بازدید 6009
۵
تیم یحیی یک دقیقه کم آورد

باخت دقیقه ۹۴ پرسپولیس ۱۰نفره به سپاهان پرحوصله

سپاهان با این برد 49 امتیازی شد و سال 1401 را با صدرنشینی به پایان رساند. پرسپولیس هم با 45 امتیاز در رده دوم باقی ماند و جبران اختلاف در هفته‌های باقیمانده برایش سخت شد.
کد خبر: ۱۱۶۷۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۶ 11 March 2023

سپاهان اصفهان در جدال شش امتیازی بالانشینان لیگ برتر ۲۲ پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی شکست داد و فرار قهرمانی را آغاز کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛  تیم‌های مدعی پرسپولیس و سپاهان در حساس‌ترین دیدار هفته بیست‌و‌سوم و شاید کل نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال، از ساعت 16:45 امروز (شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که تیم زردپوش میهمان با گل دقیقه 4+90 محمد کریمی به برتری یک بر صفر دست یافت تا شکست در جام حذفی را در لیگ جبران کند.

پرسپولیس برای دومین سال متوالی در آخر سال نتیجه نامطلوبی کسب کرد تا سال ۱۴۰۱ را هم دور از صدر به پایان رسانده باشد

سپاهان با این برد 49 امتیازی شد و سال 1401 را با صدرنشینی به پایان رساند. پرسپولیس هم با 45 امتیاز در رده دوم باقی ماند و جبران اختلاف در هفته‌های باقیمانده برایش سخت شد.

پرسپولیس در دقیقه ۲۱ بازی هم یک گل دریافت کرد که کمک داور آن را به اشتباه آفساید اعلام کرد. همچنین پریرا مهاجم برزیلی پرسپولیس که به جای لوکادیا خریداری شده بود، در آخرین لحظات نیمه نخست کارت زرد دوم را در صحنه‌ای که هیچ ضرورتی نداشت، دریافت کرد و اخراج شد تا کمر سرخپوشان را بشکند. این بازیکن تقریبا هیچ حرکت موثری در جریان یک نیمه حضورش در زمین انجام نداد، درست مثل بازی‌های قبلی که خنثی بود.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه (46-عیسی آل‌کثیر)، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر، مرتضی پورعلی‌گنجی (30-علی نعمتی)، مهدی ترابی (82- گئورگی گولسیانی)، میلاد سرلک (90-وحدت هنانوف)، کمال کامیابی‌نیا، وحید امیری، محمد عمری (82- سیامک نعمتی) و پریرا(اخراج در دقیقه ۴۵)

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، نیلسون جونیور، محمد دانشگر، رامین رضاییان (63-الیویرا فریرا)، مسعود ریگی، جلال علی‌محمدی، محمد کریمی، امید نورافکن، فرشاد احمدزاده (63- آریا یوسفی) و شهریار مغانلو.

داور: پیام حیدری

باخت دقیقه ۹۴ پرسپولیس ۱۰نفره به سپاهان پرحوصله

شرح گل:

پرسپولیس صفر- سپاهان یک(دقیقه ۴+۹۰: محمد کریمی): در آخرین موقعیت بازی مقاومت پرسپولیس ده نفره شکسته شد. محمد کریمی با شهریار مغانلو داخل محوطه جریمه یک و دو کردند و در نهایت خود کریمی با شوت بی نقص به گوشه دروازه بیرانوند و دور از دستان گلر بلندقامت سرخ‌ها، پیام آور شادی برای میهمان زردپوش شد تا انتقام کامل شود‌.

لحظات حساس مسابقه

دقیقه ۱۳: اولین موقعیت جدی این دیدار را پرسپولیس ایجاد کرد و شوت خطرناک مهدی ترابی را پیام نیازمند به خوبی جمع کرد.

دقیقه ۲۲: سپاهان موفق شد گل اول را به ثمر برساند اما کمک داور این دیدار به دلیل افساید گل را مردد اعلام کرد. با این گل برای چند لحظه ورزشگاه به سکوت فرو رفت اما بعد از مردود شدن دوباره هیاهو در استادیوم حاکم شد و سپاهانی‌ها اعتراض شدیدی به این تصمیم داشتند. در تصاویر آهسته تلویزیونی مشخص شد که گل سالم بوده و کمک داور اشتباه کرده است.

باخت دقیقه ۹۴ پرسپولیس ۱۰نفره به سپاهان پرحوصله

دقیقه ۲۶: سپاهان در چند موقعیت فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما مدافعان پرسپولیس مقابل فشار حملات سپاهان مقاومت کردند.

دقیقه ۳۰: مرتضی پورعلی‌گنجی دچار مصدومیت شدید از ناحیه گردن شد و جای خود را به علی نعمتی داد. پورعلی گنجی برای ادامه درمان مصدومیتش راهی بیمارستان شد.

باخت دقیقه ۹۴ پرسپولیس ۱۰نفره به سپاهان پرحوصله

دقیقه ۴۵: فرار وحید امیری از جناح چپ خط دفاعی سپاهان و پاس در عرض خطرناک این بازیکن با ضربه امید عالیشاه همراه بود که این توپ را پیام نیازمند مهار کرد و توپ دفع شد.

دقیقه ۲+۴۵: لئاندرو پریرا به دلیل خطای خطرناک بر روی بازیکن سپاهان کارت زرد دوم را دریافت کرد و از زمین بازی اخراج شد.

دقیقه ۵۶: ارسال خطرناک رامین رضاییان با ضربه سر زیبا شهریار مغانلو همراه بود که توپ دقیقا به جایی رفت که بیرانوند در آنجا حضور داشت.

دقیقه ۶۲: ضربه امیری از پشت محوطه جریمه با دفع ناقص پیام نیازمند راهی کرنر شد.

دقیقه ۶۸: شوت خطرناک و پر قدرت امیدنورافکن از پشت محوطه جریمه را بیرانوند مهار کرد.

دقیقه ۸۹: ضربه پرقدرت اولیویرا فررا از پشت محوطه جریمه را باز هم بیرانوند مهار کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
خدعه ...پیروانی جواب نداد
چقدر چسبید بازی .. مخصوصا باخت به موقع پیروزی چرا تماشاگران مردمی و پر طرفدار پیروزی فحاشی کرده و اشیاء پرت میکردن؟شاید هم تماشاگران استقلال بیشون اومده و میخواستن این تیم مردمی رو به حاشیه ببرن چی بگم والا...کمیته انظباطی اگه تیم های سپاهان و استقلال رو جریمه و دو بازی خانگی محروم کنه هواداران سایر تیم ها دیگه جرات نمیکنن برن وسط هواداران تیم مردمی پیروزی
خدایا؛ چی میشه دیگه این جواد خیابانی بازی‌های پرسپولیس با تیم ملی رو گزارش نکنه..
چند سوال
چرا تابناک به عنوان یک سایت خبری بی طرف روی اشتباه داوری در رد کل سالم سپاهان کار نکرد اگر این اتفاق برای پرسپولیس رخ داده بود چند تیتر خبری در حمایت از پرسپولیس کار می کرد
اگر سپاهان موفق به گل زنی در دقایق اخر بازی نشده بود و این گل سالم مردود شده بود باز امتیاز برای پرسپولیس به کمک داور و کمک داور بازی بود پس سپاهان با تیم پرسپولیس و داور و کمک داوران بازی در داخل زمین بازی می کرد و کمیته انضباطی که چند بازیکن سپاهان را محروم کرد در خارج از زمین، و برنده بازی شد
چرا آقای خیابانی گزارشگر بازی که باید بی طرف گزارش کند رعایت بی طرفی را در گزارش بازی نمی کرد پیشنهاد می دهم اقای خیابانی یک بار گزارش خود را بطور کامل ببیند و از هواداران سپاهان عذر خواهی کند

چرا باید تیم های شهرستانی در مقابل پرسپولیس با یک تیم حداقل 14 و 15 نفره بازی کنند
چرک پولیس همانطور که نا جوانمردانه در تبریز برده بود سپاهان مردانه با دو گل انتقام سختی از ترسوها گرفت
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست