صفحه خبر لوگوبالا تابناک
مفید صفحه خبر نسخه موبایل
تابناک ورزشی موبایل خبر
با رأی سهامداران شرکت ملی صنایع مس ایران؛

«فملی» 60 هزار میلیارد تومانی شد

افزایش سرمایه 50 درصدی شرکت ملی صنایع مس ایران از محل سود انباشته در مجمع فوق العاده به تصویب رسید.
کد خبر: ۱۱۶۷۸۳۲
| |
3137 بازدید

«فملی» 60 هزار میلیارد تومانی شد

به گزارش «تابناک» به نقل از مس پرس، با این مصوبه سرمایه شرکت مس از محل سود انباشته به میزان 50 درصد از مبلغ 40 هزار میلیارد تومان به 60 هزار میلیارد تومان افزایش یافت.

مجمع شرکت ملی صنایع مس ایران روز دوشنبه 22 اسفند ماه درمحل همایش های بین المللی رازی با حضور سهامداران، نمایندگان سازمان بورس و حسابرسی، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره برگزار شد.

مفید صفحه خبر نسخه موبایل
تابناک ورزشی موبایل خبر
اشتراک گذاری
برچسب ها
سفرمارکت
گزارش خطا
برچسب منتخب
# جام جهانی ۲۰۲۶ # آیت الله سید مجتبی خامنه ای # عملیات وعده صادق 4 # جنگ منطقه ای # جنگ ایران و اسرائیل # جنگ ایران و آمریکا # شهادت رهبر انقلاب # مذاکرات ایران و آمریکا