بازدید 2482

سررسید و سالنامه به صورت اختصاصی

کد خبر: ۱۱۶۷۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳ 09 October 2023

سررسید و سالنامه به صورت اختصاصی، نوعی از سررسید و سالنامه هایی 1403 هستند که بر اساس سفارش و نیاز مشتریان طراحی و تولید می شوند. این نوع از سررسید 1403 و سالنامه ها، دارای ویژگی ها، مشخصات و طرح های منحصر به فردی هستند که با توجه به هدف، بودجه و سلیقه مشتریان تعیین می شوند.

برخلاف سررسید و سالنامه های عمومی که در تیراژ های بالا و با قالب های استاندارد چاپ می شوند، سررسید و سالنامه های اختصاصی در تیراژ های پایین تر و با قالب های خاص چاپ می شوند.

این باعث می شود که سررسید و سالنامه های اختصاصی، دارای ارزش بیشتر و جذابیت بالاتری باشند. در شرکت ویرا گیفت انواع سررسید از جمله ، سررسید وزیری ، سررسید ارگانایزر ، سررسید اروپایی و سررسید های سه لت وجود دارند.

سررسید و سالنامه به صورت اختصاصی

چه مواردی شامل اختصاصی سازی سررسید می شود؟

• ابعاد اختصاصی : چنانچه سررسید یا سالنامه مورد نظر شما دارای قطعی خاص (به غیر از موارد معمول)باشد، می توانید آن را به صورت اختصاصی سفارش دهید. برای مثال، می توانید سررسید یا سالنامه را با قطع A4، A5، A6 یا هر قطع دلخواه دیگر تولید کنید.

 

• جلد اختصاصی: چنانچه برای جلد سررسید یا سالنامه خود پارچه یا متریالی خاص در نظر دارید، می توانید آن را به صورت اختصاصی سفارش دهید. برای مثال، می توانید جلد سررسید یا سالنامه را با چرم طبیعی، چرم مصنوعی، گالینگور، سلفونی، جیر و اشبالت و … تولید کنید.

• صفحات داخلی اختصاصی : چنانچه برای صفحات داخلی سررسید یا سالنامه خود طرح، رنگ، فونت، تقویم، عکس، لوگو، پادکست یا هر محتوای دلخواه دیگر را در نظر دارید، می توانید آن را به صورت اختصاصی سفارش دهید. برای مثال، می توانید صفحات داخلی سررسید یا سالنامه را با طرح های هندسی، گلدار، منظره، کارتونی و … زینت بدهید.

• لت گلاسه تبليغاتي : لت گلاسه يکي از روش های تبليغاتي است که در صفحات داخلي يک سالنامه يا ســرو رسيد قابل استفاده است. لت گلاسه يک کاغذ باريک و شفاف است که روي يک صفحه کاغذي قابل حک شده و با حروف بزرگ و رنگي نام يک شرکت يا برند را نشان مي دهد. لت گلاسه باعث جذب توجه بيشتر مشتريان به نام شما و افزودن زيبائي به صفحات داخلي سالنامه يا سرو رسيد شما مي شود.

• نوع صحافی اختصاصی: چنانچه برای نوع صحافی سررسید یا سالنامه خود روشی خاص در نظر دارید، می توانید آن را به صورت اختصاصی سفارش دهید. برای مثال، می توانید سررسید یا سالنامه را با روش های صحافی مانند چسب داغ، دوخت، حلقه، اسپیرال و … تولید کنید.

 

چه فوایدی دارد سفارش سررسید و سالنامه به صورت اختصاصی؟

سفارش سررسید و سالنامه 1403 به صورت اختصاصی، فواید زیر را دارد:

 

• شان دادن حس خلاقانگی، حضور فعال و حافظ كيفی در بازار

 

• ايجاد تماس بيشترو پيگيري بهترو جذب مشتری جديدي

 

• ايجاد حافظه قوی در ذهن مشتريان و افزايش وفاداري آن ها

 

• ارائه اطلاعات مفيد و كاربردي به مشتريان در طول سال

 

• افزايش اعتماد و اعتبار مشتريان به برند و خدمات

 

• تبليغات موثر و هزينه كمتر نسبت به رسانه هاي ديگر

 

• ايجاد تفاوت و برجستگي نسبت به رقبا

 

منبع : تولید سررسید اختصاصی

 

اطلاعات تماس ویراگیفت جهت سفارش ست مدیریتی

 

02155158427 – 02155159538 - 09374988560 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست