بازدید 10814
رییس جمهور مطرح کرد

مساله‌سازی مسمومیت دانش‌آموزان مدارس، ترفند دشمن برای ناامیدی مردم است / وزیر کشور و وزیر اطلاعات مامور به بررسی و پیگیری موضوع شدند

رئیس جمهور گفت: دشمن با ترفند و راه‌اندازی مساله مسمومیت دانش‌آموزان، به دنبال ناامیدسازی مردم است که دستورهای ویژه به وزرای کشور و اطلاعات برای شناسایی و برخورد با عوامل آن داده شده است.
کد خبر: ۱۱۶۶۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸ 03 March 2023

مسئله‌سازی مسمومیت دانش‌آموزان مدارس ترفند دشمن برای ناامیدی مردم است/وزیر کشور و وزیر اطلاعات مامور به بررسی و پیگیری موضوع شدند


تابناک _ سید ابراهیم رئیسی، روز جمعه در اجتماع مردم شهر خورموج، مرکز شهرستان دشتی استان بوشهر اظهار کرد: دشمن با ایجاد ناامنی در حوزه‌های مختلف به دنبال ایجاد آشوب در کشور است که تاکنون با حضور و مقابله مردم نقش بر آب شده است.

وی با اشاره به اتفاقات رخ‌ داده در برخی مدارس بیان کرد: دشمن می‌خواهد در مدارس با ایجاد دلهره و با ناامنی و فضای ترس و ناامیدی در حوزه‌های مختلف، آشوب به پا کند.

رئیس جمهور ادامه داد: ایجاد آشوب‌های خیابانی، مالی، ارزی و مساله سازی امنیتی در حوزه تحصیل و مدارس از ترفند‌های دشمن برا‌ی ناامیدی مردم است.

وی بیان کرد: وزیر کشور و وزیر اطلاعات را مأمور کردیم که موضوعات اخیر در مدارس را سریع پی‌گیری کرده و با گزارش سریع و دقیق به مردم این توطئه را خنثی کنند.

رئیس جمهور با بیان اینکه از وعده خود به مردم برای ایجاد اشتغال عقب نیستیم گفت: وعده ایجاد سالانه یک میلیون شغل محقق شد. امروز آنچه ملت بزرگ ایران از آن برخوردار هستند، استقلال و آزادی است.

وی با اشاره به مردم‌سالاری دینی در ایران اسلامی بیان کرد: وفاداری مردم و استقلال ایران اسلامی و حمایت از مظلومان و مستضعفان موجب خشم دشمنان شده است.

رئیس جمهور کشورمان با بیان اینکه «ما می‌توانیم» نه تنها در عرصه‌های نظامی و امنیتی محقق شده است، تصریح کرد: امروز در همه صحنه‌ها شاهد تحقق اراده ملت ایران و تجسم شعار ما می‌توانیم هستیم.

وی با اشاره به اینکه پارس جنوبی برای کشور تولید اقتدار کرده، ادامه داد: زنان و مردان ما تصمیم گرفتند که استقلال و خودکفایی را در عرصه‌های مختلف زندگی عملیاتی و اجرایی کنند.

رئیسی افزود: تحریم و تهدید نسبت به کشور ما از سوی دشمنان بسیار شده، ولی به اذعان خودشان این فشار‌های حداکثری با حضور و انسجام ملت ایران اسلامی شکست خورده است.

وی با اشاره به پیشرفت کشور اظهار کرد: حضور در صحنه ملت ایران باعث شکست و عصبانی شدن دشمن شده است. به همین دلیل در تلاشند با جنگ ترکیبی، قطار پیشرفت را در کشور متوقف کنند.

رئیس جمهور افزود: دشمن با همه ترفند‌ها و نیرنگ‌ها در جنگ نظامی موفق نشد، در جنگ اقتصادی شکست خورد و در جنگ ترکیبی نیز دنبال این است که بر سفره و معیشت مردم تأثیر بگذارد و مردم را ناامید کند.

رئیسی گفت: با وجود همه نقشه‌های دشمنان، حضور عزتمندانه و مقتدرانه مردم در همه شهر‌ها و روستا‌ها در روز ۲۲ بهمن بار دیگر نقشه‌های دشمن را شکست دادند؛ اعتراف آنان به این مساله و اینکه ۲۲ بهمن امسال با سال‌های قبل متفاوت است گواهی براین مدعاست.

رئیس جمهور با بیان اینکه مردم با همه وجود خود پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند، افزود: همه وظیفه داریم در کنار مردم باشیم و بهترین و بیشترین خدمات را به آن‌ها ارائه کنیم.

وی گفت: از سفر اول به استان بوشهر تا کنون گام‌های خوبی در زمینه رفع مشکلات آب برداشته شده است و امروز شاهد افتتاح طرح‌های بزرگی در این استان بودیم تا مردم از آب گوارا برخوردار شوند.

 رئیسی از توسعه راه‌های این استان خبر داد و افزود: در توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی اقدامات خوبی صورت گرفته و طرح‌های مهمی اجرا شده است.

وی با اشاره به افتتاح و واگذاری مسکن مورد نیاز محرومان اظهار کرد: تلاش داریم با تأمین نیاز‌های مردم زمینه مسکن‌دار شدن زوج‌های جوان فراهم شود.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه بیکاری در استان بوشهر معنا ندارد، افزود: درصد اشتغال در این دولت افزایش یافته و بیکاری کاهش یافته، ولی همچنان باید زمینه توسعه اشتغال فراهم شود.

وی با بیان اینکه بیکاری نباید خانواده‌های ما را رنج بدهد، تصریح کرد: باید با توسعه تولید و صنعت شاهد توسعه اشتغال و رفع مشکل بیکاری باشیم. دولت مصمم است با کمک مردم حرکتی جهادی در عرصه اشتغال داشته باشد.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه از وعده یک میلیون شغل در سال عقب نیستیم تصریح کرد: در استان بوشهر نیز شاهد اقدامات بسیار خوبی هستیم.

وی با اشاره به اینکه تلاش داریم به کمک مردم زمینه رفع مشکلات را فراهم کنیم، اضافه کرد: تلاش می‌شود، شهرستان دشتی از شاخص‌های برخورداری بهره‌مند شود و زمینه توسعه گردشگری در این منطقه فعال می‌شود.

رئیسی توسعه زیرساخت‌های درمانی در شهرستان دشتی را یکی دیگر از مسائل دانست و بیان کرد: رفع نیاز به پزشک متخصص و تجهیزات پزشکی در این شهرستان نیز بجد دنبال می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۷
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۱۰۳
عمل کنید حرف نزنید لطفاً!!!!!! وعده هاتون رو اجرایی کنید .
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
توضیح دهید که عوض چی امنیت داریم!؟ اصلاً امنیت داریم؟
تمام مشکلات از دشمن
پاسخ ها
ربنا
| Brazil |
۲۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
تا مسولیت کارمان را بعهده نگیریم پیشرفت نمی‌کنیم جناب آقای ریسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
بله دشمن . برای توجیه از ناکارامدیها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
دشمن دست از سر ما برداره تحریم هارو برداره بعدا باشه حق با تو هستش اگه مشکلی موند
خب مدارس دخترون را تعطیل کن ما که رفتیم چی شدیم که حالا اینا برن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
از طرز فکرتون معلومه که نباید هم چیزی میشدید!
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
شما فرق مي كنيد . اموزش و پرورش روي شما تاثيري نداره
اکثر قوانین به نفع زنان است و زنان از امتیازات عجیب و غریب برخوردارند و به علت نفوذ شدید مدافعان حقوق زنان در مراجع قانونی ، مردان عملا جنس درجه دو محسوب می شوند.
اکثر رسانه ها ، قانونگذاران ، وکلا و دولتها تنها از حقوق زنان صحبت می کنند و حقوق مردان فراموش شده است.
مشکلات زنان بسیار پیش پا افتاده است در حالیکه مشکلات مردان ده ها و چه بسا صدها برابر مشکلات زنان است.
به راستی در این دنیای تحت سیطره فمنیست ، مردان برای دفاع از خود چه می توانند بکنند ، وقتی که همه چیز تحت کنترل فمنیست هاست ، از رسانه ها گرفته تا قانونگذاران ، وکلا ، وزرا ، هنرپیشه ها ، فوتبالیستها ، خواننده ها ، دولتها و همه و همه فقط و فقط از حقوق زنان صحبت می کنند.
وقت آن رسیده یک اتحاد سراسری از مردان جهت مقابله با این فمنیست های بی رحم شکل گیرد تا پیش از این حقوق مردان در سایه مظلوم نمائیهای بی پایان مدافعان فرصت طلب ، زیاده خواه و بی منطق حقوق زنان پایمال نگردد.
جنبش جهانی حقوق مردان باید هر چه سریعتر در برابر فمنیست های فاشیست ، زیاده خواه و بی منطق تاسیس گردد.
پاسخ ها
بابک
| Poland |
۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
اگر اینجور که می گی واقعا همه چی به نفع زنان است خوب برو جراحی کن زن شو!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
احسنت این روزا حرف حق بزنی انسان های فاسد بیشتر منفی میزنن
چرا زودتر انجام ندای .....
این دشمن کیه؟ چرا اسم نداره؟ اسمشو بگید! چرا هرچی میشه میگید دشمن؟ مگه نمیگفتین دشمن هیچ غلطی نمیتونه بکنه؟ پس چی شده ؟ هرچی میشه تقصیر دشمنه؟! پس خیلی غلطها میتونه بکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
دقیقا..... متاسفانه بخش طنز تلخ همینجاست...... این مسئولین گرانقدر و طرفدارهای اونا در یک جا مدعی میشن که دشمن(امریکا، اسرائیل و غرب) هیچ غلطی نمی تونن بکنن اما در واقع تمام کمبودها، مشکلات، گرانی، دزدی، کم کاری، رانت، فساد، باند بازی،تورم و ..... رو به همون دشمنی که هیچ غلطی نمی تونه بکنه، نسبت می دن!!!!!!!!!!!!!!!! بابا اگه تحریم ها یه کاغذ پاره بیشتر نیست، چرا مشکلات رو به تحریم ها وصل می کنین!!!!! اگه دشمن هیچ غلطی نمی تونه بکنه، پس این همه داستان چیه؟ پس چطور تو روز روشن دانشمندان ما رو ترور می کنن؟ چطور بهترین سردار ما رو با موشک می زنن؟ چطور اسناد مهم هسته ای رو بار وانت می کنن و 7 نفر رو هم می کشن؟ چطور به مدارس ما حمله سیمیایی می کنن؟چط.ر قادر به برهم زدن نظم عمومی داخل شهرها هستن؟ چطور قادر به ارسال قطعات پهباد هستن و بعد با همون پهباد ها مراکز حساس رو می زنن؟ و هزاران هزار تا از این دست اتفاقات که ممکنه خیلی از اونا توسط سرویس های امنیتی ما قبل از اقدام شناسایی بشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
اسرائیل و آمریکا و عربستان و غرب پرست های داخلی به اصافه اختلاس طلب ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
دشمت هیچ غاطی نمیتونه بکنه اگه خائن های داخلی سربازش نشن و کمکش نکنن ما هرچی میکشیم مردم خودمونه ببشترش و از داخل مخصوصا غربگداها
پدر جان اگه یه ذره برات مهم بود چی مردم رو خشمگین کرده لازم نبود دنبال این باشی که دشمن رو چی خشمگین کرده. اگه دولتی پشتوانه مردمی داشته باشه هیچ قدرتی به خودش اجازه نمیده دست از پا خطا کنه. دولتای اروپایی رو مثال نمیزنم، چه کسی جرات میکنه برای ژاپن و سنگاپور و مالزی خط و نشون بکشه؟
در ضمن لطفا دست بردار از این قطار و ریل و لوکوموتیو...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
اولا اینکه شما همه مردم نیستید! معمولا سرپرست های خانوار طرفدار نظام هستن نوجوان های الاف دنبال آشوب جنسی و مسایل خاکبرسری پس انقدر مردم مردم نکن
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
لوکوموتیر صحیح است
در چند ماه گذشته نیروهای امنیتی کجا بودند و چرا کاری نکردند ‌ با دشمن دشمن گفتن چیزی حل نمیشه
همه کار دشمن میکند پس شما چکار میکنید ان وضع دلار این هم وضع امنیت که گقتید داریم
ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کارند
تا تو ...............
شب دراز هست و قلندر بیدار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
تو که الان میری میخوابی اما مطمئن باش ما بیداریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
شمایی که مطمئنی بیداری ، بدرد خودت میخوره وقتی بیدار بودنت هیچ سودی برای هیچ کسی نداره
پارس جنوبی را خاتمی راه انداخت.
جمعش کن عمو سه ماه شد بابا . البته خوبه که دیگه تکذیب نمیکنین خودش پیشرفته برای شما
آقای رئیس جمهور : آفرینv. دشمن سم رو ریخته تو تانکر آب مدارس .
وای چقدر زحمت کشیدی که به این نتیجه رسیدی!!!
تو رو خدا اینقدر فسفر مغزت رو نسوزون!! بزارش برای مملکت داری شایسته ات!!!
وجدانا یه مصاحبه بزارید با شاگرد اول دکتری هیئت دولت، بیاد بگه من تو این مدت چه کار کردم، حضورم چه تاثیری داشته و اگر نبودم چه مشکلی ایجاد میشد که من الان مانعش شدم
شما بخودتون زحمت ندید آقای ریس جمهور بعد از نزدیک به 3 ماه. ما راضی به عرق ریختن شما برای مردم نیستیم.
بقول خودتون مردم جلوی اینها می ایستند.
دولت شش کلاسی بی عرضه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
دکتر شما از انگلیس مدرک داشت اما بلد نبود انگلیسی حرف ب نه
ترفند دشمن؟ هرچی میشه میگین دشمن. پس شما چکاره این؟ دشمن که هرکاری دلش بخواد داره میکنه و شماها هم فقط نشستین آه و ناله میکنین. این مملکت داریتونه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
ما چیکاره ایم؟ ما داریم مقاومت میکنیم که سوریه و عراق و لیبی و تونس نشی
خسته نشدی از گفتن اینهمه شعار؟؟؟به ادعای بانک مرکزی خودت،تورم امسال نسبت به پارسال 55درصد،دلار60تومن،پراید340 تومن و.... و هنوز توی عالم خیال از قطار حرکت پیشرفت،حرف میزنی حضرت دکتر؟؟؟!!آیت الله؟؟؟!!
اقاىً ريسى
براى اين ريس جمهور شذى كه از جان و مال و نواميس مردم نگهدارى كنى
ايا در مقابل خدا و مردم ايران وجدان اسوده يى دارى وقتىً مي بينى كه دختران و پسران مدارس اين مرز و بوم كه هر كدام انان ميتوانند جاي فرزندان شما باشند در معرض حملات شيميايى قرار گرفته و شما عليرغم اينكه ميدانيد چه كسانى پشت اين جنايت هولناك هستند انرا كتمان ميكنيد
تقيه كافى است و بكبار هم كه شده در كنار اين مردم نجيب قرا گيريد و پاسخگوىً انان باشيد
رستگار شويد
این دشمن اگه نبود ما مشکلات را به گردن کی می انداختیم !!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
فعلا که هست ... شما غرب پرست ها هم دشمن هستید تازه
وزیر کشور که گفت به خاطر استرس بوده و مشکلی نیست دیگه پیگیر چی باشه
شما که میدونی اینا ترفند دشمن است دیگه چرا اینا رو مامور رسیدگی به موضوع کردی
چیزی که منشا آن دشمن عنوان شود دیگر در دست بررسی نخواهد بود چرا که دشمن حربه ای برای اتهاد است
اشتباه بزرگی کردید
این که پیاز شده کیلو ۴۰ ۵۰ هزار تومان هم کار دشمن است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
نه پس کار منه
مسئله‌سازی مسمومیت دانش‌آموزان مدارس یعنی چی دقیقا یعنی مسئله مهمی نیست ولی دشمن داره اون رو تبدیل به مسئله میکنه؟ یا مسمومیت دانش آموزان کار دشمن است؟
اگر اين دشمن نبود چه توجيهي داشتمد مسئولين ما براي كار شان !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
فعلا که هست
بچه‌ها!
دیدید چقدر راحته!
یه سمتی داری، همینجوری اداره میکنی مملکت رو، هر مشکلی هم بود میزاری پای دشمن
به همین سادگی!!
بعد از سه ماه تازه به فکر مسمومیت دختران دانش آموز افتادند اینم شد مثل کرونا که از آذر ۹۸ علائم آن در ایران دیده شد ولی اینا انکار میکردند وقتی مجبور به اعتراف شدند که موج اول کرونا تمام ایران رو فرا گرفت الان هم تا ماجرا به تهران نرسید واکنشی نشون نمیدادن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
من هفته پیش که از جایی بر می گشتم متوجه شدم که همین الان هم هیچ مامور بهداشتی در فرودگاه بین المللی امام وجود ندارد تا لااقل تب مسافرهای ورودی را بگیرد. در صورتی که هم قطر و هم کشور مقصدی که رفتم یک تیم کامل در ورود به کشورشان ما را بررسی کردند و بدن تست کرونا اجازه ورود نمی دهند.
چقدر با قطعیت نظر دادند.
آقای رئیسی هیچ در هیچ، واقعا باختید. بعنوان مثال سوال میکنم ، اگر بحث مسمومیت ها کار دشمن است، یعنی موضوع بحث امنیت ملی است بجای برخورد قاطع، هنوز در شک بین یک و دو استخاره میکند! یکی میگوید موضوع بیشتر احساسی است! آن یکی میگوید موضوع اصلا مهم نیست! اینطرف میروند قم محضر مراجع تقلید! و حالا میگویید کار دشمن است! یعنی شما در برخورد با دشمن اینقدر دچار تعلل و‌ تساهل هستید؟ حالا از طرف دیگر، در افکار عمومی این سوال مطرح است که اگر در یکی از همین مدارس، شعری خوانده می شد یا شعاری نوشته می شد، ظرف ۲۴ تا ۴۸ ساعت متهم دستگیر و تا کنون به چند زبان زنده دنیا اظهار پشیمانی کرده بود!!! آیا واقعیت غیر از این است؟ من خواهشم اینست که یکی از راهکارهایی که در هفت هزار صفحه ادعا کردید را رو کنید و نگرانی جامعه را برطرف کنید. مگر ادعا نکردید برای هر مشکلی راه حلی دارید ؟ کجاست اژدهایی را که در جیب داشتید را بیاندازید و مارهای جادوگران خُرد را ببلعد. مگر نگفتید ۸۰ درصد مشکلات ما، مدیریتی است، بسیار خوب حل کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
بنده خدا راست گفته ۸۰ درصد مشکلات مدیریتی است وقتی خودشم نمیتونه کاری بکنه یعنی اینکه نظریه درستی داده فقط یه کوچولو درصدشو کم تخمین زده ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
,
"مسئله‌سازی مسمومیت دانش‌آموزان مدارس ترفند دشمن برای ناامیدی مردم است" آقای رئیسی شما که سالها رئیس قوه قضائیه بوده اید. اگر واقعاً می خواهید این ترفند دشمن را خنثی کنید هر چه سریعتر آمر و عامل چنین وحشی گری هایی ( هم مسموم کنندگان و هم ضرب و شتم کننده والدین این دانش آموزان که در ویدیو موجود است) را دستگیر و ضمن محاکمه علنی آنها را به سزای عمل خود برسانید.
خوب همه چیزو به نام دشمن می زنید
یعنی آنقدر که این دشمن برای ما هزینه میکنه در زمان جنگ سرد برای شوروی هزینه نکرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
واقعیته
بدون شک کار داعشی هائی است که به حرم شاهچراغ حمله کردند وعدهای را درنماز وزیارت کشتند ومجروح کردند۔کسآنی که به نماز گزاران در مساجد درحال سجده خداوند رحم نمی کنند به کودکان رحم میکنند۔
امان از دست این دشمن!
مسیولین همه کارآمد و باسواد و مخلص، ولی دشمن دشمن !!!
اگه دشمن نبود ما الان در اوج بودیم!!!!!
نازین دکتر میفرمایید دشمن از اسمان سموم پروازی میفرسته داخل مدارس ایران دکتر جان درحد تحصیل دکترایتان فرمایش کنید نکنه فکر میکنی مابیسوادیم
مسمومیت با گاز دختران ایرانی در مدارس و خوابگاه های دانشجویی توسط هر گروهی یک رفتار تروریستی است و امنیت داخلی ایران را زیر سوال برده است و رفتار دوگانه و همراه با تاخیر و منفعلانه دستگاه های دولتی و قضایی همانند اسیدپاشی اصفهان، علاوه بر افزایش شکاف بین مردم و دولت ، بی اعتمادی به دولت را افزایش چشمگیری می دهد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
شکاف نه بلکه دره و اقیانوس
برای ناامیدی مردم تو تنهایی کافی بودی
لعنت بر استکبار
خیلی برای شما مهم بود از سه ماه پیش فکری می کردیذ
درخت دروغ هیچ وقت سبز نمی شه
خسته نباشید بعد از ۴ ماه بفکر افتادید
اگر مسموم سازی سریالی شاگردان مدارس کار دشمنان است چرا دستگیرشان نمیکنید و حتی والدینشان را هم کتک میزنید؟
من به سیاست خارجی انتقاد دارم اما اتفاقات چند وقت اخیر در ایران را فقط به هدف بر هم زدن تمرکز دولت میدانم. اگر بگذارند کشور کمی آرامش بیابد و اقدامات عدالت محور دولت اجرا شود، بسیاری از پرتوقع ها، مفت خورها، فاسدها، دلالها و منافقان منفعت طلب متضرر میشوند و این چیزی نیست که به راحتی از آن بگذرند بنابراین حتی اگر شده این کشور را آتش بزنند دست از بحران سازی برای کشور بر نمیدارند. نگاه کنید فقط به یک قلم رو ندادن به سلبریتی ها و محدود کردن مفت خوری آنها از بیت المال. ببینید شش ماه است چطور خودشان را جر داده اند و از هر فرصتی برای تحریک مردم ساده لوح استفاده میکنند. برخورد با کسانی که با مسمومیت دانش آموزان برای کشور بحران درست میکنند، باید بسیار بسیار شدید باشد حتی اگر از روی نادانی و عامل بی جیر و مواجب شدن بدذات ها باشد.
آقای رئیسی نیازبه اینهمه زحمت برای یافتن عاملین حمله به مدارس دخترانه نیست کافیست ازنصابهای دوربین های تشخیص چهره که زیادترازنیازداریم بخواهید دوروبر
مدارس راپوشش دهند بلافاصله غائله ختم میشود نیازی به زحمت انداختن وزیراطلاعات وکشورنیست این گرهی است که بادست نحیفی هم بازمیشودفقط اندکی اراده کافیست ودرنتیجه برای شمااعتباروبرای خانواده هاآرامش میآورد فراموش نفرمائید دوصدگفته چون نیم کردارنیست شاید دشمن ماگاهی خودمان باشیم ونه دیگران
مگر مردم غیر از درخواست بررسی و پیگیری موضوع چیز دیگه ای می‌خوان،
تا چند روز پيش ميگفتيد الكيه! بعد گفتيد دختران واسه نيامدن به مدرسه اينجوري ميكنند ! بعد گفتيد يه گاز ساده است و چيزي نيست! حالا هم كه كار دشمنه! فمر نميكنم همون شش كلاس هم داشته باشي!
جناب رئیسی نزدیک به دوماه میشه آین اتفاق افتاده .تا الان وزیر کشور شما کجا بود.حتما باید تلفات زیادی وارد می‌شد تا دولت شما پی گیری کند
جناب آقای رئیس جمهور و سایر مسئولین که دائم در حال وارد کردن دشمنان در همه امور هستید اگه واقعا این طور باشه که شما می فرمایید باز خود شما مقصرید که دشمن داره توی کشور جولان میده و امنیت به خطر میفته
در این مملکت حتی اگر دکمه پیراهن کسی کنده بشود کار کار دشمن است چرا ؟ اگر دشمن تحریم نمیکرد نخ مرغوب وارد کشور میشد و در نتیجه دکمه پیراهن کنده نمیشد خب پولهایمان که دست کشورهای دوست و برادر است چرا از آنها نخ خوب نخریدیم ؟ آنها که حتی به مقاماتمان که مهمانشان هستند ماشین نمیدهند و وزیر و معاون وزیر باید دنبال دربستی و اسنپ بدوند........
نباید شما انقدر ضعیف عمل نمایید که دشمن هر غلطی خواست با ما انجام دهد .
اگر مسمومیت های سریالی واقعیت دارد و جوسازی نیست چرا در شهر راین از توابع استان کرمان تا الان هیچ دانش آموز دختری مسموم نشده‌است؟! دانش آموزان دختر شهر راین هر روز با خیال راحت و امنیت کامل به مدرسه می‌روند و تازه بعد از مدرسه با دوست‌پسراشون میرن کافه! من خودم در شهر راین زندگی می‌کنم و خوشبختانه اینجور مسائلی وجود نداره پس لطفاً جوسازی و شایعه پراکنی را متوقف کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
خوشبحالت چه دنیای کوچکی داری حوض خانه ات را اقیانوس میبینی
اخه مسمونیت دانش اموزان ۲۰ شهر در طی ۳ ماه چیز مهمی نیست که اینقدر شلوغش می کنید
در ضمن رادیو تلوزیون هم نشان داد کار یک تانکر حمل سوخت بوده که در ۲۰ شهر می چرخیده و کنار مدارس دخترانه پارک می کرده
فقط جالبه خودش مسموم نمی شده چون این سم فقط روی دختران اثر دارد
این آقا ریس جمهور است شخص اول اجرایی سه ماه از این جنایت می گذرد تاز زبان باز کرده اما چه می گوید خودتان قضاوت کنید .
سخن امروز آقای علم الهدی را چگونه توجیه می کنید!؟
بهترین دوران ..دوران خاتمی بود...رئیس جمهور بی سواد ...رئیسی
راست میگه ملت شعار " ما می‌توانیم " رو ثابت کرده مشکل مسولین است که "نمی توانند "ودلیل ناتوانیشان هم یا دشمن است یا بخشی از ملت که به زعم آنها به رسانه های دشمن توجه می‌کنند نه به صدا و سیمای میلی ....
کلا همه چی در این مملکت در دست بررسی یه،!!!!
هر وقت و در هر موضوعی کم میارند فورا حواله می دهند به دشمن!!! اصلا خدا دشمن را فقط برای ما ایرانیان آفریده.
سید کلا تو باغ نیست
سلطان وعده های پوچ و بی حاصل
این چه دشمنیه که همه کار میکنه تو این مملکت...؟ بعدش افتخارمون اینه که امنیت داریم!!!!!!!!
هیچ کس نمی تواند قطار پیشرفت فقر و فلاکت و بیچارگی ملت در گرانی و تورم و ناکارآمدی مسئولان در زمینه های مختلف را متوقف سازد و تا وقتی مسئولان هستند این قطار به پیش خواهد رفت!
باز هم دشمن فرضي و توهم توطئه ! اگه دشمن فرضي نبود چي ميگفتين !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
فرضی؟ چند ماهه دارن آخرین زورشون رو برای نابودی ایران میزنن میگی فرضی؟ حتما تحریم ها هم توهمه؟
سلام
آقای رییس جمهور بی عملی نهادهای امنیتی و انتظامی در کشف و بر خورد قاطع با مسببین است که دارد آشوب بوجود می آورد . بعد از سه ماه هنوز سرنخی نیست ؟ یعنی جه واقعا ؟ ایکه دشمن در ایجاد نا امنی و ایجاد جو تبلیغی دخیل است شکی نسیت . ولی اینکه عملیات ضد آن را دارید به برخورد با بلوا محدود می کنید کمال نا کار آمدی محسوب می شود
این. آقای رئیسی قبل رییس جمهور شدن حرمت زیادی داشت و همه فکر می‌کردند حتی می‌تواند رهبر آتی باشد. اما با رئیس جمهور شدنش مشخص شد آدم بسیار ضعیفی است و اصلا و ابدا در قامت رهبری نمی تواند باشد. لذا این آزمایش بزرگی بود و ایشان باخت
برای بسیاری از صاحب منصبان امروز این کشور، زرگترین هنر قابل تصور، دهان بر بستن و سخن ناگفتن است.
سلام، کشور در حال پیشرفت است و لکوموتیر به سرعت در حال حرکت است اما دشمن داره توطئه می کنه تا حواس لکوموتیرران پرت بشه و لکوموتیر که کلی هم بیمار زیر تیغ جراحی اقتصادی داره بیفته توی دره ، خدا نگذره از این دشمن که در همه جا نفوذ کرده
کدوم دشمن دقیقا مد نظرتونه هرچی میشه کار دشمنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
دشمن غربگداها هستن
اگه دشمن نبود برای مردم چی داشتید بگید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دشمن از دو کلمه تشکیل شده است دش یعنی پشت و من یعنی من یعنی کسی که پشت من است و در واقع دشمن یک نوع سایه یا روح و یا شبه ذهنی میباشد که درواقع دیده نمیشود مثل یک جن...
جناب دکتر رئیسی ، حالا چرا با این عجله ؟
بجای این حرفها شما رئیس جمهور هستید بعد از 3 ماه دشمن دشمن میگویید
شما اگه احساس میئولین میکردی
در همان اوایل افراد را برای پیگیری و اعلام موضوع برای مردم در 1 هفته و دستگیری عوامل و معرفی انها به عدالت نشان دادن انها به مردم بود
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار