بازدید 1750

مسئولان مشکلات معیشتی مردم را حل کنند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از مسئولان خواست، مشکلات اقتصادی که گریبان بسیاری از مردم را گرفته است، حل کنند.
کد خبر: ۱۱۶۵۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶ 24 February 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی در حاشیه جلسه تقدیر از کمیته‌های برتر و فعالان دهه فجر ورامین که صبح امروز برگزار شد، طی سخنانی گفت: دهه فجر امسال تاریخی شد و این تعبیر مقام معظم رهبری در خصوص تعظیم به ملت نشان دهنده این است که امت ما از امت صدر اسلام بهتر هستند.

محمودی افزود: در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در سراسر کشور یک حضور استثنایی و عظیم جمعیتی را شاهد بودیم که بخشی از آن زحمات دست اندرکاران این مراسم بود و اگر نقطه ضعفی هم وجود داشت حضور عظیم مردم آن را خنثی کرد.

رئیس ستاد دهه فجر ورامین وظیفه مسئولان در قبال مردم را بسیار خطیر و حساس دانست و اظهار داشت: مردم بازهم نشان دادند در هر شرایط پای کار انقلاب هستند و مسئولان وظیفه دارند مشکلات معیشتی که گریبان گیر آحاد مردم است را حل کنند.

وی تصریح کرد: دهه فجر برای خود مردم است و ستاد دهه فجر وظیفه هماهنگی این مراسم را برعهده دارد و لازم است مردم عزیز و دوست داران نظام اسلامی اگر دغدغه و ایده جدیدی را اعلام کنند قطعاً از آن استقبال خواهیم کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تقدیر از جوانان که بازوی ستاد دهه فجر بودند، گفت: خوشبختانه گروه‌های مردمی در ورامین بسیار تأثیر گذار بودند و برای اولین بار دستاوردهای کشوری و منطقه‌ای و مقایسه آن در ورامین بسیار جذاب و تأثیر گذار بود و در حوزه جهاد تبیین این کار ارزشمندی بود و لازم است بیش از پیش از چهره‌های جوان و خلاق استفاده کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس