بازدید 2486
۲

ایران حق خود در پاسخ به تروریسم را محفوظ می‌داند

سخنگوی وزارت امور خارجه، در واکنش به شهادت دو تن از مستشاران نظامی‌ کشورمان در سوریه، بر حق ایران برای پاسخ به تروریسم دولتی رژیم صهیونیستی، تأکید کرد.
کد خبر: ۱۱۶۹۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۲ 03 April 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از وزارت امور خارجه، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه شهادت دو تن از مستشاران نظامی‌کشورمان در ایران حق خود در پاسخ به تروریسم دولتی رژیم صهیونیستی را محفوظ می‌داندنتیجه حمله متجاوزانه و بزدلانه رژیم صهیونیستی به مناطقی در سوریه را، بخشی از هزینه‌های مجاهدت ملت بزرگ ایران در مبارزه شجاعانه و مسئولانه علیه تروریسم تکفیری و حامیان شناخته شده آنان از جمله رژیم جعلی صهیونیستی دانست.

کنعانی ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های گرانقدر این شهیدان سرافراز و تبریک و تسلیت به آنان افزود: تداوم حملات رژیم غاصب صهیونیستی علیه سوریه، نقض حاکمیت و تمامیت سرزمینی این کشور، نقض مقررات و قوانین بین‌المللی و تداوم تقویت تروریسم است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تصریح کرد: بدیهی است خون این شهیدان والامقام هدر نخواهد رفت و جمهوری اسلامی ایران علاوه بر پیگیری سیاسی و حقوقی اینگونه اقدامات متجاوزانه و جنایتکارانه، حق خود را در پاسخ به تروریسم دولتی رژیم جعلی اسرائیل در زمان و مکان مقتضی محفوظ می‌داند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
رژیم اسراییل برای منحرف کردن اعتراضات داخلی تلاش می کند تا دشمنان خود را وارد گود کرده و افکار عمومی را منحرف کند
خودار باشید و منطر فرصت
باید انتقام تمیز گرفته شود و اعلام شود...
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی