بازدید 8250

دفاع ماجدی از انتخاب قلعه‌نویی و حمله به مرفاوی

کد خبر: ۱۱۶۸۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷ 17 March 2023

سرپرست پیشین فدراسیون فوتبال و عضو کنونی هیات‌رییسه فدراسیون از انتخاب قلعه‌نویی دفاع کرد و مرفاوی را مورد انتقاد قرار داد. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ میرشاد ماجدی درباره انتخاب امیر قلعه‌نویی به‌عنوان سرمربی تیم ملی ایران اظهار داشت: هر چه به سال 2023 نزدیک‌تر شدیم، روند واگذاری پول‌های ما کاهش یافته و حالا به صفر رسیده است. در جایی که نمی‌توانیم پول را به حساب کسی انتقال بدهیم، باید شیوه‌ کار خودمان را تغییر بدهیم. در این شرایط باید از افرادی استفاده می‌کردیم که در میان بهترین‌های کشور باشند و به آنها پرداختی داشته باشیم.

وی که با برنامه «ورزشگاه» گفت‌وگو می‌کرد، در پاسخ به این پرسش که با چه نتیجه‌ای می‌توانیم عملکرد قلعه‌نویی در تیم ملی را موفقیت‌آمیز بخوانیم، تصریح کرد: اگر به جمع چهار تیم نهایی جام ملت‌های آسیا برسیم، می‌توانیم بگوییم او کارنامه موفقی داشته و برای جام جهانی هم به او اعتماد کنیم.

دفاع ماجدی از انتخاب قلعه‌نویی و حمله به مرفاوی

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد برآورده نشدن شرایط لازم برای صمد مرفاوی در تیم فوتبال جوانان ایران خاطرنشان کرد: برخی خواسته‌های مالی مرفاوی تأمین نشد، اما با او صحبت کردیم و شرایط را پذیرفت. در جایی از مسابقات قهرمانی آسیا که باید ضربه نهایی را می‌زدیم و در اختیار کادر فنی بود، خوب عمل نکردیم. شاید از لحاظ سبک بازی عملکرد قابل قبولی مقابل عراق نداشتیم. نمی‌گویم مقابل عراق خیلی خوب بودیم، اما حریف با ما تفاوت چندانی نداشت.

ماجدی درباره وضعیت ادامه همکاری با مرفاوی عنوان کرد: در فوتبال کشورمان قانون است وقتی نتوانید در میان چهار تیم برتر باشید و تیم را به جام جهانی ببرید، قطعاً نگاه جدیدی وارد کار می‌شود. می‌توانیم اسم آن را فوتبال ایرانی یا نتیجه‌گرا بگذاریم، اما مرفاوی و همکارانش برای صعود ایران به جمع چهار تیم پایانی تمام زحمات خود را کشیدند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی