بازدید 3990

مرگ زن جوان در انفجار خودرو

کد خبر: ۱۱۶۳۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۹ 08 February 2023

زن جوان هنگام روشن کردن خودروی پرایدش در جایگاه CNG بندرعباس بر اثر انفجار مخزن گاز جان باخت.

به گزارس ایران،‌ محمدامین لیاقت، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی بندرعباس در تشریح جزئیات این حادثه گفت: ساعت ۱۵ و ۵۳ دقیقه دوشنبه هفدهم بهمن‌ خبر انفجار یکی از سکوهای جایگاه سوخت مرکز شهید آرامش به سامانه ۱۲۵اطلاع داده شد و بلافاصله تیم عملیاتی از ایستگاه شماره ۱۰ برای ایمن‌سازی محیط و پیشگیری از حریق به محل اعزام شدند .

بر اساس شواهد موجود در محل حادثه ، راننده خودروی پراید که یک خانم جوان بوده پس از اتمام سوخت‌گیری سوار بر خودروی پرایدش شد و اقدام به روشن کردن خودرو کرد اما ناگهان در همان لحظه خودرو منفجر شد و راننده بر اثر شدت انفجار از خودرو به بیرون پرتاب شد و جان باخت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی بندرعباس با اشاره به اینکه در آن جایگاه سوخت به حاضران آسیبی وارد نشد، گفت: این خودرو پایه گازسوز نبوده و مخزن CNG آن دست‌ساز بوده است.

وی با بیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی است گفت: به‌منظور ایمنی و جلوگیری از خطرات ناشی از انفجار سیلندرهای CNG بایستی مخزن CNG به طور دوره ای بررسی شود و تجهیزاتی از قبیل سیستم‌های لوله‌کشی، سیلندر گاز، بویلر ها و لوله‌های تحت‌فشار برای دوام و نشتی مورد آزمایش قرار گیرند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر