بازدید 12354
با تحولات منطقه و جهان

قطعنامه فراحزبی ۱۶۵ نماینده کنگره آمریکا در حمایت از گروهک منافقین / گزارش فاکس نیوز از رونمایی پایگاه هوایی زیرزمینی ایران / نامه ۶۰ نماینده کنگره آمریکا به بایدن برای مقابله با آن / هشدار دبیرکل ناتو به چین

قطعنامه فراحزبی ۱۶۵ نماینده کنگره آمریکا در حمایت از گروهک منافقین، گزارش فاکس نیوز از رونمایی پایگاه هوایی زیرزمینی ایران، نامه ۶۰ نماینده کنگره آمریکا به بایدن برای مقابله با آن، هشدار دبیر کل ناتو به چین و نشست مشترک پنج قدرت هسته‌ای جهان در امارات، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
کد خبر: ۱۱۶۳۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱ 09 February 2023

قطعنامه فراحزبی 165 نماینده کنگره آمریکا در حمایت از گروهک منافقین/ گزارش فاکس نیوز از رونمایی پایگاه هوایی زیرزمینی ایران/ نامه ۶۰ نماینده کنگره آمریکا به بایدن برای مقابله با آن/ هشدار دبیر کل ناتو به چین

بین الملل تابناک: قطعنامه فراحزبی ۱۶۵ نماینده کنگره آمریکا در حمایت از گروهک منافقین، گزارش فاکس نیوز از رونمایی پایگاه هوایی زیرزمینی ایران، نامه ۶۰ نماینده کنگره آمریکا به بایدن برای مقابله با آن، هشدار دبیر کل ناتو به چین و نشست مشترک پنج قدرت هسته‌ای جهان در امارات، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

قطعنامه فراحزبی ۱۶۵ نماینده کنگره آمریکا در حمایت از گروهک منافقین

روز چهارشنبه، بیش از صد عضو کنگره آمریکا، از قطعنامه‌ای حمایت کرده‌اند که ضمن طرح اتهامات تکراری درباره اغتشاشات در ایران، حاوی بندهایی در حمایت از گروهک تروریستی منافقین است؛ این قطعنامه روز چهارشنبه در کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان معرفی شد و از حمایت ۱۶۵ قانونگذار از هر دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه برخوردار است. قطعنامه مذکور، جمهوری اسلامی ایران را به «نقض حقوق بشر» متهم می‌کند؛ اما از آنچه طرح «مریم رجوی برای آینده ایران خوانده شده حمایت کرده است.

گزارش فاکس نیوز از رونمایی پایگاه هوایی زیرزمینی ایران

تارنمای شبکه فاکس نیوز نوشت: هم‌زمان با تهدید تهران علیه اسرائیل و رونمایی از یک پایگاه هوایی زیرزمینی ارتش ایران، تنش افزایش یافته است. فرماندهان ارشد ارتش ایران در هنگام رونمایی از این پایگاه هوایی زیرزمینی، پیام تهدیدآمیزی برای اسرائیل فرستادند.

روز سه شنبه، ایران رسما از نخستین پایگاه هوایی زیرزمینی رونمایی کرده که توانایی استقرار جت های جنگنده و موشک های کروز دوربرد را دارد.

قطعنامه فراحزبی 165 نماینده کنگره آمریکا در حمایت از گروهک منافقین/ گزارش فاکس نیوز از رونمایی پایگاه هوایی زیرزمینی ایران/ نامه ۶۰ نماینده کنگره آمریکا به بایدن برای مقابله با آن/ هشدار دبیر کل ناتو به چین

مقام‌های ایران همزمان با سخن گفتن درباره امکانات این پایگاه برای اجرای بهتر عملیات گوناگون ارتش، در هنگام سخن گفتن درباره اسرائیل دشمن اصلی، لحن تهاجمی به خود گرفتند.

این سخنان در حالی بیان شد که اوج گیری تنش میان ایران و اسرائیل به ویژه در پی انتخاب بنیامین نتانیاهو به نخست وزیری اسرائیل ادامه یافته که از هنگام کارزار انتخاباتی به شدت عمل علیه ایران تهدید می‌کرده است.

یک کارشناس دفاعی ایران به فاکس نیوز دیجیتال گفت که رونمایی از این پایگاه، نشانگر تداوم روندی است که از مدتی پیش در سیاست امنیتی جمهوری اسلامی دیده می‌شده است.

ایران پیش از این پایگاه‌های زیرزمینی مشابهی برای استقرار موشک و پهپاد داشته و همچنین دارای امکانات شلیک موشک‌های بالستیک از زیرزمین را به نمایش گذاشته است.

وی افزود: تازه‌ترین پایگاه زیرزمینی ایران، نشانگر تغییر راهبرد تهران به سوی دفاع است.

به گزارش حوزه دفاعی ایرنا از روابط عمومی ارتش؛ پایگاه هوایی راهکنشی عقاب ۴۴ ارتش، مورد بازدید سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.

پایگاه هوایی راهکنشی عقاب ۴۴ ارتش، قابلیت پذیرش و عملیاتی کردن انواع جنگنده‌های شکاری و بمب‌افکن و همچنین پرنده‌های بدون سرنشین نیروی هوایی ارتش را دارد.

پایگاه هوایی راهکنشی عقاب ۴۴ با داشتن اماکنی چون آلرت، پست فرماندهی، آشیانه‌های نگهداری جنگنده، مراکز تعمیر و نگهداری هواپیما، تجهیزات ناوبری و فرودگاهی، مخازن سوخت و ... این قابلیت را دارد تا انواع جنگنده‌های نیروی هوایی را برای انجام ماموریت‌های محوله پذیرا باشند.

این پایگاه بزرگ زیرزمینی، قابلیت پذیرش و بکارگیری عملیاتی جنگنده‌های جدید نیروی هوایی ارتش را نیز خواهد داشت.

عقاب ۴۴ یکی از چندین پایگاه هوایی راهکنشی زیرزمینی نیروی هوایی ارتش است که در سال‌های گذشته متناسب با نیاز عملیاتی این نیرو و با در نظر گرفتن اصول پدافند غیرعامل در مناطق مختلف کشور احداث شده است.

ساخت این پایگاه‌ها در نقاط مختلف متناسب با نیازها و با ضریب ایمنی بالا با توجه به طراحی و استقرار در زیر کوه‍ ها قابلیت اجرای عملیات غافلگیرانه هوایی را از مکان و زمان دور از انتظار دشمنان فراهم می‌کند.

این پایگاه‌ها با نگهداری جنگنده‌ها در مکان‌های امن و تجهیز آن‌ها به سامانه‌های جنگ الکترونیک، بمب‌ها و موشک‌ها از جمله یاسین، قائم و آصف، امکان عملیات دورایستا و افزایش برد راهبردی برای اهداف دوردست را فراهم کرده است.

نامه ۶۰ نماینده کنگره آمریکا به بایدن برای مقابله با آن

در پی ترس واشنگتن از قدرت پهپادی جمهوری اسلامی ایران، ۶۰ نماینده کنگره آمریکا با ارسال نامه‌ای به جو بایدن رئیس جمهور این کشور، خواستار مقابله با برنامه پهپادی تهران شده‌اند.

هنری کوئلار، نماینده کنگره آمریکا با رهبری گروه دو حزبی متشکل از ۶۰ قانونگذار آمریکایی در نامه ای از جو بایدن رئیس جمهور آمریکا خواسته است با برنامه پهپادی ایران مقابله کند.

در این نامه بر اساس اتهامات آمریکا و غرب در ماه های اخیر به ایران در خصوص استفاده روسیه از پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین، از بایدن خواسته شده است که رویکردی هماهنگ و همه جانبه برای اختلال در زنجیره‌های تامین پهپادهای ایران و توقف جریان ورود قطعات پهپادی ساخت آمریکا به ایران به کار گیرد.

قطعنامه فراحزبی 165 نماینده کنگره آمریکا در حمایت از گروهک منافقین/ گزارش فاکس نیوز از رونمایی پایگاه هوایی زیرزمینی ایران/ نامه ۶۰ نماینده کنگره آمریکا به بایدن برای مقابله با آن/ هشدار دبیر کل ناتو به چین

کوئلار رهبر این گروه از قانونگذاران آمریکایی مدعی شده است: ایران نباید به فناوری آمریکا برای ساخت تسلیحات جنگی دسترسی داشته باشد. توقف جریان ارسال قطعات ساخت آمریکا به ایران، نه تنها تلاش‌های حکومت این کشور برای تسلیح روسیه را ناکام می‌کند، بلکه توانایی‌ ایران در انجام حملات دقیق را نیز کاهش می‌دهد. من از بایدن و دولتش می‌خواهم در مورد این تحول نگران کننده تحقیق کرده و اطمینان حاصل کنند که فناوری آمریکایی به دست دشمنان ما نمی‌رسد.

فلوگر، یک نماینده دیگر کنگره نیز ادعا کرد: گزارش‌ها مبنی بر استفاده روسیه از پهپادهای ساخت ایران که حاوی قطعات آمریکایی هستند، بسیار نگران‌کننده است. اقدام فوری برای اختلال در روابط رو به رشد ایران با روسیه باید انجام و اطمینان حاصل شود که هیچ کالای آمریکایی نمی تواند در جنگ بی رحمانه روسیه مورد استفاده قرار گیرد.

اشنایدر دیگر نماینده کنگره نیز مدعی شد: تلاش ایران برای حمایت از روسیه در جنگ بی‌رحمانه‌اش علیه اوکراین، نه تنها به کشتار مردم بی‌گناه در اوکراین کمک می کند، بلکه توانایی‌های شرورانه ایران برای تهدید آمریکا و متحدان ما را ارتقا می‌دهد. به همین دلیل، من با همکاران جمهوریخواه و دموکرات خود برای فلج کردن برنامه رو به رشد پهپادی ایران همکاری می کنم.

بیکن یک عضو دیگر کنگره در هراس از نفوذ منطقه ای ایران بدون اشاره به نقش واشنگتن در اقدامات مخرب در جهان ادعا کرد: آمریکا باید ایران را در قبال جنایات آن، از جمله نقض حقوق بشر علیه شهروندان خود، حمایت از تروریست‌هایی مانند حزب‌الله و ارسال صدها پهپاد به روسیه پاسخگو کند. من و همکارانم نامه‌ای به رئیس‌جمهور ارسال کردیم که در آن ضرورت اقدام فوری برای برهم زدن روابط رو به گسترش ایران با روسیه و کم‌رنگ کردن توانایی ایران برای تضعیف قوانین بین‌المللی، قدرت‌نمایی در سراسر خاورمیانه و تهدید نظامیان آمریکایی در سطح جهانی را بیان کردیم.

هشدار دبیر کل ناتو به چین

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو در سخنانی با اشاره به پرواز بالون اطلاعاتی چین بر فراز آمریکا، مدعی افزایش فعالیت‌های جاسوسی چین در اروپا شد و درباره این فعالیت‌ها به پکن هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، استولتنبرگ چهارشنبه شب مدعی شد که چین در حال افزایش فعالیت‌های جاسوسی خود در اروپاست و تاکید کرد به علت موضوع بالون مشکوک، تنش‌ها بین واشنگتن و پکن بیشتر شده است.

دبیرکل ناتو با طرح این ادعا که کشف این بالون بر فراز قاره آمریکا، الگوی رفتاری چین را تائید می‌کند، گفت: چین در سال‌های گذشته، سرمایه‌گذاری زیادی روی قابلیت‌های نظامی جدید از جمله انواع مختلف پلتفرم‌های نظارتی و اطلاعاتی انجام داده است.

وی در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک با آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا به خبرنگاران افزود: ما همچنین شاهد افزایش فعالیت‌های اطلاعاتی چین در اروپا آن هم با پلتفرم‌های مختلف هستیم. آنها از ماهواره‌ها استفاده می‌کنند، از فضای سایبری بهره می‌برند و همانطور که بر فراز ایالات متحده دیدیم، از بالون نیز استفاده می‌کنند.

قطعنامه فراحزبی 165 نماینده کنگره آمریکا در حمایت از گروهک منافقین/ گزارش فاکس نیوز از رونمایی پایگاه هوایی زیرزمینی ایران/ نامه ۶۰ نماینده کنگره آمریکا به بایدن برای مقابله با آن/ هشدار دبیر کل ناتو به چین

استولتنبرگ افزود: پس ما فقط باید با هشیاری از خطر دائمی اطلاعات چین آگاه باشیم و سپس قدم برداریم و بدانیم برای محافظت از خود چه کنیم؛ همچنین باید به روشی محتاطانه، مسئولانه و هشیارانه واکنش نشان دهیم.

وزیر امور خارجه آمریکا در این کنفرانس مطبوعاتی گفت: تیم‌های آمریکایی به کار برای جمع آوری تکه‌های بالون ادامه می‌دهند و به جمع آوری اطلاعات از باقی مانده‌ها و همچنین آنچه در جریان عبور بالون دیده شده است، ادامه خواهند داد.

بلینکن افزود: مهم نیست چه کسی و در چه سطحی مسئول این اقدام بوده اما واقعیت این است که چین در این اقدام غیرمسئولانه، حاکمیت ارضی و حقوق بین الملل ما را نقض کرده است.

وزیر امور خارجه آمریکا گفت: اطلاعات تکمیلی در مورد این بالون در روزهای آینده در اختیار مردم گذاشته خواهد شد.

آمریکا بالون مذکور را روز شنبه در سواحل کارولینای جنوبی در آب‌های سرزمینی ایالات متحده پس از عبور از بخش بزرگی از کشور سرنگون کرد.

پکن مالکیت این هواپیما را پذیرفته است، اما گفته که از آن برای تحقیقات هواشناسی استفاده شده و تصمیم واشنگتن برای سرنگونی آن را غیرقابل قبول و غیرمسئولانه خوانده است.

کشف بالون باعث شد تا بلینکن سفر برنامه ریزی شده آخر هفته خود به چین را لغو کند و آن را تا زمانی که شرایط نامشخصی برآورده شود به تعویق بیندازد.

نشست مشترک پنج قدرت هسته ای جهان در امارات

یک روزنامه روسی به نقل از منابع ناشناس نوشت، پنج قدرت هسته ای جهان اوایل ماه جاری میلادی اجلاس دو روزه‌ای را در شهر دوبی به منظور بحث درباره مسائل مربوط به عدم اشاعه تسلیحات هسته‌ای برگزار کردند.

روزنامه روسیه‌ای "کومرسانت" به نقل از منابع ناشناس از برگزاری مذاکراتی بین پنج قدرت هسته‌ای جهان در اوایل ماه فوریه در شهر دوبی خبر داد.

قطعنامه فراحزبی 165 نماینده کنگره آمریکا در حمایت از گروهک منافقین/ گزارش فاکس نیوز از رونمایی پایگاه هوایی زیرزمینی ایران/ نامه ۶۰ نماینده کنگره آمریکا به بایدن برای مقابله با آن/ هشدار دبیر کل ناتو به چین

به نوشته پایگاه شبکه بلومبرگ، کارگروه‌هایی از جانب وزارت امور خارجه آمریکا و وزارتخانه‌های امور خارجه انگلیس، فرانسه، چین و روسیه، نشستی را در دوم و سوم فوریه (۱۳ و ۱۴ بهمن) برگزار کردند که طولانی‌ترین مذاکرات آنها بر مسائل حوزه هسته‌ای از زمان برگزاری کنفرانس مشابه دسامبر ۲۰۲۱ در شهر پاریس است.

در این گزارش جزئیات و اطلاعات بیشتری درباره این مذاکرات یا نتیجه آن ارائه نشده است. این نشست پنج جانبه در حالی برگزار شده که آمریکا و روسیه نتوانستند بر سر سازمان‌دهی رایزنی‌ها درباره معاهده کنترل تسلیحاتی استارت جدید توافق کنند.

چند روز قبل وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد، روسیه مفاد این معاهده را با خودداری از اجازه دادن به ورود بازرسان به خاکش و مانع‌تراشی بر سر راه تلاش های آمریکا برای بحث بر سر این مسأله نقض کرده است. روسیه اعلام کرد، نمی‌توان این رایزنی‌ها را به دلیل آنکه آمریکا به ارسال تسلیحات به اوکراین ادامه می‌دهد، از سر گرفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۳۲
اگر طرح حمایت از منافقین و مریم رجوی از طرف نمایندگان کنگره آمریکا واقعیت داشته باشه...منم میگم مرگ بر آمریکا ...و اینکه اینا چقد احمق تشریف دارن و هیچ اطلاعی از واقعیت جامعه ایران ندارن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
دشمنان احمق ایران فکر چه چیزی را کرده‌اند که تصمیم به تروریست خواندن سپاه پاسداران گرفته‌اند. مردم ایران نسبت به هر مسئله‌ای درست یا غلط به آن اعتراض هم داشته باشند ولی سپاه را بچه‌های خود می‌دانند و سپاهیان را مانند اعضای خانواده خویش دوست دارند. چرا که در تمام حوادث نیروهای سپاه را در کنار خود دیده‌اند که کمک حال‌شان بوده‌اند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
راهپیمایی ملت در 22 بهمن در سراسر کشور این پیام را دارد که ما مردم خودمان این مملکت را از دهان آمریکا و انگلیس بیرون کشیدیم و خودمان هم مشکلات را حل می‌کنیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
کشورمان در گذشته زیر لگد انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها له شده بود و 50 هزار مستشار به اعتراف خود سران رژیم شاه حق توحش می‌گرفتند و حتی شاه مملکت بدون اجازه آنها نمی‌توانست وزیرش را عوض کند. اگر یک گروهبان آمریکایی به ناموس یک ژنرال ایرانی تجاوز می‌کرد، ژنرال ایرانی جرأت شکایت نداشت! شاه سرزمین بحرین و 32 جزیره زیبای ما را به کشورهای حوزه خلیج فارس بخشید و... و ما انقلاب کردیم تا بقیه خاکمان را بر باد ندهند و امروز بحمدا... فقط در جنبه نظامی جزو 8 کشور قدرتمند دنیا و 7 کشور قدرتمند موشکی و 5 کشور سازنده زیردریایی و دومین کشور سازنده اژدرهای حباب‌ساز و... هستیم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
دولت آمریکا دوستدار داعش و طالبان ها
کیهان باز هم درست به هدف زد. من یادم میاد سال ۵۷ نه خودم نه فامیل اصلا موبایل نداشتیم. ولی حالا داریم. اقای شریعتمداری هم پیکان نداشت. ولی الان روزنامه و بنگاه انتشاراتی عظیم دارد. وضع وفق مراد و بسیار عالی است!
پاسخ ها
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
صداقت را هم به چیزهایی اضافه کن که نداری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
جهت اطلاع
روزنامه شخصی ایشان نیست!!
بقیه موارد ذکر شده شما هم بماند و با همان مطلب ما خوش باش
رضا
| Finland |
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
دوست عزیز حمید..مگه دروغی گفته.. برید ببینید بودجه کیهان چقدره و چقدر رانت کاغد دولتی داره.. و ببینید خروجی این همه حجم سرمایه چقدره
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
تو از کشور مهمان نواز تروریست‌ها و اختلاسگران نمی خواهد دلت برای مردم ایران بسوزد.روزنامه کیهان هم ارث شریعتمداری نیست دها سال هست خبر منتشر می کند .خبر دشمن سوز طبیعی هم هست مورد بغض و کینه وطن فروشان و وحوش داعشی وطنی قرار گیرد
اگربجای ۱۶۵ نماینده کنگره امریکا نمایندگان کنگره تمام کشورهای دنیاحامی گروهی باشندکه محبوبیتی درکشورما ندارد جاانداختنش سعی باطل است مهم خواست قلبی مردم است که به این گروه وامثالهم تعلق خاطری ندارند وبه شوخی های بچگانه شببه است مثال بچه های ریش داری که خودشان را جدی میگیرند و کسی تحویلشان نمیگیرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
غربزده‌ها و جیره‌خواران غرب، آمریکا را بهشت تلقی می‌کنند و آرزوی سکونت در آنجا را دارند ولی هیچ‌گاه واقعیت‌ها را برای مردم بیان نمی‌کنند ناامنی و تیراندازی حتی در مدارس، قتل عمد دولتی در برابر چشمان دنیا نه یک بار و دو بار و صدبار، و فقر که طبق اظهار کاندیدای ریاست جمهوری سابق آمریکا و سناتور ارشد این کشور یک چهارم آمریکایی‌ها قادر به خرید داروی خود نیستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
از داخل کشور که نشد حالا نوبت به فشار خارج است. بگذار در توهم خود همچنان بمانند. روز 22 بهمن ملت تو دهنی محکمی به این یاوه گویی ها خواهد زد.
زمان جنگ گرای شهرای جنوبی مارو به بعثی ها همین از منافق بدترا میدادن
هنوز از حمله گروهک منافقین به گروهان دوم و سوم توپخانه لشکر ١۶ زرهی قزوین که در دفاع از آب و خاک این وطن عزیز دفاع میکردند، سی و چند سالی بیشتر نمیگذرد. مگر فکر کرده اند خدای نکرده مردم ایران الزایمر تاریخی دارند؟ چه رفقای عزیزی را که در گروهان ها داشتم. (گریه)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
مردم فراموش کارند
این منافقا با اسمی که رو خودشون گذاشتن کلمه مبارک جهاد رو هم به خاک و خون کشیدن
آمریکا قدرت رسانه داره کنگره اش هم قدرت داره. همان طور که برای نابودی سوریه تونست خودش را دوست مردم سوریه جا بزنه و نفت سوریه غارت کنه و با بمباران اتمی ژاپن دوست مردم ژاپن باشه. با تحریم ایرانیان و حمایت از گروه تروریستی منافقین هم می تونه خودشه خیرخواه و دوست مردم ایران معرفی کنه
فقط اون احمق هایی که همچنان این دوستی آمریکا را باور می کنند
گور پدر این آمریکا
اونا میدونن منافقین هیچ جایگاهی بین موافقین و مخالفین دولت ایران نداره و در صورت محال هم که بیان جز بدبختی هیچی برای ما نمیآرن بعد می‌رن از اونها حمایت میکنند . اینها کاری ندارند به هیچ چی فقط هر روشی که ایران را به زمین بزنه با اون موافقند
خبر مرگتون کی گفته شماها حق دارید هر غلطی بکنید وایران نتونه از خودش دفاع کنه شما اشغالها با اروپایی های بدتر از خودتون با کلی کشور دیگه سیل سلاح روانه اکراین کردین ایران هم دلش خواسته پهپاد بفروشه به هر کی بخاد میفروشه یانکی های منفور وتهوع اور وحشی امیدوارم همگی تون باهم برید به درک از شرتون خلاص بشیم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
جوش نیار باباااا
این دشمنی ما با اسراییل به غیر از اینکه باعث ننزدیکی و دوستی اعراب به اسراییل شده چه سود دیگه ای داشته که اینقدر روش تاکید می کنید
پاسخ ها
شناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
خودتو بذار جای مردم فلسطین که یا باید رونده بشن یاکشته همین
همانگونه که قبلا عرض کردیم،ایران نباید امریکا را بحال خود دردنیا رها نماید.ما با یک تیمی متشکل از نظامیان و مورخان و مفسران و محققان و اندیشمندان و دانشجویان با تییم از امریکا در محوطه تاریخی تخت جمشید ودربارگاهابدب پدرانمان بطور انلاین وبرخط راجع به اصول ،مبانی و لوازم و بایدها و نباید های صلح جهانی مذاکره کنیم.فکرنکنم امریکایها این ایده ار رد کنند. اناه انسانهای احمقی اند و باید با منطق ایرانی انها را کنترل کنیم.دنیا بدون تفکر ایرانی ره بجایی نباید برد.
کروهگ منافقین در ایران جایگاهی ندارد و اگر در هر که جا باشد و در هر کاری دخالت کند مضر خواهد بود و به ضرر طرف عمل کننده خواهد بود بهتر هست منافقین کاسه و کوزه خود را جمع کنند و دست از سیاست بردارند چون راهشان کلا اشتباه و دشمن مردم ایران هستند
معلومه امریکا تو کوچه خلوت گنده لات محله است ، ایران یه پهپاد به روسیه داده همه معادلات و سلاح های استراتژیک امریکا و اروپا بهم ریخته ، معلومه سلاح های اینها چه اشغالی هست . امریکاییها دارند اروپا و عرب ها را میدوشند یه سهمی هم به اروپاییها دادند که عرب ها را بدوشند . چون سلاح هاشون کیفیت لازم را نداره از یه پهپاد و موشک ایران که به قول خودشون و مزدوراشون فتوشاپه امروز به چه وحشتی افتادند .
مرگ بر منافق، اما شما هم خوب عمل نکردید
دوستان عزیز امروز ببینیدتوی این مطالب چند نفر به نفع منافقا رای دادن اینو تعمیم بدین به مبحثهای دیگه تو روزهای دیگه
امریکا رسما رد داده . منافقین در ایران با اون کارنامه سیاه جایگاهی ندارن .
آمریکا اول منافقین رو وارد لیست تروریست ها می کنه بعدش با دم تموم دادن بعضی ها از لیست تروریست ها خارج می کنه عجب حقوق بشری داره
فردا ۱۷۰ نفر نماینده مجلس هم یک قطعنامه در حمایت از حماس یا حزب الله منتشر کنند
حمایت نخبه های سیاسی ایالات متحده از مریم رجوی را با دو فرض می توان تحلیل کرد:

۱- اینکه سازمان مجاهدین طی یک قرار داد( احتمال جزئیات آن حوالی آبان ۹۸ نهایی شده است) سهم ( میدانی )خود را در ناآرامی های پاییز گذشته ادا کرده و نیز به تعهد ( مشورتی و میدانی) خود را در امر رسانه ای عمل کرده و متقابلا کارفرما ی طرح ( نو محافظه کاران ایالات متحده) با مطرح کردن مریم رجوی به عنوان آلترناتیوی برای زمامدار ایران ٬ به تعهد ( رسانه ای و تبیلغاتی ) خود عمل می کند.

۲- اینکه به هر منوال ٬ رضا پهلوی ( و مشاورانش و مشخصا مادر او) به خواستهای کارفرما آنطور که باید و شاید پاسخ مثبت نشان نداده اند. واین کارفرما با مطرح کردن مریم رجوی قصد تنبیه و وادار کردن آنان به تمکین را دارند.

مسلما اینها هیپوتز هستند و باید در اتفاقات آینده راستی آزمایی شوند. اما در هر صورت به منزله یک "امر ملی راهبردی" شایسته است تا با نیم نگاهی به این دست فروض داشتن ٬ حتی هوای هموطنانی که در "کنج اپوزیسیون" ممکن است در تله و تنگنای بیگانه گرفتار شده باشند هم به نحو مقتضی داشت. چون کشور ما در سده های اخیر از قبل این دست هم میهنان نخبه و غیر نخبه ای که در یک جریان دفعی از دیار وامانده و به یار هم نرسیده اند و بناگزیر در ورطه پروژه های کارفرما های بیگانه گرفتار شده اند٬ کم آسیب ندیده است. از پناهنده های به سفارت خانه های روس و فرانسه و انگلیس در دوره قاجار گرفته تا رانده شده گان چهل سال اخیر.
حتی می توان با این فرض های فوق الاشاره ٬ به امیر کبیر عزیزمان هم نوعا انتقاد هل دادن مهد علیا و میرزا آقا خان به سمت پروژه های استعماری مطرح ساخت.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان