بازدید 2442

تاکید وزیر بر ضرورت آموزش قرآن به معلمان ابتدایی

وزیر آموزش و پرورش در پنجاه و نهمین جلسه کمیسیون تخصصی توسعه آموزش عمومی قرآن کشور با اشاره به اهمیت آموزش معلمان قرآن به معلمان دوره ابتدایی گفت: آموزش معلمان ابتدایی به توسعه مهارت‌های قرآنی دانش آموزان کمک خواهد کرد.
کد خبر: ۱۱۶۴۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰ 16 February 2023


به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، یوسف نوری گفت: باید مدارس و مراکزی برای بهره‌مندی مؤسسات قرآنی مشخص شود، این موضوع باید طی چند مرحله انجام شود و در گام نخست بهتر است از مراکز دارالقرآن‌ها شروع شود. 

وی با اشاره به اجرای طرح اتقان از سوی معاونت آموزش ابتدایی که هدف‌گذاری خوب و مطلوبی بوده انجام داده است، افزود: معلمان ابتدایی اگر از آموزش قرآن برخوردار باشند، قطعاً دانش‌آموزانی که فارغ‌التحصیل می‌شوند نیز قرآن را یاد می‌گیرند. این امری لازم است و معتقدم طرح اتقان، طرح منسجمی است. البته لازم است بعدها این طرح و آموزگاران شرکت کننده در آن، ارزیابی شوند تا بررسی شود چه میزان به اهداف طرح نزدیک شده‌ایم. 

نوری ادامه داد: مراکز دارالقرآن‌ها با حداکثر ظرفیت برای کار آمادگی دارند و اگر مؤسسات قرآنی در کنار دارالقرآن‌ها فعالیت کنند، شاهد افزایش و ارتقای کیفی و کمی سطح فعالیت آن‌ها خواهیم بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل