افزایش سرمایه جذاب چند نماد بورسی و فرابورسی

امروز شرکت‌های متعددی طی انتشار اطلاعیه‌های مختلف سهامداران را نسبت هریک از مراحل فرآیند افزایش سرمایه خود مطلع کردند که در ادامه به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته شده است
کد خبر: ۱۱۶۵۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۶ 28 February 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، افزایش سرمایه یکی از راه‌های تامین مالی به منظور توسعه و گسترش و بهبود عملکرد مالی یک شرکت است. این فرآیند برای سهامداران نیز بسیار حائز اهمیت است. امروز نیز اطلاعیه‌های متعددی در خصوص هر یک از مراحل افزایش سرمایه در سامانه کدال منتشر شده است که در این گزارش به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته ایم

نتایج حاصل از فروش حق تقدم‌های استفاده نشده والبر

پیرو افزایش سرمایه شرکت گروه دارویی البرز  از مبلغ ۸,۴۰۰,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۳,۵۰۰,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی، سایر اندوخته‌ها نتایج حاصل از فروش حق تقدم‌های استفاده نشده به شرح جدول ذیل ارائه می‌گردد.  

جزییات افزایش سرمایه جذاب چند نماد بورسی و فرابورسی | افزایش سرمایه ۱۵ درصدی نماد عرضه اولیه  

اظهارنظر حسابرس در خصوص افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی قاروم

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۲۹ هیئت مدیرة شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه شرکت قند ارومیه از مبلغ ۱۷۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۳۴۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور کمک به اجرای طرح‌های توسعه شرکت از جمله راه اندازی خط تولید استحصال بتائین از ملاس چغندرقند و تکمیل واحد کروماتوگرافی با رویکرد افزایش تولید ارائه  گردید.

صدور مجوز افزایش سرمایه ۱۲۰ درصدی غاذر

تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت کشت و صنعت پیاذر  (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی:      ۱۵۹,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰   ریال
تعداد سهام قابل انتشار:      ۱۹۱,۰۰۰,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم:      ۱,۰۰۰  ریال
مبلغ افزایش سرمایه:    ۱۹۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه:    ۱۹۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال از محل سود انباشته.
موضوع افزایش سرمایه:    اصلاح ساختار مالی

صدور مجوز افزایش سرمایه ۲۰ درصدی غگلستا

تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان  (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی:      ۵۲۹,۲۴۸,۰۰۰,۰۰۰   ریال
تعداد سهام قابل انتشار:      ۱۰۶,۷۰۹,۲۳۷ سهم
ارزش اسمی هر سهم:      ۱,۰۰۰  ریال
مبلغ افزایش سرمایه:    ۱۰۶,۷۰۹,۲۳۷,۰۰۰  ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه:    ۱۰۶,۷۰۹,۲۳۷,۰۰۰  ریال از محل سود انباشته.
موضوع افزایش سرمایه:    اصلاح ساختار مالی

صدور مجوز افزایش سرمایه ۷۰ درصدی کباده

تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت تهیه و تولید خاک نسوز استقلال آباده  (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی:      ۴۳۸,۳۸۹,۴۰۰,۰۰۰   ریال
تعداد سهام قابل انتشار:      ۳۰۶,۸۷۲,۶۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم:      ۱,۰۰۰  ریال
مبلغ افزایش سرمایه:    ۳۰۶,۸۷۲,۶۰۰,۰۰۰  ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه:    ۳۰۶,۸۷۲,۶۰۰,۰۰۰  ریال از محل سود انباشته.
موضوع افزایش سرمایه:    اصلاح ساختار مالی و جلوگیری از خروج نقدینگی

صدور مجوز افزایش سرمایه ۸۰ درصدی خشرق

تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت الکتریک خودرو شرق  (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی:      ۶۳۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰   ریال
تعداد سهام قابل انتشار:      ۵۰۲,۳۷۵,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم:      ۱,۰۰۰  ریال
مبلغ افزایش سرمایه:    ۵۰۲,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰  ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه:    ۵۰۲,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰  ریال از محل سود انباشته.
موضوع افزایش سرمایه:    راه‌اندازی خط تولید سوکت پلاستیکی و همچنین بهره‌مندی از تخفیف مالیاتی مقرر در بند "ف" تبصره ۲ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور مصوب مجلس شورای اسلامی

صدور مجوز افزایش سرمایه ۹ درصدی غشان

تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت شیر پاستوریزه پگاه خراسان  (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی:      ۱,۵۷۴,۰۴۴,۹۳۶,۰۰۰   ریال
تعداد سهام قابل انتشار:      ۱۴۳,۹۵۵,۰۶۴ سهم
ارزش اسمی هر سهم:      ۱,۰۰۰  ریال
مبلغ افزایش سرمایه:    ۱۴۳,۹۵۵,۰۶۴,۰۰۰  ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه:    ۱۴۳,۹۵۵,۰۶۴,۰۰۰  ریال از محل سود انباشته.
موضوع افزایش سرمایه:    اصلاح ساختار مالی و جلوگیری از خروج نقدینگی


صدور مجوز افزایش سرمایه ۱۵ درصدی فجهان

تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان  (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی:      ۶۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰   ریال
تعداد سهام قابل انتشار:      ۱۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم:      ۱,۰۰۰  ریال
مبلغ افزایش سرمایه:    ۱۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه:    ۱۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال از محل سود انباشته.
موضوع افزایش سرمایه:    تأمین بخشی از مخارج سرمایه‌ای مورد نیاز جهت اجرای طرح‌های توسعه‌ای احیای مستقیم شمارة ۲ و احداث مگامدول احیای مستقیم

صدور مجوز افزایش سرمایه ۹۵۷ درصدی  شستان

تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت صنایع پتروشیمی گلستان  (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی:      ۴۷۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰   ریال
تعداد سهام قابل انتشار:      ۴,۵۲۷,۰۰۰,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم:      ۱,۰۰۰  ریال
مبلغ افزایش سرمایه:    ۴,۵۲۷,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه:    ۴,۵۲۷,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی.
موضوع افزایش سرمایه:    تکمیل و راه اندازی کارخانه تولید اوره و آمونیاک در استان گلستان

صدور مجوز افزایش سرمایه ۸۳۷ درصدی فباهنر

تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت صنایع مس شهید باهنر  (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی:      ۲,۶۲۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰   ریال
تعداد سهام قابل انتشار:      ۲۱,۹۵۸,۳۳۱,۷۱۴ سهم
ارزش اسمی هر سهم:      ۱,۰۰۰  ریال
مبلغ افزایش سرمایه:    ۲۱,۹۵۸,۳۳۱,۷۱۴,۰۰۰  ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه:    ۲۱,۹۵۸,۳۳۱,۷۱۴,۰۰۰  ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها
موضوع افزایش سرمایه:    اصلاح ساختار مالی در راستای اجرای مفاد ماده ۱۴ قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالا‌های ایرانی مصوب ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ مجلس شورای اسلامی

ثبت افزایش سرمایه ۱۲۵ درصدی غگیلا

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۹  افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۳۳۶,۳۰۹ میلیون ریال به‌مبلغ ۴۰۹,۳۳۰ میلیون ریال (از محل سود انباشته مبلغ ۷۳۰۲۱ میلیون ریال) در تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.


اظهارنظر حسابرس در خصوص افزایش سرمایه ۲۰ درصدی چکارن

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۰۲ هیئت مدیرة شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه شرکت کارتن ایران از مبلغ ۲,۳۶۵,۸۳۶,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲,۸۳۹,۰۰۳,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور استفاده از معافیت مالیاتی موضوع بند (ف) تبصره (۲) احکام مالیاتی بودجه سال ۱۴۰۱ ارائه  گردید.

ثبت افزایش سرمایه کگل

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۰۱  افزایش سرمایۀ شرکت معدنی و صنعتی گل گهر از مبلغ ۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۲۸۱,۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال (از محل سود انباشته مبلغ ۸۱۵۰۰۰۰۰ میلیون ریال) در تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

زمان تشکیل جلسه هیئت‌مدیره در خصوص افزایش سرمایه کصدف

باستناد مصوبۀ مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۰۳، جلسۀ هیئت مدیره به منظور تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه شرکت کاشی صدف سرام استقلال آباده از مبلغ  ۲۴۰,۰۰۰ میلیون ریال به مبلغ  ۳۶۰,۰۰۰ میلیون ریال  (از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۱۲۰,۰۰۰ میلیون ریال) در روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ برگزار خواهد گردید.

اظهارنظر حسابرس در خصوص افزایش سرمایه ثامان

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ هیئت مدیرة شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه شرکت سامان گستر اصفهان از مبلغ ۲۲۱,۹۴۱,۱۶۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته، سایر اندوخته‌ها به منظور اصلاح ساختار مالی و بهبود جایگاه شرکت متناسب با شرکت‌های حوزه صنعت ساختمان ارائه گردید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست