بازدید 8831

مرگ هولناک ۲ کودک ۷ ساله

کد خبر: ۱۱۶۶۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۱ 02 March 2023

دو حادثه هولناک در استان گیلان منجر به مرگ دو کودک 7 ساله در شهرهای رودبار و تالش شد.در نخستین حادثه که در شهرستان تالش رخ داد بر اثر آتش سوزی یک خانه، کودک 7 ساله ای جان باخت.

به گزارش ایران، سرهنگ محمد رستمی، فرمانده انتظامی شهرستان تالش گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر آتش‌سوزی منزلی داخل یکی از محلات شهرستان تالش، بلافاصله مأموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

با حضور پلیس در محل اعلامی و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یک باب منزل مسکونی به علت نامعلومی دچار حریق شده است که پس از ساعتی حریق توسط عوامل امدادی به طور کامل مهار شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش از جان‌باختن یک کودک ۷ساله به علت شدت سوختگی در این حادثه خبر داد و تصریح کرد: علت آتش‌سوزی و میزان دقیق خسارت وارده توسط کارشناسان در دست بررسی است.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه جسد این فرد توسط عوامل اورژانس به پزشکی قانونی منتقل شد به شهروندان توصیه کرد با توجه به فصل سرما و استفاده از وسایل گرمایشی، همواره اصول ایمنی را رعایت کنند تا شاهد وقوع اینگونه حوادث ناگوار و غیرقابل جبران نباشیم.

دومین حادثه

در حادثه دیگر که روز گذشته رخ داد مرد شیشه ای در اقدامی جنون آمیز دختر 7 ساله خود را به قتل رساند.

 سرهنگ عیسی روشن قلب فرمانده انتظامی رودبار در رابطه با دستگیری قاتل در رودبار گفت: مرد ۳۵ ساله رودباری که بر اثر مصرف مواد مخدر از حالت عادی خارج شده و دختر بچه ۷ ساله اش را به قتل رسانده بود در کمتر از ۱۰ دقیقه دستگیر شد.

پدر کودک با ضربه چاقو به زیر شکم دختر بچه وی را مجروح کرد که کودک پس از انتقال به بیمارستان به دلیل خونریزی شدید جان خود را از دست داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار