بازدید 2720
۵

سفر ۲۰ میلیون گردشگر و مسافر نوروزی به مازندران

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از سفر بیش از ۲۰ میلیون گردشگر به مازندران خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۹۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲ 04 April 2023


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم ، صادق برزگر با بیان اینکه از ۱۶ اسفند سال گذشته تاکنون ۲۰ میلیون و ۳۳۱ هزار و ۹۹۰ اقامت شب در مازندران داشتیم، اظهار داشت: تعداد اقامت‌کننده‌های استان به ۵۸۶ هزار و ۳۶۸ اقامت شب رسید.

وی با تاکید بر بازدید ۱۰ میلیون گردشگر از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی افزود: مسافران و گردشگران در هتل‌ها، اقامتگاه‌های سنتی، مهمانپذیر، هتل آپارتمان، اقامتگاه بومگردی، هتل بیمارستان‌ها، متل‌ها، خانه‌مسافر، اقامتگاه‌های موقت، تاسیسات اقامتی وابسته به وزارت آموزش و پروش و بومگردی‌ها اسکان یافتند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران با اشاره به بازدید‌های نظارتی از مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی، رستوران‌ها و مراکز پذیرایی تصریح کرد: یک هزار و ۳۵۰ مورد بازدید نظارتی از مراکز اقامتی و رستوران‌ها انجام شد و ۸۹ فقره تشویق، ۱۴۵ فقره تذکرات و ۶۰ مورد اخطار کتبی به مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز پذیرایی ارائه شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران جاذبه‌های تاریخی، و طبیعی با بیشترین مراجعه و پس از آن مراکز فرهنگی، توریستی، صنایع دستی و موزه مراکز مراجعه مسافران استان در ایام تعطیلات بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
اي كاش يكبار هم كه شده
نظام مشخص ميكرد با چه تكنيك هاي اماري و اصولا با چه ابزار هايي چنين امار هايي رو هر ساله استخراج و منتشر ميكنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!......................
پاسخ ها
محمددد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
جمعیت خود مازندران را هم حساب کرده
من آماري كه اينها نسبت به سفر مردم به استان هاي مختلف ، ارائه كردند را بررسي كردم . ظاهراً بيش از ١٥٠ ميليون نفر امسال رفتن سفر نوروزي ! . خوبه مي دونن كه جمعيت كشور ٨٥ ميليون هست ! . شايدم ٦٥ ميليون نفر توريسم داشتيم و ما بي خبر بوديم !
عزيز جان !
با اين آمارهاي الكي دنبال چي هستيد ؟ كه بگيد مردم خوش هستند و در رفاه و آسايش كامل ؟!
پاسخ ها
محمددد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
ملت بدبخت که بین شهرکهای اقماری مشغول رفت و آمد عادی بودن هم سفر نوروزی حساب شده یا تهران و کرج که مردم واسه کار و بدبختیشون رفتن اومدن شده سفر نوروزی
دروغه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار