بازدید 3334

۴ کشته و ۶ مجروح در انفجار مرگبار مواد محترقه

کد خبر: ۱۱۶۶۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۱ 06 March 2023

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مرگ چهار تن در پی انفجار مرگبار موادمحترقه در مرکز تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، سید جلال ملکی در این‌باره گفت: در ساعت ۱۱:۴۳ پیش از ظهر دیروز یک مورد حادثه انفجار موادمحترقه در محدوده خیابان انقلاب اسلامی بعد از پل چوبی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان پنج ایستگاه را به همراه تجهیزات لازم به محل حادثه اعزام کرد.وی با بیان این که محل حادثه یک ساختمان سه طبقه قدیمی بود، گفت:‌ هنگام حضور آتش‌نشانان در محل این ساختمان مشاهده شد که شعله‌های آتش تمام این ساختمان را فرا گرفته است.

همزمان با توجه به این که اعلام شده بود برخی از افراد در ساختمان محبوس هستند، آتش‌نشانان در همان دقایق اولیه پنج زن را که دچار سوختگی شده بودند از داخل ساختمان خارج کردند و به عوامل اورژانس مستقر در محل تحویل دادند.سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان این که همزمان عملیات جست وجو و اطفای حریق نیز ادامه یافت، گفت: تاکنون این حادثه چهار فوتی شامل سه مرد و یک زن داشته که اجساد این افراد از محل خارج شده است.

جست وجو برای یافتن دیگر اجساد احتمالی ادامه دارد. ملکی با بیان این که عملیات جست وجوی آتش‌نشانان در این محل ادامه دارد، گفت: علت این حادثه انفجار موادمحترقه بوده است. متاسفانه برخی از افراد در آستانه چهارشنبه‌سوری به تولید و نگهداری از پیش‌سازهای این مواد اقدام می‌کنند که به وقوع چنین حوادثی منجر می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان