بازدید 4275

مرگ کودک در شلیک پلیس  به خودروی مشکوک

کد خبر: ۱۱۶۶۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۵ 05 March 2023

همزمان با شلیک گلوله پلیس به یک خودرو در شهرستان ورزنه اصفهان و مرگ یک کودک رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان اصفهان توضیحاتی ارائه داد.  

به گزارش میزان، سید محسن بنیمی درباره جزئیات حادثه تیراندازی منجر به فوت یک کودک توسط پلیس در شهرستان ورزنه استان اصفهان گفت: حوالی ساعت ۱۷:۳۰عصر روز پنجشنبه ۱۱ اسفند، گزارش مشکوک بودن یک خودرو به مجموعه انتظامی شهرستان ورزنه استان اصفهان داده شد.

مأموران انتظامی به محض دریافت گزارش و شناسایی خودرو، طرح مهار خودرو را اجرایی کردند و خودروی سواری پژو حین اجرای طرح مهار پلیس، از ایست و بازرسی شهرستان ورزنه عبور کرد.

مأموران برای متوقف کردن خودرو به سمت آن تیراندازی کردند، اما در پی این اتفاق، یکی از تیر‌های شلیک شده به یکی از ۴ سرنشین خودرو که کودک بود، اصابت کرد و این کودک خردسال فوت شد.  

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان اصفهان با اشاره به تشکیل پرونده قضایی در دادگستری شهرستان ورزنه با همین موضوع گفت: اقدامات لازم قضایی توسط رئیس حوزه قضایی شهرستان ورزنه انجام و پرونده با صدور قرار عدم صلاحیت به سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان اصفهان ارجاع شد.

پس از دریافت این پرونده وارد عمل شدیم و با توجه به صدور قرار تأمین برای مأموری که اقدام به تیراندازی کرده بود، بازپرس پرونده تحقیقات خود را آغاز کرده است. مصمم به بررسی هرچه دقیق‌تر پرونده هستیم و در این باره به بازپرس پرونده تأکید مؤکد شده تا به سرعت و با دقت بالا پرونده با رعایت حقوق شهروندی مورد بررسی و نتیجه نهایی گزارش شود.  

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان اصفهان درخصوص علت متوقف کردن خودروی سواری توسط عوامل انتظامی شهرستان ورزنه، گفت: در این رابطه به پلیس اعلام شده بود که خودرویی مشکوک است و پلیس نیز بر این اساس وارد عمل شده است.

به گفته بنیمی، البته این موضوع نیز باید بررسی شود و مدارک و مستندات و اظهارات شهود و مطلعان اخذ و در خصوص این موارد تحقیقات لازم صورت بگیرد.

 وی در رابطه با اینکه آیا تیراندازی مأموران پلیس پس از فرار صورت گرفته یا خیر؟ گفت: گزارشی که نیروی انتظامی داده مبنی بر این است که خودروی مذکور از محلی که باید متوقف می‌‎شده، عبور کرده است که این مورد نیز در دست بررسی است و لازم به ذکر است از خودروی مذکور هیچ اقلام ممنوعه‌ای کشف نشده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی