کشور با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: هیچ گونه عقب نشینی یا تساهل در اصول و احکام دینی و ارزش‌های سنتی صورت نگرفته و نخواهد گرفت و حجاب به عنوان یک ضرورت شرعی غیر قابل تردید، همواره از اصول عملی جمهوری اسلامی ایران خواهد بود. در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: پروژه‌های برنامه ریزی شده توسط سرویس‌های امنیتی با پیشرانی افرادی معلوم الحال و فاسد العقیده از خارج کشور در آخرین پرده با شعار عوام فریبانه «زن زندگی آزادی» تلاش کرد، اهداف شوم خود را در هاله مقدس زنانه مخفی نماید، اما پایداری و بصیرت و زمان شناسی ملت بزرگ ایران و خصوصا دختران و زنان قهرمان آن به همگان اثبات نمود که دشمن همچون گذشته درگیر محاسبات غلط ناشی از عدم اشراف بر عمق دلدادگی همه آحاد مردم و خصوصا دختران این سرزمین به احکام الهی و اولیاء دین است.

قالیباف: مجلس کجا جلوی قانون مربوط به حجاب و عفاف را گرفته؟ این حرف از اساس کذب است
محمدباقر قالیباف در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر احمدحسین فلاحی، نماینده همدان در مورد این‌که در رسانه‌ها بیان شده که مجلس شورای اسلامی جلوی قانون حجاب و عفاف را گرفته است، گفت: مجلس کجا جلوی قانون مربوط به عفاف و حجاب را گرفته است؟ این حرف از اساس کذب است. وی ادامه داد: امروز مجلس شورای اسلامی اعلام آمادگی کرده است، از قبل هم گزارش کمیسیون فرهنگی درباره عملکرد دستگاه‌ها در اجرای قانون عفاف و حجاب در حوزه ایجابی و سلبی در مجلس قرائت شد، حداقل ۳۲ دستگاه کوتاهی کرده بودند. در همان زمان اعلام آمادگی شد که ما آماده‌ایم هر نوع پیشنهاد خلأ قانونی را رفع کنیم. این پیشنهاد چه از ناحیه دولت و چه از ناحیه قوه قضاییه باشد، آن را خارج از نوبت رسیدگی می‌کنیم.

رئیس کل دادگستری گلستان: از این پس هیچ عذری برای اهمال در برخورد با بی‌حجابی پذیرفته نیست
حیدر آسیابی، رئیس کل دادگستری گلستان، بعدازظهر امروز در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان اظهار کرد: سخنان دیروز رهبر معظم انقلاب، حجت را بر ما تمام کرد و از این پس، هیچ عذری برای اهمال در برخورد با بی حجابی پذیرفته نیست. وی تاکید کرد: بی‌حجابی در اماکن عمومی جرم مشهود است و تکلیف پلیس در مواجهه با آن کاملا مشخص است. رئیس کل دادگستری گلستان خاطرنشان کرد: ما در حوزه عفاف و حجاب با کمبود قانون و مصوبه مواجه نیستیم و باید بر عملیاتی کردن این مصوبات متمرکز شویم. آسیابی افزود: امروزه برخورد با بی‌حجابی مطالبه جدی از سوی متدینین و خانواده معظم شهداست و برخورد با بی‌حجابی فقط وظیفه انتظامی و سپاه و دادگستری نیست و همه دستگاه‌ها باید پای کار بیایند و به وظایف خود عمل کنند.

خزعلی، معاون رئیسی: ستادی در وزارت کشور درباره حجاب تشکیل شده است
معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور گفت: ستادی در وزارت کشور برای مساله حجاب تشکیل شده که بیشتر جنبه‌های آموزشی، مهارت‌آموزی و پشتیبانی را دارد. انسیه خزعلی، روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران با اشاره به سخنان روز گذشته رهبر معظم انقلاب درباره حجاب گفت: ستادی در وزارت کشور تشکیل شده که بیشتر جنبه‌های آموزشی، مهارت‌آموزی و پشتیبانی را دارد. معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور افزود: مقام معظم رهبری به خوبی مشخص کردند که حجاب یک امر دینی است و همه در مجموعه‌های خود موظف هستند از نظر اجرایی به ستاد کمک کند.

پزشکیان: احمدی‌نژاد با آن درآمد نفتی ۲/۵ میلیون مسکن ساخت؛ چطور وعده ۴ میلیون مسکن داده‌اند؟
پزشکیان در پاسخ به این که «آقای رئیسی وعده ساخت و تامین مسکن را بارها در انتخابات مطرح و تاکید کرد که جوانان ازدواج کنند و دولت ایشان مسکن می‌سازد و مسکن را تامین می‌کند. اما در دو سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ که بودجه توسط دولت ایشان نوشته شده، در لایحه بودجه برای صندوق ملی مسکن صفر ریال اعتبار در نظر گرفته‌اند، در شرایطی که اطرافیان رئیس‌جمهور به وعده‌های او توجهی ندارند چطور می‌تواند وعده‌ها را محقق کند؟»، تصریح کرد: این سوال را باید از آقای رئیس‌جمهور بپرسید، چون از نظر علمی غیرممکن است که در سال یک میلیون مسکن در ایران بسازیم با این پولی که داریم. آقای احمدی‌نژاد با آن همه پولی که به دست آورد، نفت گران شده بود و قیمت آن بالای ۱۲۰ و ۱۴۰ دلار بود و تازه ۶-۷ سال اول می‌توانست بفروشد و پول هم به کشور باز می‌گشت، کلا توانست ساخت ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار مسکن را آغاز کند که کامل هم به پایان نرسیدند و در ادامه تکمیل شدند، حتی بخشی از مسکن مهر هنوز هم مانده و در این دولت در حال تکمیل است؛ یعنی با آن حجم پولی که داشت، تنها ساخت کمتر از ۲/۵ میلیون مسکن توانست آغاز کند که ساخت همه آن را هم به اتمام نرساند. بالاخره آقای رئیسی باید می‌دانست این حرف و این وعده‌ای که مطرح می‌کند، منابعش را از کجا قرار است تامین کند؛ اصلا به این اندازه مصالح نداریم که در سال بتوانند این کار را انجام دهند. یعنی اگر پول هم داشته باشند، وارد بازار شوند، چنین حجمی از مصالح را نداریم، تازه اگر مصالح وجود داشته باشد، پیمانکار و استادکار و کارگر خبره‌ای که بتوانند این میزان مسکن در سال بسازند نداریم، خب طبیعی است که نمی‌شود.

دبیرکل حزب موتلفه: در جمهوری اسلامی اصلا نظام سرکوب نداریم؛ نظام روشنگری داریم
اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی، با تاکید بر اینکه ما اصلا در نظام جمهوری اسلامی، نظام سرکوب نداریم. نظام روشنگری داریم می‌گوید: لذا شما می‌بینید در نهایت آزادی شما هرچه می‌خواهید می‌پرسید و من هرچه می‌خواهم جواب می‌دهم. وی معتقد است: ما باید قدر نظام‌مان را بدانیم، نظامی که همه در آن زندگی می‌کنیم، دارای امنیت است. طرح فتنه ۱۴۰۱ و اغتشاش را با تدبیر و شهید دادن و نکشتن دار و دسته آن به پایان رساندیم.

سهم ۵۱ درصدی پراید و پژو در تصادفات فوتی نوروز ۱۴۰۲
جانشین رئیس پلیس راهور فراجا اعلام کرد، ۵۱ درصد خودروها در تصادفات فوتی نوروز ۱۴۰۲ از نوع پراید و پژو بوده است. سردار سید تیمور حسینی با بیان اینکه از ۲۴ اسفند ماه آغاز شد و تا پایان روز ۱۴ فروردین و اجرای طرح نوروزی بیش از ۵۱۳ میلیون تردد در جاده‌های کشور به ثبت رسید، گفت:‌ متاسفانه در این مدت ۸۷۱ تن نیز جان خود را از دست دادند که ۲۸ درصد از این افراد زیر ۱۸ سال، ۳ درصد عابرین پیاده، ۱۰ درصد موتورسواران و ۳۳ درصد رانندگان وسایل نقلیه بوده‌اند. وی تعداد کل تصادفات اعم از جرحی، فوتی و خسارتی را ۸۵ هزار و ۴۶۹ فقره اعلام کرده و افزود: مقایسه آمار تصادفات با میزان ترددهای انجام شده حاکی از آن است که تنها ۲صدم درصد از کل ترددهای کشور منجر به تصادف شده که این موضوع کاهش چشمگیری در مقایسه با سال‌های قبل داشته است. لازم به ذکر است، عمده این تصادفات نیز خسارتی بوده است. جانشین رئیس پلیس راهور فراجا درباره سهم خودروهای داخلی و خارجی از کل تصادفات فوتی نیز گفت: ۲۷ درصد خودروها در تصادفات فوتی خودروی پژو، ۲۴ درصد خودروی پراید، ۵درصد خودروهای خارجی و کمتر از یک درصد هم اتوبوس بودند، مابقی نیز مربوط به انواع دیگر خودرو و موتورسیکلت است.

سجادی: برای رفتنم رئیس جمهور تصمیم‌ می‌گیرد
وزیر ورزش و جوانان در نخستین واکنش رسانه‌ای‌اش نسبت به سقوط بالگرد و شایعات مطرح در خصوص این‌که ممکن است سجادی دیگر نتواند به کارش در وزارت‌خانه ادامه دهد، گفت: تصمیم‌گیرنده در این خصوص، شخص رئیس جمهور محترم هستند و بنده تصمیم‌گیر نیستم ولی من سر کارم هستم.

معاون استاندار: شب گذشته هیچ‌ گونه رخداد امنیتی در اصفهان اتفاق نیفتاده است
محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با اشاره به انتشار برخی مطالب در فضای مجازی مبنی بر اتفاق امنیتی در اصفهان، اعلام کرد: شب گذشته (پانزدهم فروردین ماه) هیچ‌گونه رخداد امنیتی در اصفهان اتفاق نیفتاده است. به گزارش «انتخاب» به نقل از ایرنا، وی تصریح کرد: مجموعه های نظامی، انتظامی و امنیتی استان اصفهان مانند همیشه آماده مقابله با هرگونه تهدید هستند. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با تأکید بر هشیاری مسئولان و مجموعه های حافظ امنیت استان، عنوان کرد: مطالب منتشر شده در برخی شبکه های اجتماعی صحیح نیست.

وزیر کشور: حمله به تاسیسات وزارت دفاع را تایید نمی‌کنیم
 وزیر کشور گزارش حمله به تاسیسات وزارت دفاع در اصفهان را تایید نکرد و گفت، باید بررسی بیشتری انجام شود. احمد وحیدی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره اخبار مربوط به حمله ریزپرنده به یکی از تاسیسات وزارت دفاع در اصفهان اظهار کرد: گزارش حمله را تایید نمی کنم و باید بررسی بیشتری شود.

رئیسی: با کسانی که کالا را با قیمت ریال تولید و با نرخ ارز عرضه می‌کنند، برخورد شود
رئیس جمهور نظارت بر عملکرد شرکت‌های بزرگ و جلوگیری از سوءرفتار و عمل این شرکت‌ها در استفاده از منابع مالی دولتی را ضروری خواند و تصریح کرد: برخورد قاطع با متخلفان که با استفاده از مواد اولیه داخلی و به قیمت ریال، کالا را تولید ولی با نرخ ارزی و گران عرضه می‌کنند و سبب اخلال در نظام اقتصادی و آسیب به سفره مردم می‌شوند، در دستور کار مسئولان باشد.

میرکاظمی: رسما از رییس کمیسیون آموزش مجلس شکایت کرده‌ایم
رئیس سازمان برنامه و بودجه درحاشیه جلسه روز چهارشنبه هیات دولت و در جمع خبرنگاران گفت: رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یکی از افراد تحریک کننده بود که آموزش و پرورش تخلف کند؛ رسما از او شکایت کرده‌ایم.

واکنش وزیر نفت به شایعه افزایش قیمت بنزین
جواد اوجی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به انتشار شایعاتی درباره افزایش قیمت بنزین گفت: بارها اعلام شده است که هیچ گونه افزایش قیمت بنزین در دستور کار دولت، وزارت نفت و مجلس نیست.

احتمال افزایش نرخ خرید هر کیلو گندم به ۱۷ هزار تومان
عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های کشاورزان گندم کار نرخ این محصول است، تصریح کرد: بر اساس برآورد‌های انجام شده نرخ هر کیلوگرم گندم ۱۷ هزار تومان را پیشنهاد کرده‌ایم، با تعیین قیمت مناسب گندمکاران محصول خود را به بخش دولتی تحویل می‌دهند. وی با تاکید بر اینکه برای خرید تضمینی گندم در بودجه سال آینده ۱۰۲ هزار میلیارد تومان مدنظر قرار گرفته شده بود که به حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان دیگر نیاز وجود دارد، عنوان کرد: سازمان برنامه و بودجه قول تامین این میزان اعتبار مورد نیاز را داده است، زیرا با توجه به بارش‌هایی که شاهد بوده‌ایم، دغدغه تامین گندم مورد نیاز کشور کاهش پیدا می‌کند.

شناسایی بیش از ۲۰۰ شرکت کاغذی جدید
منظور رییس سازمان امور مالیاتی اعلام کرد: با توجه به تهیه و ابلاغ دستورالعمل شناسایی و مقابله با شرکت‌های مشکوک به معاملات صوری در سال گذشته، فهرست بیش از ۲۰۰ شرکت کاغذی شناسایی شده جدید در تارنمای سازمان منتشر شده است.

رئیسی اراده کند، می‌تواند واردات خودروهای کارکرده را عملی کند
جلال رشیدی کوچی عضو کمیسیون داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی و نماینده فارس (مرودشت) گفت: ما واردات خودرو را در مجلس با رأی بالایی مصوب کرده بودیم، اما نکته اینجاست که ما به دولت «اجازه» داده و «تکلیف» نکرده بودیم. این نوع نگاه مجلس عاقلانه‌ است که اگر این اتفاق بیفتد در کاهش قیمت‌ها به شدت تأثیر بسزایی می‌گذارد و مردم می توانند حداقل امید داشته باشند که بتوانند خودرو خوب با قیمت خیلی کم سوار شوند؛ اما متأسفانه در هیات عالی نظارت که زیر مجموعه مجمع است، آقایان آقامحمدی، میرسلیم و علی لاریجانی با این موضوع به شدت مخالفت کردند و به نظر می‌رسد، همین مخالفت باعث حذف مصوبه شد. وی افزود: من و برخی از نمایندگان در حال پیگیری و بررسی هستیم که آیا مجمع یا هیات این اختیار قانونی را دارند که این را حذف کنند یا نه؟ اما ما کوتاه نمی‌آییم؛ با قالیباف هم در این باره صحبت کردم. ما موضوع را پیگیری می‌کنیم تا دوفوریتی آن را بیاوریم. نگاه مجلس به این موضوع بسیار مثبت است تا اتفاق بیفتد. اگر امروز دولت بخواهد، می‌تواند این موضوع را اجرا کند. هیچ اجباری برای اجازه مجلس و منع قانونی وجود ندارد. اگر شخص رئیس جمهور اراده کند می‌تواند این را مصوب کند.

مجوز افزایش ۴۰ درصدی قیمت خودرو صادر شد
دودانگه نایب رئیس شورای رقابت با بیان اینکه قیمت کارخانه‌ای خودرو‌ها به صورت میانگین حدود ۴۰ درصد افزایش خواهد داشت، تاکید کرد: میانگین افزایش قیمت محصولات سایپا ۳۵ درصد و محصولات ایران خودرو کمی بیشتر از ۳۵ درصد خواهد بود. این موضوع در جلسه اخیر شورای رقابت به اتفاق آرا، تصویب و فرایند ابلاغ به وزارت صمت و خودروسازان در حال انجام است. بدیهی است، پس از ابلاغ مصوبه نیز باید فرایند اجرای مصوبه آغاز شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱۷
چرا وقتی خودرو ۴۰ درصد گران می‌شود جای بعضی ها نمی سوزد ولی اگر قیمت خدمات درمانی بالا برود ناله و وآله میکنند
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
بیمه های درمانی به درد نخور باعث ضرر بیماران و پزشکان شده‌اند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
دولت خودروی تولید خودش را ۴۰ درصد گران میکند!؟

ولی حقوق قانونی کارگران و بازنشستگان ۲۷درصد !!!؟

گران کردن خودرو یعنی تورم را افزایش نمیدهد!!!!!؟؟؟

ولی افزایش حقوق قانونی کارگران تورم زاست !!!!!!؟؟
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
مگر دستمزد کارگر بخشی از هزینه ها نیست
در تولید خودرو بصورت مستقیم
در تولید فولاد استفاده شده در خودرو هم هست
در تمامی قطعات هست
لااقل حقوق کارگر را منطقی افزایش بدید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
بنزین را گران نمی‌کنند بجای آن پول چاپ میکنندخلق پول یعنی دزدی از مردمی که پول در بانک دارند علت اینکه کسی نمی‌خواد دارایی خود را به ریال نگه دارد همین است دولت با چاپ پول شریک دارایی آنها میشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
ملت چند روزه منتظرن
میرکاظمی استعفا بده
دیگه داره صبرشون تموم می شه و عواقب آن به عهده شخص رئیس جمهور است
قربانزاده عین بچه هاست ، یا قهر میکنه و دولت بهار هنوزم تیتر فرارش رو داره ، یا جهت تلافی و کینه جوییی نیرو میفرسته برای حسابرسی استقلال اونم فردای جدال با فتح الله زاده ، مرد بزرگ شو تو همونی هستی که بخاطر ترس از آزمون وکالت و سواد کمت ، دنبال قانون پروانه وکالت بدون آزمون بودی
الحمدالله و المنه که مسئولان محترم مملکتی در خصوص افزایش قیمت خودرو در سال مهار تورم ، قیمت خودرو را کمتر از میزان رشد حقوق و دستمزد کارگران و کارمندان افزایش داده و قدرت خرید مردم را افزایش دادند و در همین اول سال ، شعار سال را تحقق بخشیدند ...............

خداوند آخر سال را بخیر گرداند ..........
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
رئیسی با دادن شعار حمایت از محرومان

انها را به مرحومان تبدیل میکند و دست هم از این خدعه بر نمیدارد
رییسی اراده نداره ، اراده واقعی رو احمدی نژاد داشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
احمدی نژاد با یاران و وزرا و مدیران و معاونانش

بزرگترین خسارت و ضربات را به کشور و مردم زد

رئیسی هم با اکثریت همان وزرا و یاران احمدی نژاد

دارد ،...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
البته کاش تدبیر هم داشت.اراده بی تدبیر میشود همین ووضعی که میبینید!!!
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
خدایش راست میگی
مرد بود
یه تنه مسیر کشور رو به سمتی تغییر داد که دوتا رییس جمهور بعدی هم نتونستن کاری بکنن
جناب رئیسی بسم الله
اولیش تولید کنندگان گوشت به رئال خرج میکنن به دلار می‌فروشند گوشت کیلویی ۴۰۰ تومن
وارد کنندگان و تولید کنندگان خودرو که تماما برای فروش با دلار صحبت میکنن
تولید کنندگان لوازم خانگی که به ریال خرید و به دلار میفروشن
راستی مگه این کارخونه ها و تولیدی ها تاسیس نشدن که زمان تحریم بداد مردم برسن؟
اینا خو الان شدن بلای جون مردم!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
حقوق کارگران دو خودرو ساز ۲۷ درصد افزایش یافته

ولی دولت محصولاتشان را ۴۰ درصد گرانتر کرده !؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
اقتصاد دستوری نتیجه ش میشود این...
باید برخورد بشود ... بله توسط کی و چگونه خدا میداند....
اقای اوجی وزیر نفت شما بفرمایید که این شایعات افزایش بنزین از کجا سرچشمه میگیرد که همه رسانه ها به ان میپردازند؟برای شما که مثل اب خوردن است شایعه سازان را پیدا کنید!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
هر وقت چیزی میخواد گرون بشه قبلش همه تکذیب میکنند
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
بنام خدا
وزارت نفت
نهاد ریاست جمهوری
اقای بادامچیان مزاح میفرمایید؟برهان های جنابعالی در کهکشان راه شیری هم بینظیر است.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
راست میگه روشنگری میکنه یعنی همین که من میگم روشن شد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
جدی نگیر این حرفها صرفا برای اعلام حضور است
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
متاسفانه دروغها و توجیهات اینها بدتر مردم را عصبانی می کند
شما به چه حقی خودرو را گرون کردید اون هم ۴۰٪ دیگه
ا کمر ملت رو شکوندید حالا دیدید خودتان عامل گرونی همه چیز هستید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
این مردم از جمله خودم هر بلایی سرش بیادش حقش است مردمی که برای یه نون اعتراض نمیکنه باید کمر که هیچ از گشنگی بمیره
کار دوست عزیزی که سطل ماست را بر روی سر چند بانو خالی کرد که البته بدون اجازه آنها هم بود قابل سرزنش است و باید قول دهد دیگر بدون اجازه چنین عملی را انجام ندهد
البته از نظر طب سنتی ماست مالی کردن مو باعث تقویت و شادابی مو می شود
از همه مهمتر کار فی البداهه و تصمیم این جوان برای ماست مالی کردن بود که حقیقتا حرفه ایی انجام داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
اینکار انقدر زشت و نفرت انگیز بود و هست

که هیچ زمانی نمیتوان در قالب طنزش نشاند
بادامچیان طوری شرایط را وارونه جلوه می‌دهد که گویی مردم چشم ندارند و فقط با گوش همه چیز را باور می‌کنند.! واقعا هر روز که تتیر ها رو میخونم و نظرات دولتی ها و مجلسی ها رو میبینم، بیشتر میفهمم چرا اوضاع مملکت این شده. حیف از عمری که داره میگذره.حیف
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
بعد میپرسند که چرا جوانان به دین و فقه و شریعت

این جماعت بی اعتماد و بی اعتقاد شده‌اند؟ ؟

و چرا نباید با سیاست زمین الوده انسانی دین پاک الهی

را الوده و هر دو را نابود کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
تفکرات همین افراد کار کشور را به ایجا کشانده
اینها از ابتدای انقلاب بر اساس منافع اقتصادی خودشان همراه شدند
این آقای میر سلیم چکاره هستند که واردات خودرو خارجی دست دوم را حذف کرده اند؟ اون از پسرش، اینم از خودش ! البته این کار اولین و آخرین شاهکار این آقایان نیست
اقای رییس دادگستری گلستان این کشور متعلق به تمامی اقشار و دین ها و قومیت ها و تفکرات مختلف است.حرف جنابعالی در مورد خواسته عده ای که نام میبرید یعنی کشور را به دو قطبی شدن سوق میدهید.ذ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
ایشان فقط برای 10 میلیون طرفدار خودشان صحبت میکند.
مجوز افزایش ۴۰ درصدی قیمت خودرو صادر شد::

فعلا مواظب پیکان خودمان باشیم......
ریال بی ارزش شده
حجاب
اقتصاد نابود شده
حجاب
سفره ها جمع شده
حجاب
فساد و رانت زیاد شده
حجاب
صنعت و کشاورزی نابود شده
حجاب
بیت المال غارت شده
حجاب
خاک و آب دزدیده شده
حجاب
کشور دچار مسئولین نالایق شده
حجاب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
خوب گفتی.
♦️رشیدی کوچی: رئیس‌جمهور اراده کند می‌تواند واردات خودرو را اجرایی کند

رشیدی کوچی؛ نماینده مجلس:
نرخ رسمی تورم بالای ۴۰ درصد
نرخ تورم واقعی بالای ۳۰۰-۲۰۰ درصد
افزایش قیمت خودرو ۴۰ درصد
افزایش قیمت مسکن بالای ۱۰۰ درصد
افزایش حقوق کارمندان وکارگران وبازنشستگان ۲۰ درصد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
حداکثر افزایش 20 درصد هست نه همگی گلم
نرخ رسمی تورم بالای ۴۰ درصد
نرخ تورم واقعی بالای ۳۰۰-۲۰۰ درصد
افزایش قیمت خودرو ۴۰ درصد
افزایش قیمت مسکن بالای ۱۰۰ درصد
افزایش حقوق کارمندان وکارگران وبازنشستگان ۲۰ درصد
گاری را بنام خودرو می فروشند و سالی 6 بار هم افزایش قیمت میخورد مگر چه تولید میکنید که قیمت ان با ماشین های تولیدی ژاپن و کره و المان برابری میکند نمایندگان مجلس هم خواب هستند !!!!!!!!!!!!! (مجوز افزایش ۴۰ درصدی قیمت خودرو صادر شد)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
یک ساله که خودرو ساینا صفر گرفتم و تنها ۱۵ هزار تا

کار کرده و بیش از ۶ بار به تعمیر گاه مجاز رفتم

و هنوز جرات نکردم تا قم و قزوین سفر کنم
تیزبین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
خدایی راست گفتی منهم یک ساینا دارم همان دوالی سه ماه اول هر دوی آیینه بغل ها از پیچ هایش در رفت به تعمیرگاه رفتم گفتند همه ساینها آیینه بغل هایش به همین صورت است امکان تعمیر نیست باید یا کل آیینه را تعویض کنی که آنهم مجددا از جایش در می رود دوسال است که آیینه ها مانند زمان قوتعلیشاه با طناب بسته ام
ناشناس
| Germany |
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
نماینده های امریکا توی جلسه تیک تاک روببینید مقایسه کنید با نماینده نماهای خودمان این هست که مملکت روی سعادت نمی بیند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
مقصر مردمند که میخرند و اینها هم سوئ استفاده میکنند.
حجت ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
اتفاقا نمایندگان اتقلابی چون ذینفع هستند خود رابخواب میزنند
پزشکیان: احمدی‌نژاد با آن درآمد نفتی ۲/۵ میلیون مسکن ساخت، چطور وعده ۴ میلیون مسکن داده‌اند؟
خوب مگه امروز اقای رئیسی ادعا نکرد که دولتش(صادق الوعد) است!
خوب حتما خودش میدونه که میتونه
مصالح
پول
کارگر
بنا
زمین
مهندس
و بودجه ساخت
و لوازم (4 میلیون) مسکن را به اتمام برساند(صادق الوعد)؟
شاید هم صادق الوعد معنایش چیزی دیگر است که دیگران نیمدانند ورئیسی میداند!
شاید هم از چین مصالح، پول، مهندس و کارشناس و مجری و زمین میارند و میسازند!
شاید!
اگر توقع شرکت گسترده مردم در انتخابات پیش رو را داریم باید از تشنج زایی در جامعه خودداری کرد و تگناهایی که در اینترنت برای مردم درست شده را برطرف کرد!
قیمت کارخونه بعضی از ماشین های سایپا مثال ساینا s و پراید 151 از اول 1401 تا
آخرش
تقریبا 50 تومن افزایش داشته
چطور میگید از سال 98 ما هیچ افزایش قیمتی نداشتیم
شما خودتون الان شدید عامل افزایش تورم
خودرو سازها قراره همه جور ریخت و پاش و نامدیریتی داشته باشند و مردم تا ابد هزینه بی لیاقتی اونها رو بدهند؟! اصلاً اونهمه نفرات و مجموعه های عریض و طویل رو باید مردم هزینشو بدهند؟! آیا تا حالا هزینه تمام شده خودروها بطور دقیق محاسبه شده یا در قیمت گذاری تسلیم ادعای خودروسازها هستید؟! خلاصه حرف زیاده اما کو گوش شنوا!
همه کالاها از جمله خودرو 40 یا 50 درصد گران شد ولی افزایش حقوقها 20 درصد این یعنی بخاطر عملکرد مجلس و دولت مردم روز به روز فقیرتر میشوند.
افزایش 40 درصدی قیمت خودرو دقیقا در راستای شعار افزایش تولید و کاهش تورم خدایا این مملکت را از شر دروغ و نیرنگ رها کن
باهمین صحبت وزیر نفت مشخص شد بنزین گران میشود
با این دیدگاه های مسئولین محترم باید منتظر تنش های بسیار گسترده در مورد بحث حجاب در کشور باشیم.
حالا برای حجاب همدیگر را شیر کنید در این چهل سال اینقدر انرژی و وقت روی مبارزه با فساد اقتصادی یا ترک فعل یا رفع فقر و کم فروشی کارخانجات دولتی مثل خودروسازها و ... گذاشتید؟!
رییس جمهور رئیسی: با کسانی که کالا را با قیمت ریال تولید و با نرخ ارز عرضه می‌کنند، برخورد شود
پس اول با خودت برخورد کن که حقوق را به ریال به مردم می دهی و کالا را با قیمت دلار.
شروع سال به نام مهار تورم هر روز اخبار افزایش ۴۰ تا ۵۰ درصدی قیمت کالاهایی میاد ک قیمتش ۱۰۰ درصد در کنترل دولته
واقعا خسته نباشید دولت محرومان!!!!!!!!!!!!!!
دبیر کل موتلفه جان این همه آدم از بین رفت اون وقت شما به جای حل مشکلان صورت مساله را پاک میکنید؟! خوب نتیجه اش میشه این وضعیت
خودکشی «کیومرث پوراحمد» تایید شد

چه جامعه پر از امید به آینده ای داریم ! ! !
افسوس و صد افسوس !
این بازی ها دیگر قدیمی شده است که یک روز افزایش قیمت را شایعه می کنید بعد تکذیب این بازی را ادامه دهید تا افکار عمومی برای افزایش قیمت آماده شود بعد با خیال راحت قیمت را افزایش می دهید تازه آن موقع طلبکار هم هستید که ما به خاطر مردم قیمت را افزایش ندادیم آقای هیت موتلفه اسلامی پولدار های کشور که شما هستید و هر چی تحریم ها بیشتر بشه شما وضع تان بهتر می شود
٤٠ درصد افزايش قيمت خودرو بر امت هميشه در صحنه مبارك باد ! البته اين هنوز اول راه است ! به اميد روزي كه هر ايراني يك فرقون داشته باشد ،
میانگین ۳۵ و کمی بیش از ۳۵ چه جوری میشه ۴۰ درصد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
حتما باز آقای رئیس جمهور حساب وکتاب کرده:):):):)
خودرو ۴۰درصد گران می شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
مسئولان حداقل فرصت میدادن تا خستگی تعطیلات لاکچری از تنشان خارج گردد،بعد مجوز ۴۰ درصدی گرانی فرغونها را میدادن.طنز تلخ ماجرا اینجاس که در تمام دنیا برای هر یک درصد افزایش قیمت خودرو،شرکتهای سازنده حجم بالایی از بازار را از دست میدهند،
پزشكيان : احمدي نژاد با آن در آمد نفتي ٢/٥ ميليون مسكن ساخت ، حالا چه طور وعده ساخت ٤ ميليون مسكن داده اند !!
--------------------------------------------------------------
آقا حيدر بازنشسته دولت همان طور كه سلانه سلانه به مغازه اكبر آقا سوپري نزديك مي شود ، انگاري با خودش هم حرف ميزند ، به مغازه كه نزديك مي شود مي گويد :
-- اكبر آقا ! يك ماشين بنز بخرم كه صدر اعظم آلمان هم به خواب نديده باشه ! ... خانم مركل هم به خواب نديده باشد ! ...بلكه دوتا ... حتي سه تا بنز ! ... شايد هم بيشتر خريدم ! ...بعدش هم يك ويلا در شمال براي مسافرت تابستان و يك ويلا در كيش هم براي مسافرت زمستان اهل و عيال ... برنامه بعدي ام اينه كه بايد دست زن و بچها بگيرم و مسافرت به اقصي نقاط دنيا ... دور دنيا .. . همه جا ...شمال و جنوب و مشرق و مغرب عالم كه گفته اند :
« بسيار سفر بايد تا پخته شود خامي » ! ....
آقا حيدر صحبت هايش را قطع مي كند و مي گويد :
-- اكبر جان ! قربون دستت ... دو تا پلاستيك بده ، يكي براي گورجه ، يكي هم براي پياز ... پلاستيك بزرگ نباشه !
آقا حيدر در سبد گوجه فرنگي ، همان طور كه دنبال گوجه هاي مرغوب ميگردد و مي گويد :
-- ديشب به فكرم رسيد كه يكي از طبقه هاي برج الخليفه دوبي هم دربست بخرم گاه گاهي سفري به دبي هم برويم بد نيست » !!
اكبر آقا سوپري مات و مبهوت ،مثل كسي كه تو حمام جن ديده باشه ناباورانه ،به آقا حيدر نگاه مي كند و سپس به من چشم مي دوزد و پس از چند لحظه انگشت اشاره اش را دو سه بار به شقيقه اش ميزند به معني اين كه آقا حيدر قاطي پاطي كرده است و بعد سرش را با افسوس حسرت تكان مي دهد !
آقا حيدر چند لحظه بعد دو پلاستيك گوجه و پياز در دست از پله بالا مي آيد و به ترازو نزديك مي شود و مي گويد :
-- بنا دارم كه چهار تا هتل هفت ستاره هم بنا كنم ، يكي در تهران و سه تاي ديگر در اصفهان و تبريز و شيراز ! شايد هم نظرم به اهواز و كرمان و جاهاي ديگر هم بود ! .
-- « اكبر آقا قربون دستت ، پياز و گورجه هر كدام يك كيلو ... بيشتر نشه ... خودت كه ميدوني به نيمه برج رسيده ايم و كفگير مان به ته ديگ خورده است ! ... بايد قناعت كرد مگه حقوق من بازنشسته چه قدره ؟ ... چندر غاز » !
اكبر آقا سوپري با خنده مي گويد :
-- مش حيدر قضيه چيه ؟ نه از هتل هاي هفت ستاره و دور دنبا چرخيدن و ماشين بنز خريدن ، نه از پياز و گورجه كه بيشتر از يك كيلو نشه ... ها ؟ ...موضوع چيست حيدر خان ؟
آقا حيدر پوزخندي مي زند و مي گويد :
-- فكر نكنين كه حيدر زده به سرش و قاطي پاطي كرده ... نه ... بحمد الله مشكل روحي و رواني ندارم ، حالا گر چه مشكل جسمي ام هم زياده .... زانو و پا و چيش و چارم و معده و گوشم همه شون زهوارشون در رفته ... اما خب !
عقلم سر جاشه ! ميخوام بگم كه قول وعده دادن و حرف زدن كه برادر هيچ خرجي ندارد ، گفتنش هم خيلي آسونه عينهو آب خوردن ! مسئولي ميگه ما تورم را مهار مي كنيم ، گروني و بيكاري را ريشه كن مي كنيم ، اله مي كنيم ، بله مي كنيم ... جهان را آباد مي كنيم !! ...مسئولي گفته ما ٤ ميليون خانه مي سازيم ! ...حالا چرا ٤ ميليون ؟ خب بنده خدا بگو ١٠ ميليون خانه مي سازيم ... بگو ٢٠ ميليون خانه مي سازيم .. حتي ٣٠ ميليون ... باور بفرماييد اگر من بودم مي گفتم ٥٠ ميليون مسكن مي سازيم ! حرف زدن كه كاري نداره ... باز خواست هم نميشي ... خرجي هم نداره ...تازه ! هيچ كس هم بعداً نميگه چرا به قولت عمل نكردي ! .... همان طور كه بنده ماشين بتز خريدم و هتل ساختم و دور دنيا گشتم و هيچ خرجي هم نداشت ! .. بله ؟ ... . دروغ ميگم اكبر آقا ؟ ... دروغ ميگم جعفر خان ؟
-- فرمايشت درسته آقا حيدر .. كاملا متينه !
وآقا حيدر سلانه سلانه از پله مغازه پايين مي رود و مقداري كه دور مي شود اكبر أقا ميگه
-- بيچاره حيدر ! به نظرم يك مقداري از تنظيم در رفته .. آخه بيچاره يك حقوق بازنشستگي دارد و سه تا بچه بزرگ كه توي خونه مانده اند ... دوتا دختر ليسانسه و يك پسر فوق ليسانس ... خدا كمكش كنه ! ... آدم دلش به حالش هم مي سوزه ! ...خب جعفر خان ! شما چه مي خواستي ؟ ... يك كيلو برنج ؟
--
پاسخ ها
سلیمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
عالي بود
زینال بندری
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
باید درِ خانه اون مش حیدرو گِل گرفت که ۳ تا بچه لیسانس و فوق لیسانس بیکار توی خانه داره بچه هاش خیلی بی عرضه تشریف دارند وگرنه الان بیکار توی این مملکت بچرخی روزی دو سه میلیون تومن درآمد دریابان سبزی فروش محله ما صبح تا ظهر کمتر از ۵ میلیون سود نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
يعني مي فرمايي دختران حيدر بروند سبزي فروشي كنن ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
" آنچه گويم به قدر فهم تست
مُردم اندر حسرت فهم درست » !!
با هزینه بالا انتخابات برگزار میشه و با هزینه زیاد مجلس اداره میشه ک حقوق نمایندگان و کارکنانش پرداخت میشه، یه قانون تصویب میشه و شورای نگهبان هم تایید میکنه اونوقت چند نفر که تضاد منافع با قانون تصویب شده دارن مصوبه مجلس رو مثل آب خوردن کنار می ذارن و برخلاف خواست مردم و مصالح کشور جلو واردات خودرو رو میگیرن . لطفا مجلس رو تعطیل کنین
کاش ۱۰ درصد این حساسیت به حجاب رو مقامات و دستگاهها به گرانی و اختلاس و املاک نجومی داشتند
یعنی کوئیک یا همون پراید از 400 ملیون قراره بشه 600 ملیون
دروووووووود بر دولت کنترل تورم !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
چرا که نه کی فکر میکرد ال90 در عر 5 سال از 40 میلیون برسد به مرز یک ملیارد.کی فکر میکرد واحد آپارتمانی 150 میلیونی فقط درعرض دو سه سال به دو تا سه میلیارد برسد؟؟؟؟؟.
۹۰۰هزار تومان جریمه بخاطر بی حجابی در خودرو؟؟ آقای رییسی بد جوری آتش خشم ملت رو شعله ور میکنی ،؟؟ خدایا نجاتنون بده یا بکش ما رو
مرگ جانسوز کیومرث پوراحمد واقعا شوکه کننده بود ،، او مردی از جنس خودکشی نبود ، امیدوارم واقعیت ها روشن بشه ،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
منهم همین عقیده را دارم.
باز حرف های عوامانه جناب پزشکیان
اولا مصوبه مجلس خودتان هست آن هم وقتی دولت فعلی سرکار نیامده بود و دولت فعلی هم فقط تاکید بر آن دارد و نشدنی هم وجود ندارد حتی به آن عدد نزدیک شوند دوم ربطی به فروش نفت دارد حتی نمیدانی مسکن مهر چند سال آخر دولت وقت اجرا شد
ببینیم و تعریف کنیم
مرگ پور احمد کاملا مشکوک هست ،
میانگین سایپا ۳۵ درصد، میانگین ایران خودرو کمی بالای ۳۵ درصد، میانگین افزایش قیمت خودرو، ۴۰ درصد؟!؟ چجوری حساب کردند؟
چند وقت پیش حسین شریعت مداری بدترین توهین ها و شدیدترین تهدیدها رو نسبت کیومرث پوراحمد روا داشت ، عات مرگ پور احمد را باید در صفحات کیهان جستجو کرد ؟؟ حاج حسین خیالت راحت شد یک منتقد رفت‌ شک نکن اجل به سراغ تو هم خواهد آمد
آفرین به وزیر محترم صمت و رییس جمهور عزیز و مجلس انقلابی.از بابت گران کردن خودرو بسیار سپاسگزاریم.البته خجالت هم چیز خوبی است.
خدایی‌ بنزین‌ در ایران‌ دیگه خیلی‌ مفته‌ !
مگه میشه‌ ارزشمندترین‌ محصول‌ پالایشگاه‌ از‌ آب رودخونه‌ هم خیلی‌ ارزونتر‌ باشه‌ ؟!
بعد‌ این امر باعث شده ملت‌ از این ماشینهای پرمصرف‌ داخلی را مدام در کوچه خیابون‌ جولان‌ بدن‌ و هوا و زمین و آلوده کنند‌ و هزاران مشکل ایجاد نمایند‌ !
دولت‌ بایستی‌ اقلا‌ سهمیه‌ بنزین‌ سواری‌ شخصی‌ و وانت‌ ها‌ را حذف‌ بکنه‌ !
خوب‌ چرا باید‌ راننده ای که مسافرکشی میکنه اژانسه‌ یا اسنپه‌ بیشترین‌ افزایش‌کرایه را تحمیل میکنه بعد تازه‌ بنزین‌ مفت هم میگیره‌ ؟!
قیمت‌ بنزین‌ باید‌ آزاد بشه‌ و برای‌ همه لیتری‌ اقلا‌ ۵۰۰۰‌ تومن‌ .
چرا‌ پول ملت و دور میریزین‌ ؟
پاسخ ها
رضا
| Canada |
۰۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
برادر بزودی میشه ۵۰۰۰۰ تومان وگرنه نه میشه مصرف را کنترل کرد و نه بودجه را تامین کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
ای کاش شما کمی فکر و اندیشه می کردین بعد میومدین اینجا این نظرها رو بدین.
من می خوام با توجه به صحبت خودتون که میگید ماشینهای تولید داخلی بی کیفیت و پرمصرف و آلاینده!!
نکنه ناپیدا ماجرا اینه که در حال حاضر دولت خودرو را دو برابر قیمت جهانی و قیمت تمام شده حساب ملت می کنند و این یعنی اینکه دولت جلو جلو پول مصرف بنزین 10 سال یه خودرو رو بصورت بنزین آزاد از مصرف کننده گرفته و در خصوص خودرور وارداتی هم وقتی تعرفه 100 و 150 درصدی اعمال می کنند دقیقا همین موضوع صادق هست.کاش یکم تفکر می کردیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
خوب سرت رو شیره مالیدن که فکر کنی حقت تو زندگی همینه که اینجوری فکر کنی!!
سال مهار تورم از بهارش پیداست.
هر چقدر شعارهای سال گذشته محقق شدن این یکی هم‌میشه.
فعلا بحث حجاب ارجحیت داره به اقتصاد .
افزایش سی درصدی؟ خجالت بکشید
تو سرزمین عجایب هستیم...مگه اسم امسال مهار تورم نیست..پس چرا تو ماه اول سال ۴۰ درصد رفت رو قیمت ماشین.....راستی از اون اقای ماستی ...کشکی چه خبر؟ حکمش چی شد؟ با این فزمون تو دیواریم
جناب وزیر کشور آیا از ادعای خود اطمینان داری یا طوطی وار این کلمات رابر زبان می رانی ؟!!
ما مردم چرا اینقدر زیربا ظلم و ستم میریم.؟/افزایش قیمت خودرو ،میانگین 40درصد، افزایش حقوق ودستمزد 20 درصد. این دولت خودش عامل تورم وگرونی است.چرا با حماقت خودمون پول تو جیب این خودرو سازان مافیایی می ریزیم.تاکی باید تحقیر بشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
من ماشینی که ۱۱ سال قبل خریدم را تعمیر کردم و سوار می شم اگر پول اضافی هم داشته باشم ماشین نمی خرم که نمی خرم
این تشکیلات موتلفه جمعا ۱۰ نفر هستند، هر روز هم با آنها مصاحبه میکنند،امثال بادامچیان بایدم شرایط سیاسی، اجتماعی کشور را خیلی مطلوب بدانند.
حاج حسین کیهانی قبلا در جهت تخریب پور احمد تلاش کرده بود مثل بسیاری دیگر ار اهالی فرهنگ و سیاست این بار تلاش او ببار نشست ولی باید بداند آینده خوبی در انتظار او نخواهد بود
وای بر مسیولین و نمایندگان مجلس... قرار شد در شش ماه مسیله حجاب حل بشه... فقر چطور؟ برای اون طرح ندارید که مثلا در چهل و اندی سال حل بشه؟
موضوع حجاب موضوع بسیارمهمی است درکشوروبی حجابی ازنظرقانون جرم محسوب میشودوهیچگونه کوتاهی جهت بی حجابی پذیرفته نمیباشدوتمام افرادبایدنسبت به این موضوع احساس وظیفه نمایندوبی حجاب باعث فسادوترویج فرهنگ فاسدغر ب میباشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
این اعلام نظر نشان میدهد شکم شما پر پره ، چون بین این همه خبر اصلا افزایش خودرو 40درصد در کنار افزایش20 درصدی حقوق بگیران برای شما مهم نیست.
اقای دبیر کل حزب مؤتلفه خوابی یا خودته زدی به خواب حوادث چند ماه گذشته که این همه مشکلات بوجود اورد روشنگری بود؟
مگه حقوق کارگرا 40 درصد اضافه شده که خودرو رو 40 درصد گرون میکنید؟؟؟ با چه دلایل منطقی ؟؟؟؟
مگه در همون جلسه تعیین حقوق کارگران نمایندگان دولت قول مهار تورم و نزولی کردن رشد تورم رو ندادن؟؟؟
این از همین تصمیم اول افزایش تورم 40 درصدی خودرو....
امان از این حزب موتلفه شما ماست نمیخرید اون سطل ماست رو ندیدی
موتلفه هنوز مفاهیم را با واقعیت ها تشخیص نمیدهد
چرا وقتی بانک مرکزی تورم را ۴۶ درصد اعلام می کند. دولت ۲۰ درصد به حقوق کارکنان اضافه می کند به تولید کنندگان مجوز افزایش ۴۰ درصدی میدهد.
جمله جادویی فقط ۴قلم گران می‌شود اجناس دیگه حق گرون شدن ندارن
بنظر من علت تاخير در اعلام قيمت ها ، افزايش شديد قيمت ها هست كه حدود ١٠٠ ميليون كمتر از قيمت بازار مي باشد
سبک زندگی پوسیده غربی انسان را به پوچی و نابودی دفعی یا تدریجی میکشونه حتی اگر ویلا نشین باشی و در سینما جایزه ها پارو کرده باشی
من فقط‌ موندم نمایندگان توی این‌کشور ‌چکاره هستند؟
خودروساز بیکفایته، ‌بعد مردم بدبخت باید تاوان گرونی ماشین بدن
رئیس موتلفه بخدا روانپزشکان هم از درمانت عاجزند
خورو که بیشتر دولتی است با اجازه دولتمردان ۴۰ درصد افزایش می بابد ولیکن حقوق افراد ۲۰ درصد افزایش می یابد کجای این کار عدالت اجتماعی است . در ضمن هیچگونه تغییری در کیفیت تولید هم ایجاد نخواهد شد . پیدا کنید پرتقال فروش را ؟
من بیشتر نظرات رو خوندم،دو تا مشکل اصلی در غالب نظر ها وجود داره
اول ربط دادن مسئله حجاب به مسائل اقتصادی که هیچ ربطی به هم نداره،و اتفاقا نظرات که میگن ذهن ها رو معطوف حجاب میکنند تا به مسائل اقتصادی پرداخته نشده بیشتر از بقیه به این موضوع دامن میزنن.تنها ارتباطی که میشه بین این دو موضوع برقرار کرد اینه که با بی حجابی نظام و حکومت را سرنگون کرد و حکومت جدید اقتصاد جدید بیاورد....که بیشتر به خیال میماند تا واقعیت.
دوم،قیمت دلار بالا رفته تمام مواد اولیه اصلی شامل مواد پتروشیمی فولاد مس انواع فلزات دیگر بر اساس دلار اونم دلار تلگرامی نه حتی دلار بازار آزاد به دست تولید کننده داخلی میرسه...مسأله اصلی بالا رفتن قیمت دلار است.40 درصد غیر منطقی نیست اما حقوق کارمند و کارگر غیر منطقی افزایش 20 درصدی داشته اگر دولت دنبال بهبود سفره مردم باشه این افزایش حقوق باید 50 درصد باشه.
افزایش حقوق 20% و گرانی محصولات در آغاز سال، چند برابر آن!
سال مهار تورم و افزایش افسارگسیخته قیمت محصولات داخلی!!!...
رهبر عزیز کجایی که ملتت را دارند سر می برند؟افزایش قیمت خودرو را می بینید؟اگر می بینید دستوری رهنمون فرمایید
باز انتخابات شد سروکله پزشکیان پیداشد
آقای دانگه توجه بفرما یید معاون اول رئیس جمهور مملکت دستور توقف و بازنگری داده اند شتاب نکنید افزایش بیش‌از ۲۰ درصد نخواهد بود
میرکاظمی حیا کن و دست از ظلم به قشر حقوق بگیر بردار .
وقتی خود دولت ماشینشو 40 درصد افزایش قیمت داده میشه دزدی در روز روشن مگه کارگر در تولید همین ماشین دخالت نداشته پس چرا خود همین ماشینی که گارکر ساخته 13 درصد از حقوقش رو خورده و به بهش نداده آخه اگه ماشین 40 درصده پس چرا کارگر 27 درصد اون 13 درصد کجا رفته کارگر تولید ماشین نباید اجازه بده اون ماشین به فروش برسد و باید 13 درصد رو از خودرو سازی بگیره حالا در اقلام دیگر توجه کنید که کارگر بدبخت چه جوری باید این کسری را جبران کند و اول ماه را به اخر برساند با 8 میلیون
مقصر همه گرانیها فقط خود ما مردمیم و بس
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم