بازدید 3104
۲

سفر بیش از ۴ میلیون گردشگر و مسافر به استان بوشهر

استاندار بوشهر گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز بیش از چهار میلیون گردشگر وارد استان شده و خدمات متنوعی به این عزیزان ارائه شده است.
کد خبر: ۱۱۶۹۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱ 02 April 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، احمد محمدی زاده صبح یکشنبه در نشست با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و جمعی از مسئولان استان با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر با وجود دارا بودن جاذبه‌های گردشگری، نیازمند توسعه زیرساخت‌های این حوزه است.

استاندار بوشهر از ورود بیش از یک میلیون خودرو در نوروز امسال به استان بوشهر خبر داد و افزود: از ابتدای تعطیلات نوروز در هفته پایانی اسفند تاکنون بیش از ۴ میلیون گردشگر وارد استان شده و خدمات متنوعی به این عزیزان ارائه شده است.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه مشکل امنیتی و اخلاقی و … حادی در تعطیلات برای گردشگران نداشتیم و سرویس‌دهی لازم و مناسب در زمینه تأمین مواد غذایی و اسکان، انجام شد و اماکن تفریحی و رفاهی با کیفیت مناسب در خدمت گردشگران بود.

محمدی‌زاده بیان کرد: در تعطیلات نوروزی، طی بازرسی‌هایی که از مناطق تفریحی و گردشگری استان انجام دادم، به طور مستقیم با گردشگران و مسافران نوروزی صحبت کردم و این عزیزان نیز، مشکلات و کمبودهای گردشگری استان را مطرح و خواستار رفع آنها شدند.

وی اضافه کرد: کمبود سرویس‌های بهداشتی در مناطق مختلف گردشگری و تفریحی استان و همچنین کمبود زیرساخت‌های تفریحی بانوان در سواحل بویژه پلاژ بانوان از مهم‌ترین دغدغه‌های گردشگران بود که مطرح کردند.

استاندار بوشهر از سپاه استان بوشهر و دستگاه‌های فرهنگی در اجرای ویژه‌برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در سواحل استان در ایام نوروز تقدیر کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
گردشگر خارجی ؟!!!!!!!!!!!!!!!!
با سلام ،
بندر گناوه شهری است با درآمدهای سرشار ولی کمترین امکانات برای مسافران نوروزی ندارد . ظهر ها مسافران در کوچه و خیابان و در گرمای طاقت فرسا چادر میزنند . آب سالم پیدا نمی شود و بهداشت عمومی بسیار ضعیف است و آشغال در خیابان به وفور یافت می شود . 8 سال پیش که بنده به گناوه مسافرت کردم هم وضعیت به همین منوال بود و هیچ تغییری ایجادنشده بود . برعکس براز جان و تا حدی بوشهر بسیار تمیز و مهمان نواز بودند . لطفا رسیدگی کنید تا آبروی شهر حفظ شود . با تشکر
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار
وب گردی