بازدید 8443

عذرخواهی BBC برای بازگرداندن مجری معروف فوتبال

کد خبر: ۱۱۶۷۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳ 13 March 2023

به نقل از نشریه گاردین، گری لینکر ستاره اسبق فوتبال انگلیس و مجری سرشناس برنامه محبوب Match of the day در شبکه تلویزیونی BBC پس از تعلیق چند روز فعالیتش از سوی مدیران این شبکه کار خود را از سر خواهد گرفت.

لینکر چند روز پیش به خاطر انتشار توئیت‌هایی در انتقاد از سیاست‌های دولت انگلیس در مورد مهاجران از سوی رؤسای خود در شبکه BBC توبیخ شد و فعالیتش به حالت تعلیق درآمد. این تصمیم لینکر با واکنش منفی همکاران وی از جمله آلن شیرر و یان رایت (دو ستاره پیشین دیگر انگلیس که به‌عنوان مجری و مفسر در BBC فعالیت دارند) همراه شد و آنها نیز همکاری خود را با شبکه انگلیسی به‌صورت موقت قطع کردند.

در مواجهه با این وضعیت، شبکه BBC‌ تصمیم به عقب‌نشینی گرفت و تام دیوی مدیر اجرایی این شبکه با انتشار بیانیه‌ای ضمن عذرخواهی از مخاطبان خود، از سر گرفته شدن همکاری‌شان با لینکر را اعلام کرد.

در همین حال لینکر نیز بیانیه‌ای منتشر کرد و در آن نوشت: «خوشحالم که ما راهی برای ادامه همکاری‌مان پیدا کردیم. من از بازبینی صورت گرفته در سیاست‌های کاری شبکه استقبال می‌کنم و آماده‌ام تا برنامه را دوباره روی آنتن ببرم».

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۵
یه فرقی باید بین بریتانیایی ها و خاورمیانه ای ها باشه.
اونجا مدیر شبکه پسرخاله باجناغ کسی نیست که برای خودش امپراطوری تشکیل بده و‌گوشش به خواست عمومی بدهکار نباشه
قابل توجه مدیران شبکه سه
فرق اروپایی ها اعم از مردم و ودولتهای اروپایی با دولتها ومردم ایران درهمین مسائل است اینکه نمی گویند مرغ یک پا دارد ودر همه حال منافع خود اعم از منافع ملی ویا منافع فردی را ملاک تصمیم گیری های قرار می دهند.نمونه همین مسئله پیش امده درbbcبا درایت طرفین وبدون کناره گیری هیچ یک از طرفین(نه مدیر نه کارشناس یا گزارشگر )مسئله ختم بخیر شد.
ایران شاگرد را جای استاد می گذارند هیچ کاری نمی شود و به نظرات مردم توجه نمی شود و جالب است رئیس سازمان صدا و سیما بعد ار انتصاب اعلام می کند که مجری معروف را به سیما باز می گرداند ولی مدیر یک شبکه مخالف است و هیچ کاری از دست رئیس سازمان بر نمی آید این یعنی حق وتو ( مانند آمریکا که در سازمان ملل دارد)در نظر گرفتن نظرات مخاطبان ارزشی ندارد ولی در کشور انگلیس نظر مخاطبان برای مدیران شبکه ها ارزش دارد
یادی هم بکنیم از آقای فردوسی پور که چه ناجوانمردانه از برنامه خودش حذف شد
این نشون میده میشه با همدلی و همکاری به هدف رسید
قابل توجه افرادی مثل آقایان میثاقی و احمدی که نه تنها پشت عادل رو خالی کردن؛ بلکه انگار واسه رفتنش لحظه شماری میکردن!!!
چه جالب، صداوسیما ما هم با عادل فردوسی پور همچین کاری کرد. البته تیشه به ریشه برنامه ۹۰ زد .
گری لینکر, انسان و بازیکنی جوانمرد
و مقایسه کنید با عدم بازگشت فردوسی پور در زمان انتقادات به سیما
یعنی یه تیتر ساده رو هم غلط می زنید ! عذرخواهی رو برای کنارگذاشتنش کردن ف نه برای برگردوندنش !
تابی جون
تیتر با مطلب همخوانی ندارد
لطفا اصلاح نمایید
تیتر اشتباه!!! متن اشتباه!!!!
دقیقا شبیه عادل فردوسی پور شد. نه؟
آقای فردوسی پور ضمن اینکه عمیقا منتظر بازگشت شما و برنامه ارزنده تان به تلویزیون هستم و در نبود شما حتی جام جهانی هم صفایی نداشت و عملا اکثر بازی های را ندیدم. امیدوار همیشه موفق باشید.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل