بازدید 9427

شلاق و تبعید مجازات آزار دختر جوان

کد خبر: ۱۱۶۴۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۷ 21 February 2023

دو پسر که متهم به آزار دختری جوان بودند پس از محاکمه در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران به شلاق و تبعید محکوم شدند.

به گزارش ایران، رسیدگی به این پرونده از نیمه فروردین امسال با مراجعه دختر 20 ساله‌ای به اداره پلیس که مدعی بود از سوی دو پسر جوان مورد تعرض قرار گرفته، آغاز شد.

وی در توضیح ماجرا به مأموران گفت: چند وقتی بود که صبح‌ها برای ورزش به پارکی در نزدیکی خانه‌مان می‌رفتم. روز حادثه پس از ورزش در حال استراحت بودم که پسر جوانی به نام آرش کنارم نشست.

چند دقیقه بعد به بهانه‌ای با من سر صحبت را باز کرد و از آنجایی که به نظرم مودب آمد جوابش را دادم و باهم همکلام شدیم.

نیم ساعت بعد به اتفاق از پارک خارج شدیم و او مرا به صرف آبمیوه دعوت کرد و من هم قبول کردم و بعد از خوردن آبمیوه ناگهان از هوش رفتم.

وقتی به هوش آمدم متوجه شدم که در خانه‌ای هستم و دو پسر مرا مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند بعد هم تهدیدم کردند که اگر در این باره با کسی صحبت کنم آبرویم را می‌برند. همانجا سراغ آرش را گرفتم که آنها مدعی شدند پس از اینکه بیهوش شدی او تو را به ما تحویل داد و رفت.

شاکی در ادامه افزود: دو پسر جوان بعد از چند ساعت با سر و وضع به هم ریخته آزادم کردند و به سختی خودم را به خانه رساندم و ماجرا را برای مادرم تعریف کردم که مادرم گفت باید از آنها شکایت کنیم.

پس از اظهارات شاکی، مأموران توانستند آرش را شناسایی و بازداشت کنند اما وی پس از دستگیری منکر آزار دختر جوان شد.

وی به مأموران گفت: ما همدیگر را می‌شناختیم. به همین خاطر آن روز باهم در پارک قرار گذاشتیم. سر قرار بودم که کاری برایم پیش آمد از پارک بیرون رفتم و او با میل خودش به خانه دو نفر از دوستانم رفت و دیگر از بقیه ماجرا خبری ندارم.

پس از آن دو دوست آرش به نام‌های شاهرخ و شهرام بازداشت شدند. با تکمیل تحقیقات پرونده برای رسیدگی به شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در ابتدای جلسه شاکی بار دیگر ماجرا را شرح داد و گفت: من به اتهام تجاوز به عنف درخواست اشد مجازات دارم و حاضر به گذشت هم نیستم.

پس از آن شاهرخ به جایگاه رفت و گفت: مهسا دروغ می‌گوید که ما را نمی‌شناخته. من و آرش و شهرام با مهسا دوست بودیم و همدیگر را می‌شناختیم. آن روز هم خودش به خانه ما آمد و با میل خودش وارد رابطه شدیم.

بعد از آن شهرام نیز به جایگاه رفت و عنوان کرد: این دختر با میل خودش به خانه ما آمد.

سپس مهسا به جایگاه رفت و در حالی که از حرف‌های متهمان تعجب کرده بود، گفت: باور کنید من نه متهمان را می‌شناختم و نه آنها را تا قبل از این حادثه دیده بودم.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده و اظهارنظر کارشناسان پزشکی قانونی شهرام و شاهرخ از اتهام تجاوز به عنف تبرئه و هرکدام به 99 ضربه شلاق و دو سال تبعید محکوم شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها