بازدید 3602

شب شیرین استقلال؛ فیفا پرونده پادوانی را بست

کد خبر: ۱۱۶۶۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۵ 06 March 2023

علی امیری قائم مقام باشگاه استقلال پس از برتری این تیم مقابل گل‌گهر اظهار داشت: علیرغم تلاش زیادی که بازیکنان کردند یک گل غافلگیرکننده خوردیم، ولی خدا را شکر با درایت سرمربی و تعویض‌ها تیم به بازی برگشت. سه امتیاز این بازی برای ما نیاز بود و با توجه به اینکه رقبا بازی‌های خودشان را برده بودند، برد امروز ما را در کورس قهرمانی نگه داشت.

وی درباره اعتراض گل‌گهری‌ها به پنالتی اعلام شده به سود استقلال گفت: پنالتی کاملاً درست بود. در جایی که من نشسته بودم تلویزیون بود و پنالتی کاملاً درست بود. بنیادی‌فر داور بین‌المللی و بااقتداری است. شاید خیلی‌ها در آن دقایق از اعلام پنالتی سر باز می‌زدند، ولی او با درایت و پشتوانه بین‌المللی که داشت پنالتی را اعلام کرد. خواسته ما هم این بود که بهترین داورها را بگذارند تا حق این تیم ضایع نشود.

قائم مقام باشگاه استقلال در مورد اهدای پیراهن این تیم به اعضای کادر فنی گل‌گهر پیش از بازی توضیح داد: استقلال در راستای سیاست فرهنگی که دارد از سرمربی و مربیان حریف که در باشگاه استقلال بوده‌اند، تقدیر می‌کند. این دستور مدیرعامل باشگاه است. امروز از سه نفر از اعضای کادر فنی گل‌گهر تقدیر کردیم و پیراهنی با شماره این دوستان به آنها تقدیم شد.

امیری در پاسخ به این پرسش که «آیا اتفاق جدیدی برای تأمین منابع مالی افتاده است؟»، تصریح کرد: خبری که امروز فتح‌الله‌زاده به من داده این است که فیفا امروز طی نامه‌ای که به باشگاه استقلال زد رسماً اعلام کرد، پرونده پادوانی مختومه شده است. همانطور که گفته بودم اگر او شماره حساب نمی‌داد پرونده بسته می‌شد. برای تهیه منابع مالی هم مدیرعامل باشگاه دو سه روز است شب و روزش را گذاشته. حتی شخصاً برای تهیه اسپانسر به شهرستان سفر کرده بود. امیدوارم در موعد مقرر بدهی استراماچونی پرداخت شود. همه می‌دانیم که بزرگترین مشکل استقلال بدهی به استراماچونی است و امیدوارم با درایت مدیرعامل باشگاه این مشکل حل شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل